Kamalaa olla yksin kotona
Niin tyhjää, ei viitsi mitään ruokaakaan tehdä vaan itselle.
Kommentit (10)
Ihanaa tämä on. Rauhallinen asunto vielä.
Onneksi en ole tuota mieltä, sillä olen asunut koko aikuisikäni yksin eli yli 30 vuotta…
Mistä sulle saataisiin täytettä tyhjyyteen?
Ruoka on kyllä hyvä täyte tyhjään vatsaan ja mainosmiehet olivat oikeassa: hyvä ruoka, parempi mieli.
Tiedän kyllä tunteen kun on yksin, ei mikään huvita.
☕️🥪🍎
Voi kunpa saisikin olla joskus yksin kotona hiljaisuudessa, harvinaista ihanuutta mulle.
Mä rakastan taas olla yksin kotona tai äitini luona yksin kissan kanssa.<3 Tykkään myös ihmisseurasta tiettyyn tappiin asti.
T: diagnosoitu asperger nuorimies
Vierailija kirjoitti:
Mistä sulle saataisiin täytettä tyhjyyteen?
Ruoka on kyllä hyvä täyte tyhjään vatsaan ja mainosmiehet olivat oikeassa: hyvä ruoka, parempi mieli.
Tiedän kyllä tunteen kun on yksin, ei mikään huvita.
☕️🥪🍎
En tiedä. Menen kohta nukkumaan, aikainen herätys huomenna. Sen jälkeen enää 2-3 päivää yksin😞
Saispa olla joskus yksin kotona. En ole kuuteen vuoteen ollut yötä yksin kotona ja päivisinkin hyvin harvoin.
Minä onneksi olen erakkoluonne. Viihdyn loistavasti yksin. Saa olla rauhassa ja touhuta, mitä haluaa. Ei tarvitse miellyttää ketään.
Minä ahdistuisin jos joku olisi koko ajan kotonani. Kuopus muutti pois kotoa pari vuotta sitten, yleensä nautin yksinolosta, en tietenkään aina. On mukava kun lapset tai joku kaveri tulee käymään, mutta mukava myös kun lähtevät :P
No voi, minä nautin yksin olosta. Ei ollenkaan kamalaa.