Vanhemman lapsen family linkin rajoitukset lakkasi n. viikko sitten toimimasta
Edelleen näkyy kartassa, eli yhteys on. Pystyn asettamaan appien rajoituksia ja käyttöaikoja, mutta ne eivät näytä toimivan lapsen puhelimessa. Minulle ei myöskään näy family linkissä yhtään hänen käyttöaikojaan. Mistä voi johtua?
Kommentit (10)
Onko tämä jokin lapsenvakoilusovellus?
Meillä on puolison kanssa. 😁 voidaan vakoilla toisiamme.
Kun lapsen puhelimella menee lapsilukkoon, niin se ei näytä normaalilta. Kun sitä yrittää asentaa, niin se vain menee yhtäkkiä pois päältä.
Minua kiinnostaa tuo sovellus. Miten toimii? Ilmainen? Mitään haittaa? Löytyy play-kaupasta?
Olisi nimittäin kiva nähdä, missä lapsi on menossa. Liikkuu pitkiä matkoja pyörällä ja olisi kiva nähdä, että onko juuri liikkeellä, niin en soita silloin.
Jos lapsella on Android-puhelin niin on ilmainen sovellus play-kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo sovellus. Miten toimii? Ilmainen? Mitään haittaa? Löytyy play-kaupasta?
Sovelluskaupasta löytyy jotain ilmaisia, mutta en tiedä voiko niillä rajoittaa sovellusten käyttöä. Mutta ainakin näkee missä lapsi liikkuu. Mulla on kolme poikaa ja yksi niistä joutui tällaisen sovelluksen joskus muinoin asentamaan täysin omien tötöilyjen vuoksi. Otettiin sitten pois kun oppi olemaan. Sovellus oli joku ilmainen playkaupasta.
Elisalla on sitten taas joku oma, ainakin ollut.
Puolisolla ja mulla on iphoneissa oma familylinkki, missä nähdään toisemme kartassa.
Tai tuo family Link asennetaan vanhemmalle (vanhemmalla voi olla myös iPhone). Lapsella otetaan käyttöön lapsilukon kautta asetuksissa.
Ongelma tosiaan vaikuttaa olevan lapsen puhelimen lapsilukko-sovelluksessa. Mistä voisin saada apua sen kanssa?
Ja tosiaan toisen lapsen family Link toimii edelleen ihan normaalisti.