( ͡° ͜ʖ ͡°) The Pläänit
Kommentit (46)
"The pläänit" ja kaikki tietää mikä on homman nimi ilman, että mainitaan nimiä :D
Emt, palstailen varmaan täällä ja varoittelen kaikkia monikulttuurisuuden vaaroista. Mulla on unelma.
Taidan juoda coca colaa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teen tällaisen ilmeen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pakkailen tavaroita, käyn fuckbuddyn luona ja katson netflixiä
Mätänen raivopäisen lapsen varjossa kotona, kuten joka päivä. Hyvä tuuri jos käy, niin päästään ulkona käymään ja jos vielä parempi tuuri ja mies ei ole pahassa krapulassa, niin saatetaan saada se ennen iltapäivää ylös sängystä. Melkoset pläänit. (~„~)
Teen tänään lontoorae-suklaa-vuohenjuusto-salmiakki-sipulikuutio-kana-salaatti-paprika-pastaa, jotain kivoja mummutyylisiä kollaaseja joissa kiinavalmisteisia rättejä, tylytän äijää kun se ei saa rakennettua minulle kesämökkiä valmiiksi kun kesä loppuu virallisesti ensi maanantaina 31.8, ja ajattelin ottaa lähikuvia naamastani loppupäivän kun testaan eri ripsivärimerkkejä ja finnivoiteita.
Joogaan ja kirjoittelen syvällisiä tekstejä elämänilosta ja kuinka olenkaan itseeni tyytyväinen. Sit parit biksukuvat.
Ulkoilen, kotoilen/siivoan ja tapaan uuden tuttavuuden. Hui. :)
Korkkaan viinikaapista Vintage Krug-shampanjapullon jonka juon Versacen kristallilasista, teen pieniä bruscettaleipäsiä joissa hanhenmaksaa, hummeria ja mustaa kaviaaria nektariinitryffelichutneyn kanssa, ja tänään voisi vaihteeksi katsoa jotain hauskaa komediaa eli selaan suomalaisia noloja blogeja ja nauran niiden junttiudelle ja läpinäkyvälle feikkiglamouriudelle! :D
Loppuillasta menen meidän spa-osaston porealtaaseen viiniantioksidanttiveteen lillumaan jotta ihoni on hehkeänä huomenna. Kippistä muruset!
Töitä ajattelin tehdä.. .. . ... . . . ..... .
Saan (ehkä) huomenna pitkästä aikaa. ♥
^=.=^ Ollaan kisulin kanssa ihan kahdestaan kotona :)
Suunnittelette jo mökin hankkimista vaikka talonrakennus kesken? Johan on! Eikö vanhempien mökeillä voi käydä vielä jonkin aikaa?
Miehen luo koko viikonlopuks. Oon ekaa kertaa koko viikonlopun poissa töistä :-O
Käydään ainakin syömässä, leffassa ja maalataan sen kämppää.
Oon töissä. Muuta en sitten jaksakaan.
Kuvauksiin eri maahan. Jännittää eikä oikeestaan jaksais lähtä mihinkää, ku tää viikko on ollu rankka. Töitä, töitä. Kuten aina.
Kirjastoon opiskelemaan, ja sen jälkeen kokkaan jotain spessua ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Olen lapsen kanssa. Elämänarvoni ovat menneet aivan uusiksi lapsen syntymän jälkeen.