Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen äidit! Millainen oli raskausaikasi?

Vierailija
01.10.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vihanen, kiukkunen, huonovointinen. Oli pukamaa ja kohjua, finniä ja muuta paisetta. Esikoinen ja kuopus poikia, niistä vointi hyvä ja olo virkeä. Tyttö vie ja poika tuo-sanonta toimi ainakin mulla.

Vierailija
2/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta odottaessa olin aivan varma että on poika. Esikoisesta ja keskimmäisestä kaikki sukulaiset ja tuttavat olivat varmoja, jotta ovat poikia. Mulla oli kuulemma poikamaha, eikä pahaa oloa jne...

Ja raskausajat ovat aina olleet suht koht helppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy huulin oksennin 25 viikkoa aamusta iltaan.

Muitapa pahoja juttuja ei ollutkaan

Vierailija
4/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin vähintään kerran päivässä synnytykseen asti. Tyttö syntyi rv 41+6. Viimeisen kuukauden ajan vaan nukuin ja välillä vähän söin. Kamalaa oli!

Vierailija
5/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa kun odotin, oli kaikkee mahdollista.. =0(

Vierailija
6/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino vaan nousi 18kg ja suklaa ja ruoka maistui ihan liian hyvälle. Nyt tyttöä odottaessa mieli on heitellyt vuoristorataa, rv 31 menossa ja edelleen oksennus lentää. Ruoka ei maistu ja ravinto pääasiassa hedelmiä ja vihanneksia sekä leipää. Molemmissa iho ollut todella hyvässä kunnossa... Muuten tyttöä odottaessa kaikki tuntuu menevän vaikeimman kautta...

Vierailija
7/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosin erona että pojista tuli pigmenttiviiva mahaan, tytöstä viiva puuttui.

Vierailija
8/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään pahaa sanottavaa raskaudesta, kun tuo pahoinvointi meni ohi, niin mitään vaivoja ei sen jälkeen ollut! Ruoka maistui erittäin (liiankin) hyvin..teki mieli kaikkea " kotiruokaa" (perunamuussia yms.) ja himona voisin mainita lohen! Sitä teki mieli ja usein. Monet sanoivat, että olin jotenkin tavallista hehkeämpi, mutta eikös ne raskaanaolevat naiset aina ;)?

Vierailija
9/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripset ja tukka harveni, näytin munkkipossulta. olo oli kamala. levisin kuin leivinuuni lantiolle ja peffaan. ei tummaa viivaa mahaan.

pojan kanssa olo hyvä, pieni söpö etumaha, ei finnejä, ei pahoinvointia. tumma viiva mahaan.

Vierailija
10/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takaapäin ei raskauttani huomannut, eli poikamainen edessä pysty massu! Ekasta kahvi teki pahaa, oksensin monta kertaa päivässä monta kuukautta, mutten kuitenkaan kärsinyt pahasta olosta. esim. kesken ruokailun kävin oksentamassa ja jatkoin sitte syömistä. Kaupassa kinkkusuikaleiden näkeminen riitti..

tokasta en oksentanu kertaakaan, mutta kuvottava olo oli monta kuukautta. Yhden kupin päivässä join kahvia.

suklaata söin kummassakin raskaudessa PALJON ja mieleni teki janssonin kiusausta, nam! =)

Vierailija
11/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin loistavasti koko sen raskauden ajan mitä sain olla raskaana (keskenmeno rv21+6 kehityshäiriön vuoksi)

Makeaa ei tehny oikeestaan mieli alkuraskaudes ollenkaan. Viili ja tomaatit oli parhaita... Näppyjä ei ollu eikä muutakaan vaivaa.. Yhen ainoan kerran oksensin kun olin unohtanut syödä...

Kunpa pian sais olla uudestaan raskaana.. Aivan sama vaikka oksentaisin monestikin kunhan vain tämä 4v tuska päättyis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä