Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiunet puolisosta

Vierailija
29.08.2015 |

Näen usein unia joissa olen yhdynnässä kumppanini kanssa. Aivan tavallista seksiä, ei mitään toteutumattomia fantasioita. Seksiä meillä on todellisuudessakin paljon, en ole puutteessa joka heijastuisi uniin. Mieheni sanoi että minulla olisi henkimaailmassa toinen puoliso jonka kanssa sitä seksiä harrastan vaikka ihminen unessa on hänen kropassaan. Mitä ihmettä?! Tietääkö kukaan tälläisestä henkimaailman puoliso asiasta? Mieheni uskoo henkimaailmaan ja joihinkin energioihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha

Vierailija
2/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi on vielä mustasukkainen tuosta? ;)

Vierailija
4/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:41"]Kai miehesi on vielä mustasukkainen tuosta? ;)
[/quote]

Ei ole. Mies on ns hippi. En löytänyt googlettamalla mitään tietoa tuosta henkimaailman puolisosta. Ap

Vierailija
5/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen nähnyt puolisosta keksiunia, joissa syömme yhdessä keksejä. Kyllä me valveillakin ollessamme syömme joskus keksejä, mutta ei niin usein kuin unissa. Nyt mies väittää, että henkimaailman puolisoni on suursyömäri, joka ahmii hänen välityksellään. 

Vierailija
6/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen seksiunia puolisosta. Olen kertonutkin hänelle niistä. Vaimoa asia hymyilyttää, minua taas pohdituttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän