Pystyttekö naiset olemaan helposti paikallanne kun saatte suuseksiä`?
Kommentit (45)
No en todellakaan pysy! Liikkumisenihan kertoo miehelle siitä, miten homma hoituu.. Tosin olisi mukava jos mies joskus sitoisi esim jalat ja hankalaoittaisi liikkumista :)
En pysty, poikaystäväni todellakin tietää mistä ja miten mua nuollaan. Vie mut monesti orgasmin partaalle ja vähän ennen laukeamista lopettaa ja aloittaa sit uudestaan. Lopulta "armahtaa" ja päästää mut laukeamaan. Toki teen kostoksi samaa ottaessani suihin...:D
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen heiluu liikaa niin pannaan remmeillä kiinni.
Sitten nuollaan huolella ja pitkään.
Kumpa oma mieheni tekisi näin, tykkäisin että mies "pakottaisi" kestämään monta orgasmia peräkkäin ja härnäisi välillä niin etten voisi tehdä mitään. ;)
N23
En mutta se johtuu siitä, että en pidä siitä vaikka sitä miten hyvin tehtäisiin. Tuntuu usein sen verran inhottavalta, että on pakko liikkua kauemmas.
Varmaan pystyisin mutta ei se sitten orgasmiin johtaisi. Lantiota liikuttamalla saan ohjattua paineen just oikeaan kohtaan ja säädeltyä voimakkuutta sopivasti.
Mä vihaan nuolemista, hyi helvetti. Eikä oo taidoista kiinni. Eli en pysyisi, potkisin naamaan.
Joskus alussa päätän, että olen ääneti, en liiku ollenkaan, pidän käsiä pään päällä kiinni niin kuin minulle olisi laitettu käsiraudat ranteista sängyn päätyyn kiinni, mutta miehen kiusatessa kielellään ja sormillaan päätökseni murenee. Ensin joudun irrottamaan kädet toisistaan ja sitten lähteekin lanne liikkeelle ja en pysty olemaan hiljaa, vaan voihkin pää takakenossa ja käsillä puristelen rintojani tai työnnän miehen päätä lähemmäksi. Saan orgasmin hyvin nopeasti, jos mies antaa minun sen saada. Usein hän kiusaa minua niin kauan, että ihan vapisen ja kun hän päättää, että nyt voin saada, niin hän saa pienellä kosketuksellaan minulle ihan tajunnan räjäyttävän uskomattoman voimakkaan orgasmin, joka sykkii kauan.
En välitä koko touhusta. Mutta miehen tullessa sisääni on kyllä liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiusata naista sillä, että käskee pysymään paikallaan. Lopetan jos liikut... Oma vaimoni on aivan hulluna tähän. Joskus olen myös laittanut käteni hänen jalkojen ympärille siten, ettei oikein pääse liikkumaan kun nuolen ;) on vaan kyllä naisellani jaloissa voimaa kun tarvis on. Ihanaa painia siinä ja koettaa häntä paikallaan pitää... Leikkiä. Sitä aikunenkin kaipaa ;
Juuri näin. Irti ei päästetä vaikka miten kiemurtelee. Lopuksi vielä pari sormea sisään niin kyllä lähtee, tai siis tulee:D upea katsoa miten hän nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vai alkaako lantio liikkumaan?
Mä en pysty olemaan paikallani :) lantio lähtee aina kohoamaan ja alan ynistä ja voihkia kuulemma. Itse sitä ei tajua. Silloin mies painaa mua alemmas, levittää reisiäni käsillään ja antaa ilman kutitella hetken, kiusaa mua sillälailla tahallaan ja sitten kun suorastaan anelen jatkaa vasta nuolemistaan.. Ihanan kiduttavaa:)
Joskus harvoin hän nuolee loppuun asti, mutta usein jo ennen sitä kohottautuu makaamaan päälleni ja siirtää samalla käteni ylös. Hän kahlitsee mua sillä lailla vähän ja tulee sisääni tietäen että olen lähellä. Hän nai lujaa vain pienen hetken, niin kauan että räjähdän. Se orkku mikä siitä tulee on jotain uskomatonta, varsinkin kun mies tulee nopeasti samaan aikaan<3
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty, väkisin alkaa liikkumaan. Otan miestä vielä yleensä päästä kiinni ja "pakotan" nuolemaan rajummin.
Ja annas olla jos mies ei pysty olemaan paikallaan, kun saa suuhoitoa. Voi sitä metelin määrää, jos miehellä lantio lähtee liikkumaan tai kädet tarttuu naisen päähän, pakottamisesta puhumattakaan.
En pysty. Mutta on kiihottavaa yrittää olla. Ja silloin kun mies kiskoo multa housut alas seisaaltaan jos nojaan johonkin, polvistuu nuolemaan ja pitelee kiinni on ihanaa...
Hassua. Toiset tykkää kuin hullu puurosta ja toisia inhottaa.
Mikä siinä inhottaa, ettekö myös masturboidessa hiero clitorista ja häpyhuulia, mikä ero siinä on, jos niitä hyväillään kielellä ja huulilla
Ei pysy vaimo paikallaan. Huomaan heti milloin alkaa kiima nousemaan, kun reidet alkaa nykimään. Siitä kun päästään varsinaisen sormettamiseen ja nuolemiseen, niin alkaa nostelemaan lantiota ja pillua takapuolen alla olevasta tyynystä. Ensin vain hetkittäin, mutta kiiiman noustessa tarjoaa pilluaan yhä korkeammalle pillu epätoivoisesti sormia hamuten. Varsinkin jos vähän höllää painetta niin epätoivoisena nousee yhä korkeammalle. Siitä tietää, että kohta lähtee. Sitten lopulta kivettyy koko kroppa kaarelle ja pillu ahmii voimalla sormia tai sormea. Joskus sormetan vain yhdellä sormella ja silloin pillu tuntuu olevan vielä epätoivoisempi kun ei saa kunnon puristusta. Kahta sormea puristaakin sitten jo voimalla ja pillu puristuu todella kireäksi. Yleensä vaimo on kaikessa kontrollifriikki ja hiljainen, mutta orkun tullessa mopo karkaa täysin käsistä ja huokaukset pääsee väkisinkin suusta. Ah, että nautin. Nälkäinen pillu on parasta mitä tiedän. Toiseksi parasta on orkun jälkeen kireäksi jäänyt pillu. Sinne upottaessa muljahtaa omatkin silmät päässä nautinnosta.
Kyllä pitää olla paikallaan ja squirtata kaaressa.
—-Voi hyvä en aika mitä perseilyä taas.
up