Uusi naisystävä painostaa lapset omaan sänkyyn
Pyysin naisystävääni muuttamaan luokseni. Minulla on edellisestä liitosta 4 ja 7 vuotiaat lapset, jotka ovat aina käydessään nukkuneet minun vieressäni. Nyt uusi nainen vaatii että joko lapsille oma huone ja sänky, tai sitten hän saa IKIOMAN huoneen jossa lapset saa kuulema käydä muttei levittää leluja tms. Eikö tuo ole aika kohtuutonta? Hänelle on kuitenkin lapsiviikonloppuja varten sänky, jossa nukkua. Muuten saa olla talossa siinä missä me muutkin.
M31
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:02"]
Minusta tuntuu, että uusi puoliso saa etsiä toisen miehen joka arvostaa häntä.
[/quote]
Miksi? Rakastan häntä todella, en häntä muuten tänne pyytäisikään. Mutta rakastan myös lapsiani, onko se väärin?
[/quote]
Sinä et todellakaan rakasta sitä naista. Enkä kyllä tiedä rakastatko lapsiasikaan.
Ap ei ota mitään ehdotuksia vastaan. Joko provo tai täysin kykenemätön parisuhteeseen. Tuntuu että tuo romuvarasto on nyt avainasemassa, onko ap hamstraaja?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:45"]Tekisin vastaavanlaisessa tilanteessa saman mitä ap. Minulla on 4-vuotias lapsi ja jos lapseni olisi luonani noin vähän mitä ap:n lapset, "uusi" miesystäväni saisi ensimmäisenä siirtyä muualle nukkumaan. En nyt mitään omaa huonetta tälle järjestelusi, mutta sänky jossa tämä voisi nukkua jos miestä ei samaan makuuhuoneeseen mahdu lasten ja minun kanssa.
N34
[/quote]
Jos siis olisit uudessa avoliitossa ja erosta olisi kolme vuotta kokisit yhä, että mies ei saa nukkua teidän makuuhuoneessa, jos lapsi haluaisi yöllä kainaloon?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:07"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:02"] Minusta tuntuu, että uusi puoliso saa etsiä toisen miehen joka arvostaa häntä. [/quote] Miksi? Rakastan häntä todella, en häntä muuten tänne pyytäisikään. Mutta rakastan myös lapsiani, onko se väärin? [/quote] No ei tietenkään ole väärin. Hämmennystä aiheuttaa se, että sulle itsellesi tuntuu olevan vaikeaa rakastaa heitä samanaikaisesti. Nukkumajärjestelysähläys viittaa siihen, ettei puoliso olisi puoliso lapsiviikonloppuina.
[/quote]
Tietenkin hän on puolisoni, mutta lapset menee kaiken edelle. Aina. Olemme ennenkin tästä keskustelleet, ja silloin hän ymmärsi. Kumma kun nyt alkaa vaatimukset omasta tilasta, kun yhäkään EI MEILLÄ MUILLAKAAN OLE! Kaikki asumme samaa asuntoa!
[/quote]
Ketkä hemmetin muut? Sinä ja hän. Ei ole ketään muuta. Sano suoraan että sinä haluat alistaa naista?
Ongelma on tässä, että lapset ovat tottuneet nukkumaan isän vieressä. Nyt heille annetaan signaali, että lapset pois naisen tieltä. Ei, lapset pitäisi totuttaa omaan sänkyyn ennen uuden puolison muuttamista. Kyllä se oma lapsivapaa huone on ihan hyvä idea. Mutta ei niin, että nainen on lapsilta näkymättömissä lasten vierailun ajan. Jos niin käy, niin hän ei voi sietää lapsia ja ap joutuu valitsemaan ja ap:n tapauksessa vaikuttaa siltä, että lapset ovat tärkeämpiä. Hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:25"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:22"] Pyysin naisystävääni muuttamaan luokseni. Minulla on edellisestä liitosta 4 ja 7 vuotiaat lapset, jotka ovat aina käydessään nukkuneet minun vieressäni. Nyt uusi nainen vaatii että joko lapsille oma huone ja sänky, tai sitten hän saa IKIOMAN huoneen jossa lapset saa kuulema käydä muttei levittää leluja tms. Eikö tuo ole aika kohtuutonta? Hänelle on kuitenkin lapsiviikonloppuja varten sänky, jossa nukkua. Muuten saa olla talossa siinä missä me muutkin. M31 [/quote] Eikai mikään 7 vuotias nuku isänsä vieressä? Mitä helkuttia? [/quote] Mun lapsi nukkui 12 vuotiaaksi asti silloin tällöin vieressäni.
[/quote]
?????????????????????
