Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla turha julkkis? Esim fobba, marttiina, pitkänen..

Vierailija
28.08.2015 |

Ei ohan kuiluisa tarvi olla mutta kuitenkin riittää että olet ihan vitun rurha tyrkky. Nyt listaa johtaa leikkipoliisi fobba

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttiina on kehittänyt yhteiskuntaamme ja luonut paljon arvoja

Vierailija
2/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:28"]Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.
[/quote]

Ja tietty ylinopeussakkoja.

Vierailija
4/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unohdeta arvostettavaa asianajaja Heikki Lampelaa...

Vierailija
5/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:28"]Aika jännä, itse en Fobbaan vielä olekaan törmännyt Seiskan tai Iltsikan sivuilla puolipukeisillaan. Odottelen myös perinteisiä suhdesotkuja ja salarakas-juoruja.
[/quote]
Fobban avioerostakaan ei ole näkynyt tietoja missään seiskassa. En tiennyt että vasta eron jälkeen on aktivoitunut netissä ja Suomessa.

Vierailija
6/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisi kysyä Fobalta. Kiirettä varmasti pitää, kun naamaa tyrkyttää päivittäin jokaiseen mahdolliseen lehteen.

Vierailija
8/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä julkkis tää Fobba? Hän on varmaan ollut partioimassa autosa ennen mutta ajanut kolarin tai törttöilyt ja alennettu nettikyyläksi.

Vierailija
10/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siltä, että vittu ku noita kateellisia riittää ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi