Mistä suurimman osan rumana pitämästä tai epätoivottavasta ulkonäköpiirteestä pidät?
Tykkäätkö esim. raskausarvista tai epäluonnollisesta hiusväristä? Viehättääkö sinua perunanenä tai pidätkö aknearpisesta ihosta?
Kommentit (46)
Rako hampaiden välissä, pisamat. ☺️
Pidän "voimakkaasta" nenästä naisella. Pidän myös luisevuudesta ja ulkonevista luista!
Suurehkot, pitkät kyömynenät ja sellaiset kolhot piirteet yleensäkin. "Rumankauniita ihmisiä" -ketjussa oli paljon esimerkkejä.
Persoonallinen ulkonäkö. Esim. Arvet ja muut "ulkonäkövirheet" ovat kauniita ja mielenkiintoisia, iso nenäkin on vain komea!
Itsellenikin jää mieleen jos joku kehuu vaikkapa kalpeaa ihoani ihanaksi, moni on vain haukkunut ja luullut minun olevan sairas :D
Pidän kohtuullisesta pömppövatsasta miehellä; sellaisesta joka vähän pömpöttää farkun vyötärön päällä. Samoin vyötäröllä saa olla vähän läskiä. Parta ja viikset saa olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Suurehkot, pitkät kyömynenät ja sellaiset kolhot piirteet yleensäkin. "Rumankauniita ihmisiä" -ketjussa oli paljon esimerkkejä.
Meillä on samat mieltymykset!
Myös tuo rako hampaitten välissä sekä lievä lihavuus myös ok. Hörökorvatkin sopii joillekin...
Tää menee enemmän jo fetissin puolelle, mutta isot mahat naisilla on musta todella kauniita ja eroottisia.
Pidän todella hoikista miehistä. Lyhyet miehet sytyttävät myös. Olen itse siro ja pienikokoinen mutta voimakas.
Kyömynenä, pyöreys ja lyhyt tukka naisella. Pisamista pidän myös, mutta en tiedä lasketaanko ne ulkonäkövirheeksi.
Pidän pienirintaisista hoikista naisista, isot rinnat eivät sytytä ollenkaan.
Minua viehättää oikein kovasti naisen arpinen ja epätasainen iho kasvoissa ja vartalossa, finnit, pitkä nenä, silmärypyt, mustat silmänaluset, väsynyt ilme, keltaiset draculan hampaat, yleinen epäsymmetria, isot korvat, paksut lyhyet jalat, maantienvärinen, kiilloton pitkä eloton poninhäntätukka ja mahdollinen selluliitti. Tuollaisesta naisesta haaveilen päivin öin. Tai sitten en.
Hammasrako on aika söpö minustakin!
Lievä karsastus näyttää söpöltä.
Siis sellainen hyvin lievä, mitä esimerkiksi monilla malleilla näkyy.
Varsinkin jos on oikein isot ja suloiset silmät ja pieni karsastus, olen myyty.
Öö no ehk suht iso nenä, hyppyri, on musta hyvä paksut reidet on hyvät. Ja pieni pyöreys on musta monesti vaan söpöä. Ketunnokka/vaahtokarkkinännit on musta seksikkäät.