Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet kokee "läpivartalo" katseen?

Vierailija
27.08.2015 |

Voisitteko tulkita niin että nainen olis kiinnostunut? Olen selvänä vähän ujo, niin tuollanen sanaton viestintä ois kivaa. Silleen näkyvästi, että toinen huomaa ja joku tietty katse vielä päälle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa ulostamistarpeen

Vierailija
2/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on läpivartalokatse? Onko se joku röntgenkatse? Et muija kyllä kurki mun pernaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu naisesta, mutta parhaimmillaan jos mua katotaan "sillä tavalla", niin fyysisinä tunteina perhoset nousevat vatsaan, puna poskille, sydän jättää lyöntejä välistä, ja munan päässä alkaa tuntua jännä tunne... Onhan sellainen flirtti katseella "syöminen" kuumottavaa ja imartelevaa.

Vierailija
4/24 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:22"]

Voisitteko tulkita niin että nainen olis kiinnostunut? Olen selvänä vähän ujo, niin tuollanen sanaton viestintä ois kivaa. Silleen näkyvästi, että toinen huomaa ja joku tietty katse vielä päälle.

[/quote]

Ihan kiva, jos olen hyvällä tuulella. Huonolla tuulella ei voisi vähempää kiinnostaa sun katsees tai mikään muukaan mitä teet.

Vierailija
5/24 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se katse vaikuttaa ystävälliseltä eikä esim. pilkalliselta, niin mukavahan se on.

Vierailija
6/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes huomaa, jos joku katselee pidempään.

Vierailija
7/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen varmaan että jotakin on vialla. En ole varma olenko koskaan tullut noin katsotuksi toisaalta.

Vierailija
8/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ajattelisin, että onko minulta tippunut ruokaa vaatteille...

Vierailija
9/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää oikeesti miehiä jotka vastailee?? :D

Vierailija
10/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuis että ajattelee varmaan jotain huonoa musta jos jää tuijottamaan, tai takana seisoo joku kuumempi mies ja olen vaan näkökentän tiellä t. Huono itsetunto, mieluummin vaan reippaasti puhumaan

Vierailija
11/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huomaisi koko katsetta. Tai ihmettelisin mitä tuo vahtaa.

Oppikaa jo naiset, että tuollaisella vihjailevalla pelleilyllä ei pääse puusta pitkään, jos ei halua pelimiehiä. Tavallisten miesten kanssa operoidaan selkokielellä. Kun sen aloittaa iskurepliikistä, toimivalle kommunikaatiolle on koko suhteen ajan paljon paremmat edellytykset.

Vierailija
12/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta.

Vierailija
13/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Ainoa näkyvä katse joka huomataan, on silmänisku. Sen vähäisempää merkkiä on turha lähetellä.

Vierailija
14/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn yleensä: "No mitä näkyy, mitä vahtaat?"

Vierailija
15/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:15"]

Minä en huomaisi koko katsetta. Tai ihmettelisin mitä tuo vahtaa.

Oppikaa jo naiset, että tuollaisella vihjailevalla pelleilyllä ei pääse puusta pitkään, jos ei halua pelimiehiä. Tavallisten miesten kanssa operoidaan selkokielellä. Kun sen aloittaa iskurepliikistä, toimivalle kommunikaatiolle on koko suhteen ajan paljon paremmat edellytykset.

[/quote]

Otan sitten mieluummin pelimiehen kuin sellaisen, jolle ihan joka asia on väännettävä ratakiskosta. Kyllä niitä aivojaan voi jokainen käyttää aina välillä.

Vierailija
16/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa töykeitä miehiä pesiytynyt avlle jos nämä ovat totta. Omaan flirttikatseeseen on aina vastattu vähintään virnistyksellä korviin asti.

Vierailija
17/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:30"]No onpa töykeitä miehiä pesiytynyt avlle jos nämä ovat totta. Omaan flirttikatseeseen on aina vastattu vähintään virnistyksellä korviin asti.
[/quote]

Sitten kun tajuaisit miten monet naiset vastaavat flirttiin niin tietäisit mitä on töykeys.

Vierailija
18/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:06"]

Mikä on läpivartalokatse? Onko se joku röntgenkatse? Et muija kyllä kurki mun pernaa!

[/quote] maksasi on niin ylevä ja ohutsuolikin kiiltelee <3

Vierailija
19/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassuja vastauksia kyllä :D  Suosittelen naisia harrastamaan kyseistä aktiviteettia, se on hauskaa.-ap

Vierailija
20/24 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii