( ͡° ͜ʖ ͡°) The Pläänit
Kommentit (46)
Ajattelin vaan himmailla kotosalla villasukkasissa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Haluaisin mennä fancynä ryyppää mutta ei. Lopetin ryyppäämisen. Nukun koko viikonlopun yli ja odotan lokakuun loppua. Ja ensilunta.
Me ajateltiin tehdä ihanaa salaattia. Jösses kun viime kertanen oli hyvää. Ehkä kattelen Nellyn verkkokauppaa. :)
Mun luottokampaaja Roosa laittaa mulle värin päähän. Tällä kertaa väri on niin lähelle mun omaa. Sit vähän juoksulenkkiä.
Hmm minun arkkitehti isukki tulee meillä käymään. Suunnitellaan vierashuonetta.
Ajattelin leipasta tiikerikakun ja selailla LV sivuja. Sitten ostan tarroja. Mitäs te mussukat? :)
Pe: katson vähän yleisurheilua ja jumppaan samalla, käyn juoksulenkillä. Grillataan ja juodaan punkkua. Sillan toista tuotantokautta pitäis alkaa katsoa Areenasta ennen kuin ekat jaksot ehtii poistua sieltä.
La: nuorempi lapsista muuttaa omaan kotiin, mennään auttamaan jos tarvii tai ainakin käydään katsomassa uusi kämppä. katson vähän yleisurheilua ja jumppaan, käyn vähintään kävelyllä. Savustetaan kalaa ja juodaan skumppaa. Lisää Siltaa.
Su: mennään melomaan, katsotaan vielä yleisurheilua jos ehditään. Laitetaan ruoka varmaan retkellä trangialla tai nuotiolla. :)
Muutan Kuopion lähelle, landelle siis! :)
Teen fetasalaattia, namskis. Haluatteko reseptin?
Suunnittelen häitä, rakennan taloa, luen tenttiin ja hoidan lasta. Nii ja jos ehdin suunnitten mökin ostamista.
Olisin halunnut lähteä vähän ulkoileen (= ryyppään), mutten saanut ketään innostuun lähteen kaveriksi :/ Joten...Taidan soitella pianoa, katsoa tv:tä, ehkä leipoa jotain, käydä mustikassa ja nostaa vähän pottuja.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:16"]Suunnittelen häitä, rakennan taloa, luen tenttiin ja hoidan lasta. Nii ja jos ehdin suunnitten mökin ostamista.
[/quote]
Wau. Me suunnitellaan matkaa. Reissaillaan.
Vien vklp lapseni tutustumaan yksityiselle lastenpäivähoitajalle.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:11"]Muutan Kuopion lähelle, landelle siis! :)
[/quote]
:'D
Taidan vetää perseet. Sitähän sä hait.