Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini näkee minut ''ryhmänä'', joka koittaa tehdä hänelle pahaa?

Vierailija
28.08.2015 |

Syyttää kaikesta, siis aivan kaikesta muita. Mikäli edes kritisoin häntä, olen automaattisesti jonkun ''ryhmän'' jäsen joka koittaa tehdä hänelle pahaa..?

Paras kohta tässä on se, että olen yläkoululainen.Lasten'suojelulle' olen kertonut äidistäni, mutta he eivät reagoineet millään tapaa. Heitä lähinnä kiinnosti, että onko ruokaa. Muulla ei niin väliä.

Oi kuinka ihana esimerkki siitä, mitä koulussa aina kerrotaan suomalaisesta hyvinvointiyhteiskunnasta! Toki täytyy antaa armoa, sillä kyseisten kirjojen ensipainos on varmaan tehty joskus 2000-luvun alussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paranoidinen_skitsofrenia

Oliskos hänellä jotain mielenterveyden ongelmaa?

Vierailija
2/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän diagnoosi sulla on kun noin analysoit äitiäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:49"]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paranoidinen_skitsofrenia

Oliskos hänellä jotain mielenterveyden ongelmaa?

[/quote]

Koitin lähinnä saada teille ajatuksen skitsofreniasta tuputtamatta sitä, mutta kuitenkin uhriutuen samalla saaden yläpeukutuksia..

Pelkään, että mitä toi tekee mulle mikäli on täysin vakuuttunut mun kuulumisesta siihen ''ryhmään''.

Vierailija
4/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, et kertonut, mitä äitisi asenne tarkoittaa arjessa? Millaista elämänne on? Onko perheessänne muita kuin te kaksi? Onko sinulla ketään, kenelle juttelet asioista? Kerro vähän tarkemmin.

t.äiti itsekin

Vierailija
5/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:06"]

Hei ap, et kertonut, mitä äitisi asenne tarkoittaa arjessa? Millaista elämänne on? Onko perheessänne muita kuin te kaksi? Onko sinulla ketään, kenelle juttelet asioista? Kerro vähän tarkemmin.

t.äiti itsekin

[/quote]

Äitini ei kykene piilottelemaan paranoidisuuttaan edes muiden ilmoilla, eikä pärjää muutenkaan arjessa (rahankäytössä).

En koe tarvetta ''juttelemiselle'', mutta sen sijaan haluaisin vain asioiden (huostaanoton) tapahtuvan.

Tosin se, minne minut mahdollisesti sijoitettaisiin, sekä millaisia moniongelmaisia nuoria siellä olisi ei kyllä yhtään ''houkuta'' vaatimaan huostaanottoa.