Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääräpäinen mies ja pienet lapset

Vierailija
29.08.2015 |

Ongelmana on se, että mies ei kuuntele tai kunnioita mitään minun ideoitani liittyen kodin- tai lastenhoitoon. Alunperin ongelmia ilmeni jo ilmetykseen liittyen, kun mies vastusti imetystä, kun taas itse puolustin sitä ja sain kaivella (oikeasti!) tutkimustuloksia netistä, ennen kuin mies uskoi imetyksen hyödyt.

Tämänpäiväisiä ongelmia ovat olleet mm. se, että mies haluaa jättää juomalaseja lojumaan siten, että lapset voivat saada ne käsiinsä ja rikkoa ne palasiksi. Esikoinen on rikkonut varmaankin kymmenisen juomalasia smaan tapaan ja käytännössä minä korjaan ne sirut, sillä lasin rikkoutuessa mies ei vaivaudu siivoamaan siruja pois. Toinen ongelma on se, että mies haluaa pitää (sinänsä lasitetun) parvekkeen ovea auki aina öisin, kun nukumme. Periaatteessa esikoinen on taitava kiipeilemään, joten voisi kiivetä lukittavan lasin luokse ja pudota, jos saisi idean mennä parvekkeelle sillä aikaa, kun muut nukkuvat. Joten itseäni pelottaa jättää parvekkeen ovet yöksi auki.

Mieheni ei usko oikeastaan yhtään mitään, mitä minä yritän hänelle sanoa, jos hän sattuu olemaan eri mieltä. Mikään perustelu ei yleensä riitä, ellei siitä ole jotain todisteita tai tieteellistä tutkimusnäyttöä. Sinänsä mun perusteluni eivät koskaan riitä sellaisinaan. Olisiko ideoita, mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi heräsi yöllä ja alkoi räpsytellä valoja, niin mies katkaisi valot pääkatkaisijasta pois. Lisäksi hän ei laita lasta omaan turvalliseen sänkyynsä nukkumaan, vaan nukuttaa vierellään korkeassa sängyssä, josta lapsi voi pudota unissaan. Miksi mies ei ikinä anna minun päättää mistään ja ottaa vastuuta? Hoitaisin itse nuo asiat paljon järkevämmin kuin hän.

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi olla noin luonnosta erkaantunut, että VASTUSTAA imetystä?!

Jollain oudolla tavalla ymmärrän jopa pinnalliset ihmiset, jotka ei imetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen idiootin kanssa piti lisääntyä? Lapsesi kiittävät paskageeneistä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, mieslapsi ja pienet lapset?