Yritän nyt raskautua Saksan malliin!!!!
Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt tulla raskaaksi ihan tavallisella sukupuoliyhteydellä mutta ei vain onnistu.
Juttelin asiasta ystäväni kanssa joka asuu Saksassa ja hän kertoi, että monet saksalaisnaiset syövät raskautta toivoessaan siveydenpuu-kasvista tehtyjä pillereitä! Siveydenpuu tekee säännöllisen kuukautiskierron, lisää hedelmällisyyttä ym. Lisäksi voi juoda greippimehua kuten monet Suomessakin ja kuuluu syödä foolihappoa.
Ystäväni lähetti minulle noita tabletteja ja aloitin tänään niiden syömisen. Juon lisäksi greippimehua (riittääkö lasi päivässä?) ja etsin ovulaatiota tikuilla ja syön pelkkää foolihappoa.
Jännittää nähdä miten käy :)
Onko joku av-mamma käyttänyt siveydenpuuta?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:24"]mitä maksaa maca ja missä myydään?
[/quote]
Isommissa ruokakaupoissa, joissa cocovin tai vastaavan tuotteita. Multa myös saisi pussin, koska mulla lyheni kierto liikaa, enkä halua sitä käyttää, kun normikierto toimii hyvin. :)
Hinta on jotain 10–20 välillä siis kaupoissa. Ja ekoloista ja ruohonjuuresta myös löytyy niitä pusseja.
Mikä on näiden siveydenpuupillereiden nimi saksaksi? Voisin tänään ostaa kun käyn kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:45"]Mikä on näiden siveydenpuupillereiden nimi saksaksi? Voisin tänään ostaa kun käyn kaupassa.
[/quote]
Viestissä 8 ap on kertonut pari nimitystä. :)
Hups juu kiitos. Luin jotenkin unenpöpperössä näitä viestejä ja meni ohi. Kiva, kysäisen apteekista.
Kun mä yritin raskautta, mulla oli ongelmana liian lyhyt luteaalivaihe (eli ovulaation jälkeinen kierron vaihe). Luin silloin, että siveydenpuu voisi auttaa asiaan, ja meinasinkin tilata sitä iHerbistä. Sain kuitenkin luteaalivaihetta pidennettyä ihan B6-vitamiinilla ja tulin raskaaksi, joten siveydenpuu jäi kokeilematta. Toivottavasti siitä on apua sulle, ap! (Jos B6 kiinnostaa, niin googleta vaikka vitamin b6 luteal phase.)
Haha luin että yritän rakkautta saksan malliin. Siis, että yrität rakastua saksalaiseen ihmis malliin. Ihmettelinkin vähän :D .
Kirjaan ylös havaintojani tästä siveydenpuu-kokeilusta. Olen syönyt sitä nyt muutaman päivän, aloitin sen heti kuukautisten alettua.
Jännä juttu on, että ennen täysin kivuttomat ja niukat kuukautiset ovat muuttuneet runsaammiksi ja tunnen pientä nipistelyä alavatsalla. Ei varsinaisesti satu mutta jotain tuntuu. Ei muuta vielä.
Ap
Mä luen koko ajan että siveydensipuli...!
Lasi päivässä greippimehua on ilmeisesti oikea määrä :) ite raskauduin tokalla kierrolla greippimehun juonnin alotuksesta, eli kaipa voin suositella :D
Vadelmat lisää myös hedelmällisyyttä. Ei niitten syönti ainakaan pahitteeksi ole.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:27"]
Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt tulla raskaaksi ihan tavallisella sukupuoliyhteydellä mutta ei vain onnistu. Juttelin asiasta ystäväni kanssa joka asuu Saksassa ja hän kertoi, että monet saksalaisnaiset syövät raskautta toivoessaan siveydenpuu-kasvista tehtyjä pillereitä! Siveydenpuu tekee säännöllisen kuukautiskierron, lisää hedelmällisyyttä ym. Lisäksi voi juoda greippimehua kuten monet Suomessakin ja kuuluu syödä foolihappoa. Ystäväni lähetti minulle noita tabletteja ja aloitin tänään niiden syömisen. Juon lisäksi greippimehua (riittääkö lasi päivässä?) ja etsin ovulaatiota tikuilla ja syön pelkkää foolihappoa. Jännittää nähdä miten käy :) Onko joku av-mamma käyttänyt siveydenpuuta?
[/quote] aikanaan luin että e vitamiinia kehiin ja sen tein ja raskauduin 43 v
up