Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen väite Celine Dionista että hän ei muka osannut englantia aloitettaessaan laulu uransa. Kun Kanada on kaksikielinen maa

Vierailija
19.03.2022 |

niin tuo väite on valhe. Toki ymmärrän että äidinkielensä on ranska.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomikin on kaksikielinen maa, eikä täälläkään kaikki osaa kuin sitä omaa äidinkieltään.

Vierailija
2/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvä on ap:n ruotsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sujuva ruotsi mulla, olen suorittanut yliopistolla pakollisen virkamies ruotsin. t.ap

Vierailija
4/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa saamea sanaakaan.

Vierailija
5/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sujuva ruotsi mulla, olen suorittanut yliopistolla pakollisen virkamies ruotsin. t.ap

Sujuuko yhtä hyvin kuin suomen yhdyssanat?

Vierailija
6/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Suomikin kaksikielinen maa, mutta kuinka moni puhuu ruotsia pakollisesta opiskelusta huolimatta. 

Vierailija
7/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion ei osannut englantia. Hän opetteli englannin että voi laulaa sillä kielellä. Hän on ranskankielinen. Tämä on fakta. Katso dokumentteja sieltä se totuus paljastuu.

Vierailija
8/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä muutoin varsin elegantti nainen, mutta oikeasti, muutama lisäkilo ei olisi ollenkaan pahitteeksi hänen kohdallaan. Niin on luuta ja nahkaa ja näyttää siksi vielä vanhemmalta kuin onkaan. Noh, kai se sairaalloinen laihuus on jokin yläluokkaisuuden merkki.

Vierailija
9/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen väite sulta, että Celine Dion osasi englantia kun aloitti laulu-uransa. Celine itse on kanssasi eri mieltä.

Vierailija
10/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä ruotsiksi rupeisin laulamaan ja antamaan haastatteluja niin ihan älytön opettelu siinä olisi siitä suoritetusta perus-ja korkeakouluruotsista huolimatta.

Vierailija
11/11 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Celine Dion ei osannut englantia. Hän opetteli englannin että voi laulaa sillä kielellä. Hän on ranskankielinen. Tämä on fakta. Katso dokumentteja sieltä se totuus paljastuu.

Ai asuu maassa, jossa suurimmaks osaks puhutaan englantia, mutta ei osaa sitä? Itse asun Suomessa ja osaan englantia.