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:45"]Tekisin vastaavanlaisessa tilanteessa saman mitä ap. Minulla on 4-vuotias lapsi ja jos lapseni olisi luonani noin vähän mitä ap:n lapset, "uusi" miesystäväni saisi ensimmäisenä siirtyä muualle nukkumaan. En nyt mitään omaa huonetta tälle järjestelusi, mutta sänky jossa tämä voisi nukkua jos miestä ei samaan makuuhuoneeseen mahdu lasten ja minun kanssa. N34 [/quote] Jos siis olisit uudessa avoliitossa ja erosta olisi kolme vuotta kokisit yhä, että mies ei saa nukkua teidän makuuhuoneessa, jos lapsi haluaisi yöllä kainaloon?
[/quote]
juuri näin. Jos mues ei mahdu samaan makuuhuoneeseen/sänkyyn, mies on ensimmäinen joka lähtee toiseen sänkyyn.
N34
En ehyinyt lukea koko ketjua eli voi olla toistoa. Lapset yöksi omaan sänkyyn, mutta vapaa pääsy aamuvierren, kun ollaan hereilä tai torkutaan. Päikkäreitä voi myös ottaa yhdessä. Kuulostat hyvältä isältä!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:34"]Kukaan terve henkisesti oikeun kasvatettu 4 vuotias ei halua nukkua isänsä kanssa samassa sängyssä. Kyllä tämä alkaa kuulostaa joltain todella sairaalta toiminnalta. [/quote]
Ainoa sairas asia täällä ovat tämän ketjun naiset. Uskomattoman tunnevammaisia ja narsistisia kusipäitä.
[/quote]
AP on todennäköisesti pedofiili. Niin hanakasti hän haluaa lapsiaan vierelleen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:27"]Ap sinulla on kaksi huonetta; makuuhuone ja palvomasi romuvarasto. Lapsilla on lastenhuone. Naisella ei ole omaa paikkaa ollenkaan.
Joko se oma huone tai ensalkuun nukut lasten kanssa lastenhuoneessa kunnes tottuvat.
[/quote]
Tämä. Miksi te ette voi nukkua siellä lastenhuoneessa ja avovaimosi teidän makuuhuoneessa? Sitten kun lapset ovat nukahtaneet, siirtyisit naisesi viereen nukkumaan? Mutta ei varmaan tietenkään käy, herranjestas sentään!!! Haluatko alistaa naistasi? Tuolla menolla joudut kohta olemaan yksin; paitsi joka toinen vklp...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:45"]Tekisin vastaavanlaisessa tilanteessa saman mitä ap. Minulla on 4-vuotias lapsi ja jos lapseni olisi luonani noin vähän mitä ap:n lapset, "uusi" miesystäväni saisi ensimmäisenä siirtyä muualle nukkumaan. En nyt mitään omaa huonetta tälle järjestelusi, mutta sänky jossa tämä voisi nukkua jos miestä ei samaan makuuhuoneeseen mahdu lasten ja minun kanssa. N34 [/quote] Jos siis olisit uudessa avoliitossa ja erosta olisi kolme vuotta kokisit yhä, että mies ei saa nukkua teidän makuuhuoneessa, jos lapsi haluaisi yöllä kainaloon?
[/quote]
juuri näin. Jos mues ei mahdu samaan makuuhuoneeseen/sänkyyn, mies on ensimmäinen joka lähtee toiseen sänkyyn.
N34
[/quote]
Mies voikin sitten ilmoittaa vaikka sillon keskellä yötä lähtevänsä lastenhuoneen patjan sijaan jonkun toisen kainaloon.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:34"]Kukaan terve henkisesti oikeun kasvatettu 4 vuotias ei halua nukkua isänsä kanssa samassa sängyssä. Kyllä tämä alkaa kuulostaa joltain todella sairaalta toiminnalta. [/quote]
Ainoa sairas asia täällä ovat tämän ketjun naiset. Uskomattoman tunnevammaisia ja narsistisia kusipäitä.
[/quote]
AP on todennäköisesti pedofiili. Niin hanakasti hän haluaa lapsiaan vierelleen.
[/quote]
Siinä tyypillisen suomalaisen naisen kommentti. Tuollainen on tyypillinen suomalainen nainen. Räävitön, ilkeä, tunteeton, itsekäs ja ruma! Onneksi itselläni on itä-aasialainen puoliso. Todella rakas onkin, heistä eivät naiset parane. Sellaiseen läjään, mitä on keskimääräinen suomalainen nainen en koskisi pitkällä tikullakaan!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:50"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:45"]Tekisin vastaavanlaisessa tilanteessa saman mitä ap. Minulla on 4-vuotias lapsi ja jos lapseni olisi luonani noin vähän mitä ap:n lapset, "uusi" miesystäväni saisi ensimmäisenä siirtyä muualle nukkumaan. En nyt mitään omaa huonetta tälle järjestelusi, mutta sänky jossa tämä voisi nukkua jos miestä ei samaan makuuhuoneeseen mahdu lasten ja minun kanssa. N34 [/quote] Jos siis olisit uudessa avoliitossa ja erosta olisi kolme vuotta kokisit yhä, että mies ei saa nukkua teidän makuuhuoneessa, jos lapsi haluaisi yöllä kainaloon? [/quote] juuri näin. Jos mues ei mahdu samaan makuuhuoneeseen/sänkyyn, mies on ensimmäinen joka lähtee toiseen sänkyyn. N34 [/quote] Mies voikin sitten ilmoittaa vaikka sillon keskellä yötä lähtevänsä lastenhuoneen patjan sijaan jonkun toisen kainaloon.
