Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälläistä kroppaa nykyisin tavoittelen:

Vierailija
28.08.2015 |

Kuin tällä naisella joka videolla tanssii. Yhdessä vaiheessa itsekkin hurahdin fitnekseen, kunnes siitä tuli liian suosittua ja pari raskautta välissä (taukoa). Nii mulla lihasta löytyy ja pituutta 178cm. Joten mun ei tarvitse kuin ruokavaliolla pudottaa raskauskilot jotta saan tuollaisen sutjakan vartalon. Mieskin ihannoi tuollaista siroa runkoa, ja minäkin nykyisin. Helppo homma, liiat lihakset saakin sulaa (niitä tuli oikeasti liikaa) silikonitissit vaan  ja omaan samanlaisen kropan kuin tuolla kun saan kiloni sulatettua!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:06"]

Öööö et enää pitänyt fitneksestä, koska siitä tuli liian suosittua??  Ok... Alota joku kuviokellunta, jos liika mainstreamius vaivaa noin kauheasti. Ihme hipsteri

[/quote]

Myös itse fitness "ammattilaiset" alkoivat puhumaan lajin huonoista puolista; kehittää syömishäiriöitä mahdollisesti, suoliongelmat, hormonaaliset ongelmat jne... Ei nappaa terveytensä vaarantaminen. Ap

[/quote]

Mikä erottaa normaalin tavallisen salitreenaajan fitnessihmisestä? Tämä kummastuttaa minua, vuosia jo salia harrastanutta. Syön ihan normaalia peruskotiruokaa, en dieettaa, ei ole syömishäiriötä, ei hormoniongelmia, jne. Lihaksia kyllä on juu, samoin voimaa. 99,9% salikävijöistä on meitä ihan tavallisia pulliaisia jotka treenaavat terveyden vuoksi, siksi hämmentää tämä yhtäkkinen kaiken salitreenin vihaaminen ja leimaaminen fitnessiksi ja terveyden vaarantamiseksi. Ja joo, ihan ohi aiheen meni mutta alkoi vaan mietityttämään.

Vierailija
22/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen sutjakka turkitar ;) Lisää tällaisia Suomeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:22"]

Mikä erottaa normaalin tavallisen salitreenaajan fitnessihmisestä?

[/quote]

Fitnesihminen syö hyvin paljon proteiinia yms. joka aiheuttaa ilmavaivoja. Fitnesihmisen erottaa non-fitnessihmisestä ilmavaivoista, ja hyvin pahanhajuisista pieruista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän