Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myyntiassariksi ilman koulutusta
28.08.2015 |
Hei!
Myyntiassistentin paikka auki ja haku on vuokrafirman kautta eikä paljasta tietoja mihin firmaan etsiin myyntiassistenttia. Minulla tällähetkellä aivan toisen alan koulutus ja työpaikka, mutta silti tekisi mieli hakea paikkaa. Nauraako ne minulle kun ei työkokemusta eikä koulutusta kyseiselle alalle. Eikä ikääkään ole kuin 23. Työhön riippuu todella paljon firmasta, mutta olisi kiva kuulla sinun työstäsi myyntiassarina. Koetko sen haastavaksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen tällä hetkellä myyntiassarin nimikkeellä ja tämä työ sopii mielestäni kenelle tahansa, viiden minuutin koulutuksella. Siis jos osaa jo käynnistää tietokoneen, nitoa, rei'ittää ja mapittaa ja omaa jonkinasteisen asiakaspalveluasenteen. Ja peruskoulu on käyty ja ÄO on vähän satasen paremmalla puolella.
Mutta tämä on tämmöinen downshiftattu veto urapolulla. Edellinen työpaikka vetikin burnoutin partaalle, joten aina kun alkaa ahdistaa tämä tekemisen ja vaatimusten puute, muistelen menneitä.
Toisaalta myyntiassareita on monenlaisissa hommissa. Tiedän niitä, jotka ovat toimitusjohtajan oikeita käsiä ja niitä, jotka hoitavat todellisuudessa myyntiä.