[/quote]
No tervemenoa sitten. N34.
Kenen huoneita ne makuuhuone, lastenhuone ja romuvarasto sitten ovat jos ei lasten ja isän? Naisen huone se makuuhuone ei ainakaan ole jos hänen pitää omasta sängystä lähteä 4-8 yöksi kuukaudessa muualle.
Sä menet lasten kanssa nukkumaan lastenhuoneeseen, nainen jää makuuhuoneeseen omaan sänkyynsä. Nukut lastenhuoneessa aluksi koko yön ja hiljalleen siirryt nukutusvaiheeseen eli kun lapset nukahtavat menet makuuhuoneeseen nukkumaan, näin ja kaikki tyytyväisiä.
Lapset ovat luonanne vain hetken - sen jälkeen he unohtavat teidät ja menevät puolisonsa kainaloon loppuelämäkseen. Puoliso on rinnalla läpi elämän, jos häntä ei kohtele kuin märkää rättiä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:50"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:45"]Tekisin vastaavanlaisessa tilanteessa saman mitä ap. Minulla on 4-vuotias lapsi ja jos lapseni olisi luonani noin vähän mitä ap:n lapset, "uusi" miesystäväni saisi ensimmäisenä siirtyä muualle nukkumaan. En nyt mitään omaa huonetta tälle järjestelusi, mutta sänky jossa tämä voisi nukkua jos miestä ei samaan makuuhuoneeseen mahdu lasten ja minun kanssa. N34 [/quote] Jos siis olisit uudessa avoliitossa ja erosta olisi kolme vuotta kokisit yhä, että mies ei saa nukkua teidän makuuhuoneessa, jos lapsi haluaisi yöllä kainaloon? [/quote] juuri näin. Jos mues ei mahdu samaan makuuhuoneeseen/sänkyyn, mies on ensimmäinen joka lähtee toiseen sänkyyn. N34 [/quote] Mies voikin sitten ilmoittaa vaikka sillon keskellä yötä lähtevänsä lastenhuoneen patjan sijaan jonkun toisen kainaloon.
[/quote]
No tervemenoa sitten. N34.
[/quote]
Kun lapset lentävät pesästä, olet jo vanha kurppa ja joudut olemaan elämäsi loppuvuosikymmenet yksin tai ottamaan jonkun miehen, joka ei ole kelvannut kenellekään muulle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:22"]Pyysin naisystävääni muuttamaan luokseni. Minulla on edellisestä liitosta 4 ja 7 vuotiaat lapset, jotka ovat aina käydessään nukkuneet minun vieressäni. Nyt uusi nainen vaatii että joko lapsille oma huone ja sänky, tai sitten hän saa IKIOMAN huoneen jossa lapset saa kuulema käydä muttei levittää leluja tms. Eikö tuo ole aika kohtuutonta? Hänelle on kuitenkin lapsiviikonloppuja varten sänky, jossa nukkua. Muuten saa olla talossa siinä missä me muutkin.
M31
[/quote] Lapsille omat sängyt tai vaikka kerrossänky ja sinulle patja lattialle sängyn/sänkyjen viereen jos on iiiihan pakko nukkua kiinni lapsissa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:09"]Sä menet lasten kanssa nukkumaan lastenhuoneeseen, nainen jää makuuhuoneeseen omaan sänkyynsä. Nukut lastenhuoneessa aluksi koko yön ja hiljalleen siirryt nukutusvaiheeseen eli kun lapset nukahtavat menet makuuhuoneeseen nukkumaan, näin ja kaikki tyytyväisiä.
[/quote]
Ei ap halua mennä sinne varmaan huono sänky tai itselläänkin ottaa aivoon nukkua siellä legojen keskellä, mutta naisen pitäisi kiitollisna yösijasta sinne mennä.
Oman sängynkin on nainen tarjoutunut ostamaan mutta eihän se käy kun on romuvarasto. Tässä nyt vaikuttaa siltä ettei naisella ole mitään arvoa.
Oletko ap kovin rikas? Vai mikä on se syy, että se nainen on vielä sun kanssa? Itse en olisi missään tapauksessa.