Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet rangaistuksia viranomaisilta. Siis mistä ja millaisia.

Vierailija
19.03.2022 |

Jos nyt parkkisakot jätetään mainitsematta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinpesän omaisuusjärjestelyistä ehdollista.

Mutta tavallaan elinkautisen, ikinä en pysty tuomittuja kuusinumeroisia korvauksia maksamaan ;-(

Vierailija
2/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon 47v. Enkä oo edes parkkisakkoja saanut. Toki olen opiskellut oikeustiedettä. Että tiedän mitä ei kannata tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pahoinpiteli kännissä, onnistuin torjumaan sohaisemalla. Silmävamma tuli, MINÄ jouduin maksamaan.

Vierailija
4/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja määräsi minut jälki-istuntoon.

Vierailija
5/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja määräsi minut jälki-istuntoon.

Se onkin vähän kumma juttu. Yksi ihmine antaa vapausrangaistuksen ilman valtusoikeutta!

Vierailija
6/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotin koulukiusaaja. Pari vuotta istuin.

Ei harmita.

Vierailija
7/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko papilta rippikoulussa yöjuoksusta saadut rangaistukset?

Vierailija
8/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuma-aserikos, kertaa kaksi.

Kärähdin laittomasta pistoolista, seurauksena sakkoja.

Pippurisumuttimen joskus poliisit löysivät taskusta tarkastuksen yhteydessä ja sama tuomio, sakkoja.

Törkeä pahoinpitely, ehtoollista ja sakkoja.

Vierailija
9/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä pekkaa, kun palasin lomilta vartin myöhässä.

Vierailija
10/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukotin koulukiusaaja. Pari vuotta istuin.

Ei harmita.

Itsekin puukotin, mutta en joutunut ensikertalaisena istumaan.

Vierailija
11/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi tulla joskus ennakkoveroon korotus, kun unohdin tyystin laittaa ennakkoverot maksuun.

Vierailija
12/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut mitään rangaistuksia, mutta poliisin taholta nuhtelua on tullut. Kävin rakentavaa keskustelua erään virkaintoisen tapauksen kanssa, eräästä ristiriitaisesta asiasta. Mielestäni hän ylitti valtuutensa ja muistutin, että syyttäjä päättää syyttämispäätöksistä ja tuomari päättää tuomioista, hän on tässä ympyrässä vain pelkkä "työkalu" ja välikäsi. Muistutin valtiovallan kolmijako-opista. Kysyin, missä kohtaa olin väärässä? Hän ei osannut vastata, mutta nuhtelut tuli silti. Kiitos siitä! NiiN!

Vierailija
13/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääggerin hampaat iskeytyivät nyrkkiini, vaativat minulta korvausta!

Vierailija
14/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölaskun myöhästymiskorot pistettiin ulosottoon.

Vierailija
15/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko papilta rippikoulussa yöjuoksusta saadut rangaistukset?

Pappikin on viranomainen.

Me oltiin isosporukassa lämmitetty saunaa yöllä omin lupinemme. Pappi järjesti seuraavana yönä meille saunan puolen yön jälkeen. Ei ollut kyllä yhtä hauskaa, kun ohjaajat oli paikalla ja jännitys kiinnijäämisestä puuttui.

Vierailija
16/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustin nuorena humalassa ollutta ystävääni(ei humalatilansa takia pystynyt puolustautumaan itse) tuntemattoman miehen väkivaltaiselta ahdistelulta(kouri kovakouraisesti jne). Töniminen ei ensin auttanut. joten potkin ja löin tätä miestä. Sain lievän pahoinpitely syytteen.

Vierailija
17/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Oon 47v. Enkä oo edes parkkisakkoja saanut. Toki olen opiskellut oikeustiedettä. Että tiedän mitä ei kannata tehdä.

Minä olen 49 v. Oik.yo:na sain tv-lupatarkastajalta tarkastusmaksun. Tiesin kyllä, ettei tuolloin saanut katsoa tv:tä ilman lupaa, mutta koettelin onneani ja huonostihan siinä kävi…

Muuten olen nuhteeton, joten ihan kunniallinen juristi olen ollut jo neljännesvuosisadan :D

Vierailija
18/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin ylinopeus sakkoja ja yksi liikenneturvallisuuden vaarantaminen.

Vierailija
19/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä pekkaa, kun palasin lomilta vartin myöhässä.

Olin jo unohtanut tuollaiseenkin rikokseen syyllistyneeni.

Olin yölomalla intistä ja siviilivehkeet päällä.

Pätkähdin liikaa känniin ja jouduin putkaan.

Yritin selittää poliiseille, että pitäisi olla aamulla takaisin kasarmilla ja tyhmyyksissäni näytin sotilaspassiani.

Pääsin pois aamuyöstä ja ehdin kasarmille enkä myöhästynyt, mutta poliisi oli ottanut yhteyttä patterille ja sain lopulta poistumiskieltoa 10 vrk.

Yritin puolustautua, ettei kyseessä ollut epäsotilaallinen käytös, sillä olin putkaan joutuessani siviilipukimissa, mutta ei mennyt läpi.

Siitä tulikin pitkä kiinniolo, sillä PK:n loppuessa lähdettiin viikon ampumakeikalle lohtajalle.

Tienasin muutaman satkun ostamalla vartiovuoroja inttikavereilta :-)

Vierailija
20/22 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli enemmän sääntö kuin poikkeus että jouduin kännireissun lopuksi putkaan rauhoittumaan. Huonot kotiolot johtivat vakavaan masennukseen ja siihen korkea testosteroonitaso niin oli pää sekaisin. Muutamat kymmenet väkivaltaiset vastustamiset kun laitoin painimyllyn päälle poliisisetien kanssa. Siihen aikaan ei ollut sähkölamauttimia. Mukana olleesta morasta saa aina sakot. Sitä en ole käyttänyt ketään vastaan mutta kaiken varalta aina mukana koska isona poikana känniympyröissä maine levisi ja joskus joku halusi kostaa isommalla porukalla. Painiksi laitan aina tarvittaessa. Huhhuh sitä aikaa. On täysi ihme etten istunut taposta tai jostain ikinä.

Nyt en ole juonut 10 vuoteen. Elämä on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi