Sanokaa yli viisikymppiselle uusi ammatti
Kommentit (17)
Sama tilanne, ikää vähän vähemmän.
Lähinnä joku asiakaspalvelu puhelimessa tulee mieleen.
Itse olen 60v. Olen testimielessä hakenut eri ammatteihin/paikkoihin. Kahdesta tuli vastaus! Olen kuulemma jo liian vanha ko toimeen. Kiitin rehellisistä vastauksista,jotka jo etukäteen tiesinkin. Kyllä se vaan niin on,et tän ikäisenä markkina-arvo työelämässä on hyvin heikko. Uraa kuitenki takana lähes 40v. Joten eipä sitä työelämää enää kaipailee.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä on niin tuskin tuon ikäisiä valitaan niihin töihin kun nuorempia on tulossa pilvin pimein.
Kassalle, siivoojaksi tai hoitajaksi voit kelvata jos ei ole nuorempia hakijoita kilpailemassa niistä paikoista.
Mikä niissä nuoremmissa on muka niin hyvää? Monet räpläävät vain kännykkäänsä töiden tekemisen sijaan. Tai sitten eivät kestä työntekoa ja jäävät pian saikulle.
Minä olen miettinyt samaa, mutta olen vasta 22-vuotias. Taloushallinnon töihin en pääse edes ilmaiseen harjoitteluun. Olen menettänyt ensikertalaisuuden, eli vaikeampi päästä toiseen amk tutkintoon, mistä oikeasti työllistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä on niin tuskin tuon ikäisiä valitaan niihin töihin kun nuorempia on tulossa pilvin pimein.
Kassalle, siivoojaksi tai hoitajaksi voit kelvata jos ei ole nuorempia hakijoita kilpailemassa niistä paikoista.
Mikä niissä nuoremmissa on muka niin hyvää? Monet räpläävät vain kännykkäänsä töiden tekemisen sijaan. Tai sitten eivät kestä työntekoa ja jäävät pian saikulle.
No, oppimiskyky yleensä on parempi parikymppisellä kuin 50- vuotiaalla.
Puoliso 50- vuotiaana meni lähikauppaan töihin, teki todella tiukkaa oppia tarvittavien järjestelmien käyttö ja toiminta häiriötilanteissa(pikkukaupoissa ollaan paljon yksin, erityisesti iltavuorossa).
Muuten täysin dillen oloinen parikymppinen oppii kerralla.
Työasenne yleensä 5-kymppisellä on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oppimiskyky yleensä on parempi parikymppisellä kuin 50- vuotiaalla.
Puoliso 50- vuotiaana meni lähikauppaan töihin, teki todella tiukkaa oppia tarvittavien järjestelmien käyttö ja toiminta häiriötilanteissa(pikkukaupoissa ollaan paljon yksin, erityisesti iltavuorossa).
Muuten täysin dillen oloinen parikymppinen oppii kerralla.
Työasenne yleensä 5-kymppisellä on parempi.
Itsellä on ihan toisenlainen kokemus. Oppimiskyky on erinomainen, jos vain motivaatiota riittää.
Jos 50-vuotiaalla on ongelmia oppia lähikaupan järjestelmät, ei kyseessä ehkä ole kaikkein älykkäin yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutus?
Mitä osaat?
Ja vielä tärkeämpää, mikä on unelmatyösi/mitä tykkäät tehdä? Älä valitse työtä ikäsi perusteella vaan sen perusteella mikä tekee sinut onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ovenpönkä vois olla sopiva työ.
Itänaapurissa avautuu piakkoin valtionpäämiehen paikka. Siistiä etätyötä bunkkerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovenpönkä vois olla sopiva työ.
Itänaapurissa avautuu piakkoin valtionpäämiehen paikka. Siistiä etätyötä bunkkerissa.
Edeltäjä vaan jättää aikamoisen sotkun korjattavaksi...
Jos ei ole ujo ja jotenkuten kauniihko niin onlyfans.