Mistä suurimman osan rumana pitämästä tai epätoivottavasta ulkonäköpiirteestä pidät?
Tykkäätkö esim. raskausarvista tai epäluonnollisesta hiusväristä? Viehättääkö sinua perunanenä tai pidätkö aknearpisesta ihosta?
Kommentit (46)
Joillekin sopii pienet silmäpussit :D ei kuitenkaan kaikille
Otsarypyt ovat mielestäni todella seksikkäät!
Minä pidän omasta neandertali-otsastani.
Sellainen luiskaotsa, se on mielestäni kaunis, vaikka minua on haukuttu aina apinaksi sen takia.
Isot hörökorvat, tummat silmänaluset/silmänympärykset
Lapsenkasvoinen aikuinen.
Pedarit kuulemma vain tykkää.
Nää ihmiset sit vissiin pitää olla yksin koko elämä tai toinen lapsenkasvoinen kumppanina, onko kaikille tarpeeksi ja miellyttäviä?
ihmeellistä on kun jos aikuinen on nuoren näköinen, se eristetään yhteiskunnast haukkumalla kumppaniehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pitkistä naisista.
Minä myös! En katsokaan alle 175 cm persjalattariin päin.
Naisella tosi paksut reidet ja iso perse, jotka ovat ihan eriparia muun (hoikemman) kropan kanssa.
Enkä tarkoita nyt mitään fitnessmimmejä.
Vielä jos mimmi on alle 160cm niin uh....mama!
Vierailija kirjoitti:
Pituus on kriteeri malleille ja misseille, joten en laskisi naisen pituutta ”rumana pidetyksi piirteeksi”, vaikka jokainen mies ei pitkää naista kumppaniksi haluakaan
Olen aina pitänyt enemmän sellaisista laihoista ja ”nörttimäisistä” miehistä, kuin jostain machoista muskelimasoista.
Vierailija kirjoitti:
Tää menee enemmän jo fetissin puolelle, mutta isot mahat naisilla on musta todella kauniita ja eroottisia.
En tykkää löysistä ja poimuisista ja arpisista röllykkämahoista, mutta sellainen kiinteämpi pömppömaha on äärimmäisen kiihottava. Ei hervottoman iso, mutta ei mikään ihan pienikään.
Pidän erittäin laihoista ja poikamaisista naisista, se on oma kauneusihanteeni, vaikka ihan hetero nainen itse olenkin.
Lyhyet, alle 165cm ja sirot miehet on viehättäviä, on hienoa olla samaa kokoa miehen kaa
Naisella pikku röllykkä on vain hyvä juttu. Tekee sympaattiseksi.
Partakarvat naisella. Ei siis mitään ZZ Top-täyspartaa, mutta sellaisia kiharia haivenia. Myös karvaiset luomet, syylät ja paiseet ovat kovasti mieleeni, tykkään nimittäin räplätä niitä.
Tunnen erään naisen,johon vetoaa miehet, joilla silmät ovat suht lähellä toisiaan. Toistuva kaava.
Vierailija kirjoitti:
Otsarypyt ovat mielestäni todella seksikkäät!
Naisillakin? Mulla alkaa jo olla aika pahat rypyt ikä huomioiden
Vierailija kirjoitti:
Kuten monet.
Jos ei ihan hongankolistaja ole, niin pitkät naiset on yleinen kauneusihanne. Vrt. missit ja mallit, korkkarit...
Ne pitkät säihkysääret...
Karsastus voi olla merkki aivokasvaimesta.