Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän nyt raskautua Saksan malliin!!!!

Vierailija
28.08.2015 |

Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt tulla raskaaksi ihan tavallisella sukupuoliyhteydellä mutta ei vain onnistu.
Juttelin asiasta ystäväni kanssa joka asuu Saksassa ja hän kertoi, että monet saksalaisnaiset syövät raskautta toivoessaan siveydenpuu-kasvista tehtyjä pillereitä! Siveydenpuu tekee säännöllisen kuukautiskierron, lisää hedelmällisyyttä ym. Lisäksi voi juoda greippimehua kuten monet Suomessakin ja kuuluu syödä foolihappoa.
Ystäväni lähetti minulle noita tabletteja ja aloitin tänään niiden syömisen. Juon lisäksi greippimehua (riittääkö lasi päivässä?) ja etsin ovulaatiota tikuilla ja syön pelkkää foolihappoa.
Jännittää nähdä miten käy :)
Onko joku av-mamma käyttänyt siveydenpuuta?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:24"]mitä maksaa maca ja missä myydään?
[/quote]
Isommissa ruokakaupoissa, joissa cocovin tai vastaavan tuotteita. Multa myös saisi pussin, koska mulla lyheni kierto liikaa, enkä halua sitä käyttää, kun normikierto toimii hyvin. :)

Hinta on jotain 10–20 välillä siis kaupoissa. Ja ekoloista ja ruohonjuuresta myös löytyy niitä pusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on näiden siveydenpuupillereiden nimi saksaksi? Voisin tänään ostaa kun käyn kaupassa.

Vierailija
24/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:45"]Mikä on näiden siveydenpuupillereiden nimi saksaksi? Voisin tänään ostaa kun käyn kaupassa.
[/quote]
Viestissä 8 ap on kertonut pari nimitystä. :)

Vierailija
25/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups juu kiitos. Luin jotenkin unenpöpperössä näitä viestejä ja meni ohi. Kiva, kysäisen apteekista.

Vierailija
26/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä yritin raskautta, mulla oli ongelmana liian lyhyt luteaalivaihe (eli ovulaation jälkeinen kierron vaihe). Luin silloin, että siveydenpuu voisi auttaa asiaan, ja meinasinkin tilata sitä iHerbistä. Sain kuitenkin luteaalivaihetta pidennettyä ihan B6-vitamiinilla ja tulin raskaaksi, joten siveydenpuu jäi kokeilematta. Toivottavasti siitä on apua sulle, ap! (Jos B6 kiinnostaa, niin googleta vaikka vitamin b6 luteal phase.)

Vierailija
28/46 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Vierailija
29/46 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako ne oikeesti?

Vierailija
30/46 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha luin että yritän rakkautta saksan malliin. Siis, että yrität rakastua saksalaiseen ihmis malliin. Ihmettelinkin vähän :D .

Vierailija
31/46 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
32/46 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/46 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaan ylös havaintojani tästä siveydenpuu-kokeilusta. Olen syönyt sitä nyt muutaman päivän, aloitin sen heti kuukautisten alettua.
Jännä juttu on, että ennen täysin kivuttomat ja niukat kuukautiset ovat muuttuneet runsaammiksi ja tunnen pientä nipistelyä alavatsalla. Ei varsinaisesti satu mutta jotain tuntuu. Ei muuta vielä.
Ap

Vierailija
34/46 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen koko ajan että siveydensipuli...!

Vierailija
35/46 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan muistiin

Vierailija
36/46 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkp kallis

Vierailija
37/46 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tossa sivu oireita?

Vierailija
38/46 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi päivässä greippimehua on ilmeisesti oikea määrä :) ite raskauduin tokalla kierrolla greippimehun juonnin alotuksesta, eli kaipa voin suositella :D

Vierailija
39/46 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmat lisää myös hedelmällisyyttä. Ei niitten syönti ainakaan pahitteeksi ole.

Vierailija
40/46 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:27"]

Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt tulla raskaaksi ihan tavallisella sukupuoliyhteydellä mutta ei vain onnistu. Juttelin asiasta ystäväni kanssa joka asuu Saksassa ja hän kertoi, että monet saksalaisnaiset syövät raskautta toivoessaan siveydenpuu-kasvista tehtyjä pillereitä! Siveydenpuu tekee säännöllisen kuukautiskierron, lisää hedelmällisyyttä ym. Lisäksi voi juoda greippimehua kuten monet Suomessakin ja kuuluu syödä foolihappoa. Ystäväni lähetti minulle noita tabletteja ja aloitin tänään niiden syömisen. Juon lisäksi greippimehua (riittääkö lasi päivässä?) ja etsin ovulaatiota tikuilla ja syön pelkkää foolihappoa. Jännittää nähdä miten käy :) Onko joku av-mamma käyttänyt siveydenpuuta?

[/quote] aikanaan luin että e vitamiinia kehiin ja sen tein ja raskauduin 43 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan