Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää ymmärrää

Vierailija
29.08.2015 |

Ihan tosi. Mulle riitti. En jaksa enää ymmärtää kaikkien itsekästä käytöstä. En jaksa enää nähdä monesta näkökulmasta.

Näinkö niitä itsekkäitä syntyy? Nytkö mä olen osaltani vaatimassa jatkuvaa ymmärrystä muiden kustannuksella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna?

Vierailija
2/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kaikkialla! Kaikkia pitää ymmärtää. Kaikkien ajatuksia ja tekoja. Kaikilla on syynsä toimia, miten toimii. Ja varmasti onkin. Mutten jaksa enää ymmärtää. Olen väsynyt.

Ja koska olen väsynyt, ei mun tarvitse ymmärtää. Tästä se kierre taitaa alkaa?

Vierailija
4/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene maate jos et ymmärrä. Mää en jaksa ymmärtää, että oot väsyny ymmärtämiseen. Mää en jaksa ymmärytää, että teet aiheen omasta jaksamattomuudesta ymmärryksekseen. Ymmärrätkö nyt mennä maate?

Vierailija
5/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:14"]No mene maate jos et ymmärrä. Mää en jaksa ymmärtää, että oot väsyny ymmärtämiseen. Mää en jaksa ymmärytää, että teet aiheen omasta jaksamattomuudesta ymmärryksekseen. Ymmärrätkö nyt mennä maate?
[/quote]
No juuri tätä tarkoitan! Kun en jaksa enää ymmärtää, odotan muiden ymmärtävän! Minä minä minä. Kotona, työpaikalla, netissä, kaveripiirissä. Aina vaan odotetaan ja otetaan. Ikinä ei anneta. Miksei voida ymmärtää vastavuoroisesti?
Ap

Vierailija
6/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee terapiaan, siellä sua ymmärretään vuorovastaisesti. Siellä saat olla päätähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä