Miltä tuntuu olla turha julkkis? Esim fobba, marttiina, pitkänen..
Ei ohan kuiluisa tarvi olla mutta kuitenkin riittää että olet ihan vitun rurha tyrkky. Nyt listaa johtaa leikkipoliisi fobba
Kommentit (10)
Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:28"]Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.
[/quote]
Ja tietty ylinopeussakkoja.
Ei unohdeta arvostettavaa asianajaja Heikki Lampelaa...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:28"]Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.
[/quote]
Fobban avioerostakaan ei ole näkynyt tietoja missään seiskassa. En tiennyt että vasta eron jälkeen on aktivoitunut netissä ja Suomessa.
Sitä pitäisi kysyä Fobalta. Kiirettä varmasti pitää, kun naamaa tyrkyttää päivittäin jokaiseen mahdolliseen lehteen.
Mikä julkkis tää Fobba? Hän on varmaan ollut partioimassa autosa ennen mutta ajanut kolarin tai törttöilyt ja alennettu nettikyyläksi.
Varmaan siltä, että vittu ku noita kateellisia riittää ympärillä.
marttiina on kehittänyt yhteiskuntaamme ja luonut paljon arvoja