Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäänsä kyllästyneet pikkupomot pilaavat työilmapiirin

Vierailija
28.08.2015 |

Pidän työstäni, toimenkuvastani ja työkavereistani erittäin paljon. Työpaikan ongelmana ovat muutamat pikkupomot, jotka v*ttuilullaan ja negatiivisuudellaan myrkyttävät ilmapiiriä. Työ on enimmäkseen asiakaspalvelua, jossa vaaditaan tasokasta ja erittäin kohteliasta palvelua, siistiä ulkonäköä, hyvää käytöstä ja kielitaitoa. Meillä aloitti taas kaksi uutta työntekijää, jotka minun (ja kollegoitteni) mielestä vaikuttavat todella sopivilta tehtäviin. Mutta nämä pikkupomot, jotka toimivat myös perehdyttäjinä, eivät osaa muuta kuin olla veemäisiä, ilkeitä, tarttua jokaiseen pikku asiaan negatiiviseen sävyyn ja huutaa uusille työntekijöille - asiakkaiden kuullen. Ei ihme, jos nämäkin pari uutta naamaa kyllästyvät alta aikayksikön ja lähtevät muualle töihin. Moni uusi ja vanha hyvä työntekijä on jo ottanut hatkat. Isot pomot ovat kyllä mukavia, mutta harvoin fyysisesti paikalla talossa. Pikkupomot saavat huseerata, nöyryyttää ja käyttäytyä miten huvittaa. He itse ovat niin työmotivaatioltaan, ulkoiselta olemukselta kuin käytökseltäänkin kaukana siitä, mitä mielestäni pitäisi olla, mutta muiden arvosteluun on silti varaa. Mitään positiivista sanottavaa ei koskaan ole, vaan pelkkää haukkumista, valitusta ja selän takana juonittelua. Välillä tuntuu, että näillä tyypeillä ei voi olla kivaa omassa elämässään, kun v*tutus pitää purkaa alaisiin töissä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän