Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin tehdä kaiken kuin mieheni ja nyt ollaan eron partaalla

Vierailija
28.08.2015 |

Olen jättänyt ruoat homehtumaan liedellä ja astiat laittamatta koneeseen. Mies syö muroja yhdestä ja samasta kupista. Olen alkanut piereskellä, mikä on miehestäni kuvottvaa ja "haisen pahalle". No shit, sama ei koske miestä. Katson televisiota, kunnes on aika mennä nukkumaan ja pelaan Angry Brdsejä, kunnes nukahdan. "Lapsellista huvia", mies sanoi. Miehen pelit sitten mukamas ei. Aamulla makaan sängyssä ja odotan, että mies lähtee. Pesen omat vaatteeni. Käyn suihkussa ja masturboin. Menen töihin tekemään pitkää päivää. Mies ei tajua puhetta eikä esimerkkiä. Mitä neuvoksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Jatka samaan malliin vaan!

Vierailija
2/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ette eroaisi? Ainakin sun elämä muuttuisi taas paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aina tuommosta. T Mies

Vierailija
4/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovapäinen sälli!

Sun pitää laittaa sille viesti, jossa kerrot asian: "Kulta olet tyytymätön minuun. Tosiasia kuitenkin on, että olen täysin matkinut sinua. Eli halusin, että tunnet samoin kuten minä."

Vierailija
5/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä kokeilulta! Kerro lisää! Onko mies huomannut muutoksen kokonaisuudessaan? Tajuaako mistä kyse?

Vierailija
6/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaksoisstandardit on kyllä uskomattomia. Miten yksinkertainen pitää olla ettei ymmärrä niitä?

Huvitti kans aikoinaan, kun mies valitti mun pelaamisesta. Jätkä itsehän pelasi suunnilleen kaiken vapaa-aikansa, mutta sitten kun mä innostuin tekemään samaa niin se oli väärin.

Vierailija
7/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiksejä saat tuosta ihme läksytyksestä? Kai nyt itsekin tajuat, ettei se äijäsi välitä vittujakaan...? Itsestäsi vain pellen teet, kun et eroa JO.

Vierailija
8/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ollut noin että vaimo on vaan makoillut, jättää kaikki lojumaan, nukkuu missä nukkuu, unohtaa ruuatkin levylle ja ne palaa. Useammasti kuin kerran on keitetyt perunatkin palanut pohjaan. En tiedä miksi olen enää tässä suhteessa. T Mies

Vierailija
9/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:22"]

Mitä kiksejä saat tuosta ihme läksytyksestä? Kai nyt itsekin tajuat, ettei se äijäsi välitä vittujakaan...? Itsestäsi vain pellen teet, kun et eroa JO.

[/quote]

Näyttää kuitenkin välittävän kun jaksaa asioista ulista, mutta ei vaan ymmärrä mistä tuulee.

Vierailija
10/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! :)

Vierailija
11/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska näin sivullisena. Mutta mietipä, kuinka psykologisesti vaikeaa ihmiselle on myöntää olleensa totaalisen tyhmä ja väärässä pitkään ja kauan sekä kaiken lisäksi muuttaa tapansa. Muutoksen pitää tapahtua hitaammin asia kerrallaan, muuten sitä ei tapahdu.

Vierailija
12/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:27"]

[/quote]

Näyttää kuitenkin välittävän kun jaksaa asioista ulista, mutta ei vaan ymmärrä mistä tuulee.

[/quote]

Kuvitteletko ihan tosissaan, että sitä kiinnostaa sun "opetuksesi"? Tykkäät varmaan kuunnella vittuilua, koska mitään muuta hyötyä tosta sun toiminnasta ei sitten olekaan.

Vierailija
13/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:32"]

[/quote]

[/quote]

En ole ap.

Kuvitteletko ihan tosissaan, että sitä kiinnostaa sun "opetuksesi"? Tykkäät varmaan kuunnella vittuilua, koska mitään muuta hyötyä tosta sun toiminnasta ei sitten olekaan.

[/quote]

Vierailija
14/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ällöttävän lapsellinen ihminen. Maailma on perseestä niin kauan, kun sinunlaisiasi täällä tallustaa.

Vierailija
15/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:30"]

Aika hauska näin sivullisena. Mutta mietipä, kuinka psykologisesti vaikeaa ihmiselle on myöntää olleensa totaalisen tyhmä ja väärässä pitkään ja kauan sekä kaiken lisäksi muuttaa tapansa. Muutoksen pitää tapahtua hitaammin asia kerrallaan, muuten sitä ei tapahdu.

[/quote]

Jos olisin itse toi mies, esittäisin varmaan että kaikki on ihan okei, olettaen että olisin tajunnut naisen matkivan mua. Vaikuttaa jotenkin siltä että tässä tapauksessa sitä ei ole tajuttu.

Vierailija
16/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]

En ole ap.

[/quote]

Etkä osaa näköjään lainata. Pätee se silti, vaikka et ole ap.

[/quote]

Vierailija
17/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ollut noin että vaimo on vaan makoillut, jättää kaikki lojumaan, nukkuu missä nukkuu, unohtaa ruuatkin levylle ja ne palaa. Useammasti kuin kerran on keitetyt perunatkin palanut pohjaan. En tiedä miksi olen enää tässä suhteessa. T Mies

[/quote]

No mitäpä jos keität itse perunasi.

Vierailija
18/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovapäinen sälli!

Sun pitää laittaa sille viesti, jossa kerrot asian: "Kulta olet tyytymätön minuun. Tosiasia kuitenkin on, että olen täysin matkinut sinua. Eli halusin, että tunnet samoin kuten minä."

Tämä taitaa olla se rakentavin tapa. Kiitos! AP

Vierailija
19/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:36"]

[/quote]

[/quote]

En ole ap.

[/quote]

Etkä osaa näköjään lainata. Pätee se silti, vaikka et ole ap.

[/quote]

[/quote]

Haha, paraskin puhumaan. 
Lainaus itse asiassa onnistui, mutta koneen temppuilu heitti kommenttini väärään paikkaan.

Edelleenkin, näyttää se välittävän kun jaksaa valittaa eikä itse ole jo eronnut.

Vierailija
20/26 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ällöttävän lapsellinen ihminen. Maailma on perseestä niin kauan, kun sinunlaisiasi täällä tallustaa.

[/quote]

Nyyh, kun osoittaa toiselle konkreettisin esimerkein millaista tämän käytös on, on heti lapsellinen. Tuskin tuollaiselle tarvetta olisi jos puhetta ymmärrettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän