Mitä haluaisit, että mihesi tekisi sinulle?
Mitä haluaisit, että oma miehesi tekisi sinulle, mikä saisi sinut todella kiihottuneeksi makkarin puolella?
Kommentit (11)
Mulle kelpais käsiraudoittaminen.... Mut en uskalla mainita miehelle. Hän on vähän lähetyssaarnaajaa rajusti -typpiä
Ei ole miestä, mutta jos olisi, niin saisihan se vähän ruoalla leikkiä. Ja useampi pari samassa sängyssä kiihottaa myös, mutta en tiedä olisiko minusta siihen tosipaikan tullen.
Haluaisin että silmät ja kädet sidotaan ja sitten odottaisin jännittyneenä ja kiimoissani mitä hän haluaakaan minulle tehdä... olen tätä jo ehdottanut ja toivottavasti vielä toteutetaan joku päivä. Toinen mies mukaan olisi myös haaveissa, joskus olen sen aiemmassa suhteessa kokenutkin ja oli upeaa :-)
Jos nyt saisi edes sitä seksiä omalta mieheltä...
se voi vaikka työntää porkkanan mun pyllynreikään... uuh <3
Jalkapohjan hieronta + rasvaus olisi jees kaikki muut se kyllä tekee ilman pyytämistäkin
Haluaisi, että se panisi mua, mutta tuossa se nukkuu vieressä humalaisen untaan...
Kerron sen mieluummin omalle miehelleni. Kysy sinä toki myös sen vaimosi mieltymyksiä häneltä eikä vauvapalstan yleisimpiä mieltymyksiä