Miten miehet kokee "läpivartalo" katseen?
Voisitteko tulkita niin että nainen olis kiinnostunut? Olen selvänä vähän ujo, niin tuollanen sanaton viestintä ois kivaa. Silleen näkyvästi, että toinen huomaa ja joku tietty katse vielä päälle.
Kommentit (24)
Mikä on läpivartalokatse? Onko se joku röntgenkatse? Et muija kyllä kurki mun pernaa!
No riippuu naisesta, mutta parhaimmillaan jos mua katotaan "sillä tavalla", niin fyysisinä tunteina perhoset nousevat vatsaan, puna poskille, sydän jättää lyöntejä välistä, ja munan päässä alkaa tuntua jännä tunne... Onhan sellainen flirtti katseella "syöminen" kuumottavaa ja imartelevaa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:22"]
Voisitteko tulkita niin että nainen olis kiinnostunut? Olen selvänä vähän ujo, niin tuollanen sanaton viestintä ois kivaa. Silleen näkyvästi, että toinen huomaa ja joku tietty katse vielä päälle.
[/quote]
Ihan kiva, jos olen hyvällä tuulella. Huonolla tuulella ei voisi vähempää kiinnostaa sun katsees tai mikään muukaan mitä teet.
Jos se katse vaikuttaa ystävälliseltä eikä esim. pilkalliselta, niin mukavahan se on.
En yleensä edes huomaa, jos joku katselee pidempään.
Epäilen varmaan että jotakin on vialla. En ole varma olenko koskaan tullut noin katsotuksi toisaalta.
Todennäköisesti ajattelisin, että onko minulta tippunut ruokaa vaatteille...
Onks nää oikeesti miehiä jotka vastailee?? :D
Musta tuntuis että ajattelee varmaan jotain huonoa musta jos jää tuijottamaan, tai takana seisoo joku kuumempi mies ja olen vaan näkökentän tiellä t. Huono itsetunto, mieluummin vaan reippaasti puhumaan
Minä en huomaisi koko katsetta. Tai ihmettelisin mitä tuo vahtaa.
Oppikaa jo naiset, että tuollaisella vihjailevalla pelleilyllä ei pääse puusta pitkään, jos ei halua pelimiehiä. Tavallisten miesten kanssa operoidaan selkokielellä. Kun sen aloittaa iskurepliikistä, toimivalle kommunikaatiolle on koko suhteen ajan paljon paremmat edellytykset.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Ainoa näkyvä katse joka huomataan, on silmänisku. Sen vähäisempää merkkiä on turha lähetellä.
Kysyn yleensä: "No mitä näkyy, mitä vahtaat?"
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:15"]
Minä en huomaisi koko katsetta. Tai ihmettelisin mitä tuo vahtaa.
Oppikaa jo naiset, että tuollaisella vihjailevalla pelleilyllä ei pääse puusta pitkään, jos ei halua pelimiehiä. Tavallisten miesten kanssa operoidaan selkokielellä. Kun sen aloittaa iskurepliikistä, toimivalle kommunikaatiolle on koko suhteen ajan paljon paremmat edellytykset.
[/quote]
Otan sitten mieluummin pelimiehen kuin sellaisen, jolle ihan joka asia on väännettävä ratakiskosta. Kyllä niitä aivojaan voi jokainen käyttää aina välillä.
No onpa töykeitä miehiä pesiytynyt avlle jos nämä ovat totta. Omaan flirttikatseeseen on aina vastattu vähintään virnistyksellä korviin asti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:30"]No onpa töykeitä miehiä pesiytynyt avlle jos nämä ovat totta. Omaan flirttikatseeseen on aina vastattu vähintään virnistyksellä korviin asti.
[/quote]
Sitten kun tajuaisit miten monet naiset vastaavat flirttiin niin tietäisit mitä on töykeys.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:06"]
Mikä on läpivartalokatse? Onko se joku röntgenkatse? Et muija kyllä kurki mun pernaa!
[/quote] maksasi on niin ylevä ja ohutsuolikin kiiltelee <3
Jotenkin hassuja vastauksia kyllä :D Suosittelen naisia harrastamaan kyseistä aktiviteettia, se on hauskaa.-ap
Aiheuttaa ulostamistarpeen