Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako maksaa ruotsinlaivalla paremmasta hytistä, conmodore, de luxe tai sviitti?

Vierailija
21.05.2023 |

Tekisi mieli pitkästä aikaa laivalle, mutta pienet hytit kertossänkyineen ahdistaa. Ovatko nuo paremmat hytit rahansa arvoisia -aika kalliita näyttävät olevan?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot viettää aikasi hytissä.

Vierailija
2/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi näppäilyvirheet, kirjoitan heiluvassa bussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei ainakaan, jos aikoo sekstailla siellä. Noiden hyttien siivoamiseen käytetään max 10 minuuttia niin eiköhän siellä jonkun spermaroiskeet ole sängyssä

Vierailija
4/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut ja olen nauttinut siitä, että voi hytin parvekkeella istuen katsella saaristoa. Ei humalaisia remuamassa eikä lapsia kiljumassa, mutta ainakin VikingLine laittaa alemman kannen tupakkapaikat kivasti niin, että savu varmasti tavoittaa kalliimman hytin parvekkeen.

Vierailija
5/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina viikkarilla inside double hytin. Hyvä sänky mutta et maksa turhaa mistään näköaloista ym koska itse en tosiaan muuta siellä hytissä tee kuin käyn pesulla ja nukkumassa.

Vierailija
6/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina ikkunahytin.Ei kannata ostaa kalleinta. Olen kokeillut.Yhtä hyvin lepään tavallisessa hytissä. koksa ei niinkuin ennenvanhaan tarvi jakaa hyttiä vieraiden kanssa. 

Mietin näin jälkeenpäin miten oli hankala jakaa hytti neljään vieraiden ihmisten kanssa. kerrankin eräs tummaihoinen , jonka luona juoksi suku koko yön. 

Vierailija
7/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa ajattelit viettää hytissäsi ja kuinka paljon siellä käyttämästäsi ajasta aiot nukkua. Sitten vain lasket kannattaako? 😀

Vierailija
8/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiot viettää aikasi hytissä.

Voisin vaikka viettääkin aikaani hytissä, jos siellä viihtyisi. Toki syömässä käytäisiin ainakin muualla.

Vierailija
9/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa!

Tuntuu muutenkin että laivayhtiöillä uudemmissa laivoissa on panostettu siihen, että yhä useammat hytit on enemmän "hotellihuoneita" eikä niitä kerrossänky-hyttejä, jotka epäkäytännöllisiä.

Noissa paremmissa hyteissä kuuluu yleensä myös aamupala hintaan, ja minibaarin juomat (sis. pari vettä, pari limua, pari olutta ja skumppaa) joille voi pienen arvon laskea myös.

Vierailija
10/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt, oli iso ikkunahytti jonka keskellä leveä sänky. Olin työmatkalla, ja kävin muualla vaan syömässä. En siis hillunut missään muualla. Lopun aikaa makasin hytissä ja luin. Ja katselin ikkunasta. Ja nukuin.

Vierailija
11/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Commodore oli aikanaan, joskus ysäriilä, tosi kiva! Oli parveke merelle, sitten sai loungessa nauttia pientä herkkua kahvin kanssa, ja saunassa käyntikin kuului hintaan. Menisin, ja maksaisin, jos olisi uudemmat laivat. Nämä Siljalla silloin..

Vierailija
12/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan nykyään aina hytin parivuoteella. Sviitistä en maksaisi.

Vierailija
13/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa!

Tuntuu muutenkin että laivayhtiöillä uudemmissa laivoissa on panostettu siihen, että yhä useammat hytit on enemmän "hotellihuoneita" eikä niitä kerrossänky-hyttejä, jotka epäkäytännöllisiä.

Noissa paremmissa hyteissä kuuluu yleensä myös aamupala hintaan, ja minibaarin juomat (sis. pari vettä, pari limua, pari olutta ja skumppaa) joille voi pienen arvon laskea myös.

Siljalla perhehyteissä myös pari olutta, muutama limu ja telkkari,, Ainakin niissä hyteissä, joissa ikkuna promelle 👍🏻

Vierailija
14/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljasta nähtävästi kyse nimien perusteella. Mun mielestä siitä DeLuxe-hytistä voi vielä sen about puolet enemmän maksaa kuin A-hytistä, mutta en mä yhdeksääsataa tai puoltatoista tonnia maksais pelkästä hytistä. Sillä rahalla sais jo paljon muutakin tehtyä.

Vierailija
15/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon aikaa ajattelit viettää hytissäsi ja kuinka paljon siellä käyttämästäsi ajasta aiot nukkua. Sitten vain lasket kannattaako? 😀

Paremmissa hyteissä viihtyy paremmin, koska ovat mukavampia. Enemmän tilaa ja esim. sohva missä istua ja katsella maisemia jne.

Toki riippuu mitä laivalle tulee tekemään, jos haluaa bilettää baarissa vs. rauhallisemmalle reissulle lähtenyt.

Vierailija
16/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa verrata hintoja. Yleensä lisähinta yleellisestä leveästä sängystä ja mahdollisesti ikkunasta on vain pari kymppiä. Minä olen yleensä ottanut paremman hytin, mutta en ihna commodore-luokkaa.

Vierailija
17/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa!

Sillä tonnilla minkä säästää kun ei ota kallista hyttiä ostaa aika monta vettä ja skumppapulloa.

Vierailija
18/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mukana tulee aito Commodore C64 tai Commodore Amiga tietokone ja hyviä pelejä, niin saattaisin maksaa enemmän, muuten ei ole sen arvoista.

Vierailija
19/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut hytin jossa on parisänky. Ne on hyviä hyttejä. Maksaa jotain 200 euroa mutta hintansa arvoinen.

Vierailija
20/39 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa!

Sillä tonnilla minkä säästää kun ei ota kallista hyttiä ostaa aika monta vettä ja skumppapulloa.

Ohis, en ole koskaan tonnia(!) noista hyteistä maksanut! Sviitti ehkä maksaakin tuon verran?

Käyn keskimäärin kerran/vuosi laivalla (yleensä syyskuussa) ja olen maksanut paremmasta hytistä n.300e eli 150e/hlö.