Naiset, seurustelisitteko minkään näiden 15 miestyypin kanssa?
Seurustelisitko miehen kanssa joka on
1. Työtön?
2. Eri uskonnon jäsen?
3. Vankilassa ollut?
4. Ulkomaalainen?
5. Itseäsi paljon vähemmän tienaava?
6. Itseäsi lyhyempi?
7. Itseäsi yli 20 vuotta vanhempi?
8. Itseäsi yli 10 vuotta nuorempi?
9. Pieni munainen? (<12cm pituinen)
10. Neitsyt?
11. Biseksuaali?
12. Sivarin käynyt?
13. Vielä kotona asuva?
14. Feminismin vastainen?
15. Impotentti?
Ei ole kyseessä mies jolla on kaikki nämä ominaisuudet, vaan kaikki vaihtoehdot erikseen.
Kommentit (70)
1. Työtön? Kyllä
2. Eri uskonnon jäsen? Mieluiten ateisti, kristitty ok, muslimi ei.
3. Vankilassa ollut? Totaalikieltäytyjä ok.
4. Ulkomaalainen? Länsimaiset käy, ehkä venäläisetkin.
5. Itseäsi paljon vähemmän tienaava? Kyllä
6. Itseäsi lyhyempi? Ei. Olen 160cm.
7. Itseäsi yli 20 vuotta vanhempi? Tilapäisesti käy, ei perheenperustamismielessä.
8. Itseäsi yli 10 vuotta nuorempi? Nyt vois olla ok, kun ole 35. Aiemmin ei.
9. Pieni munainen? Ehkä. Riippuu muista kyvyistä.
10. Neitsyt? Ehkä ei.
11. Biseksuaali? Ei.
12. Sivarin käynyt? Kyllä.
13. Vielä kotona asuva? Kyllä.
14. Feminismin vastainen? Ei.
15. Impotentti? Ehkä, riippuu muista kyvyistä.
1. Työtön? Kyllä.
2. Eri uskonnon jäsen? Kyllä.
3. Vankilassa ollut? Ehkä.
4. Ulkomaalainen? En.
5. Itseäsi paljon vähemmän tienaava? Kyllä.
6. Itseäsi lyhyempi? Kyllä.
7. Itseäsi yli 20 vuotta vanhempi? En.
8. Itseäsi yli 10 vuotta nuorempi? En.
9. Pieni munainen? (<12cm pituinen) Kyllä.
10. Neitsyt? Kyllä.
11. Biseksuaali? En.
12. Sivarin käynyt? Kyllä.
13. Vielä kotona asuva? En.
14. Feminismin vastainen? En.
15. Impotentti? Kyllä.
N29
En seurustelisi vankilassa olleen miehen kanssa. Muut kohdat eivät automaattisesti ole ongelmia. Tosin kovin uskovainen ei saa olla eikä sovinisti.
Vastaan ensin omalta osaltani ja luen sen jälkeen muiden vastaukset:
1. Työtön? - Ei. Pidän kunnianhimoa tärkeänä miehessä ja urallaan menestyneitä miehiä äärimmäisen seksikkäinä, joten en usko, että viehättyisin ainakaan pitkäaikaistyöttömästä. YT:issäkin yleensä saavat lähteä ne, joista mieluiten hankkiudutaan eroon ja ovat helposti korvattavissa, mutta jos esimerkiksi olisi kyseessä joku koko yrityksen lakkauttamisesta johtuva väliaikainen työttömys, olisi se ihan ok.
2. Eri uskonnon jäsen? - Riippuu, mikä uskonto. Olen ev.lut. kirkkoon kuuluva ja voisin kyllä olla esimerkiksi ortodoksin tai muun kristinuskoisen kanssa. Minulla on myös ollut kirkkoon kuulumattomia ateisti-exiä, nekin ehkä kuuluvat tähän. Mihinkään äärimmäiseen herätysliikkeeseen, muslimiin tai johonkin tosi erilaiseen maailmankuvaan ja arvoihin vaikuttavaan uskontoon (esim. buddhalaisuus, hindulaisuus) en lähtisi sekaantumaan.
3. Vankilassa ollut? -Ei, paitsi jos olisi kyse jostain talousrikollisesta voisin ehkä vielä jotenkin harkita.
4. Ulkomaalainen? - Kyllä, mutta länsimaalaisen, jolla on suunnilleen samat arvot eikä radikaaleja kulttuurieroja. Käytännössä siis pohjoismaat, Länsi-Eurooppa, Jenkit, Kanada.
5. Itseäsi paljon vähemmän tienaava? - Olen itse sen verran pienipalkkainen, että merkittävästi paljon vähemmän voi olla jo vaikea tienata :) Ehkä tilanteessa, missä toinen olisi perustamassa omaa yritystä? Tuo olisi ihan ok.
6. Itseäsi lyhyempi? Ei. Ei vaan voi mitään, minulle tulisi liian amatsoni-olo.
7. Itseäsi yli 20 vuotta vanhempi? - Mieheni on minua yli 10 vuotta vanhempi. 20 vuotta olisi paljon, mutta kai jos kaikki muuten osuisi, ei tuo varmaan este olisi.
8. Itseäsi yli 10 vuotta nuorempi? - Olisi vielä alaikäinen, ihan jo siitä syystä ei. Paljon nuoremmalla on helposti tässä iässä melko eri elämäntilanne. Joskus myöhemmin tuokin tasoittuisi, mutta en lähtökohtaisesti tunne vetoa nuorempia miehiä kohtaan.
9. Pieni munainen? (<12cm pituinen) Ei, sori! Pidän seksistä ja siitä, miltä täydellisen kokoinen penis tuntuu. Sitä EI voi korvata millään tekniilalla, suuseksillä, dildolla ym.
10. Neitsyt? - Ei. En usko, että jaksaisin alkaa alusta asti "kouluttaa" miestä.
11. Biseksuaali? Kyllä, jos olisi avoin asiasta.
12. Sivarin käynyt? Aika turn off, mutta varsinkin jos sille olisi joku erityinen peruste, ei kai se olisi este. Yleisesti ehkä sivareilla on muutenkin melko erilaiset arvot, niin se sivari itsessään ei olisi se juttu, vaan arvot yleisesti.
13. Vielä kotona asuva? - Seurustelinkin muutamia vuosia sitten jonkin aikaa miehen kanssa, joka hetkellisesti asui kotona. Mikäli se ei olisi sellainen olotila, mihin mies ei haluakaan muutosta tai täysi peräkammarin poika, ei, mikäli muuten ihan omillaan toimeentuleva ja tuolle kotona asumiselle olisi jokin järkevä syy, voisi ehkä harkita.
14. Feminismin vastainen? - Kyllä, en ole itsekään feministi
15. Impotentti? - Ei, suunnilleen sama perustelu kuin tuohon pienimunaiseen.
Näin nopeasti ketjun läpikäytyäni tiivistelmä miehestä, joka on alinta pohjasakkaa: Vielä kotona asuva impotentti ja feminismiä vastustava entinen vankilakundi.
Tilanteesta riippuen kaikkien muiden kanssa, paitsi noiden itseäni vanhempien tai nuorempien kanssa, koska itselläni ikää vasta 20. Feminismin vastaisuus on siinä ja siinä, tiedän miehiä jotka oikeasti kannattavat sukupuoltenvälistä tasa-arvoa (tai oikeastaan eivät varsinaisesti "kannata" sitä, vaan se tulee heiltä automaattisesti) mutta jotka kovaan ääneen toitottavat feminismin olevan perseestä vaikka oikeasti vastustavat vain vauhkoavia feminatseja ja femakkoja.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:18"]Seurustelisitko miehen kanssa joka on
1. Työtön?
2. Eri uskonnon jäsen?
3. Vankilassa ollut?
4. Ulkomaalainen?
6. Itseäsi lyhyempi?
7. Itseäsi yli 20 vuotta vanhempi?
8. Itseäsi yli 10 vuotta nuorempi?
9. Pieni munainen? (<12cm pituinen)
10. Neitsyt?
11. Biseksuaali?
12. Sivarin käynyt?
13. Vielä kotona asuva?
14. Feminismin vastainen?
15. Impotentti?
Ei ole kyseessä mies jolla on kaikki nämä ominaisuudet, vaan kaikki vaihtoehdot erikseen.
[/quote]
10 vuotta vanhempi mies toimisi mutta ei 20v vanhempi. Muut kohdat myös ehdoton nou. -N43-
1. Ihan sama
2. En
3. En
4. En
5. Joo
6. En
7. En
8. En
9. En
10. Joo
11. En
12. Ihan sama
13. Joo
14. En
15. En
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:17"]
En seurustelisi tyyppien 3, 7, 10, 13, 14 ja 15 kanssa. Impotentti, joka ei kykene yli vuoteen yhdyntään on tullut koettua. Olen liian yhdyntäkeskeinen seksuaalisesti, joten ei se vaan toiminut.
[/quote]
Jos olet yhdyntäkeskeinen, niin eikö nr 9 haittaa?
[/quote]
Naisen emätin on 6-12 cm normaalitilassa. 12 cm pitkä penis on siis esim. 6 cm pitkälle emättimelle enemmän kuin riittävä. Kohdunnapukkaa tökkivä penis ei oikein kiihota.
Mun mies oli tavatessa näitä:
1. Työtön?
2. Eri uskonnon jäsen? (ev.lut)
13. Vielä kotona asuva?(asui isänsä kanssa)