Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa miehen, joka katsoo kaikki Formuloiden talvitestit, vapaat harjoitukset yms. kisojen lisäksi?

Vierailija
19.03.2022 |

Vai et?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei tule katsottua kuin aika-ajot ja kisat. Ehkä miehen kanssa saisi sitten nuo muutkin katsottua.

Vierailija
2/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuin viinanhuuruisen kapakkaukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa ottaisin! Äijä tykkää hienosta lajista.

Vierailija
4/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katselisi miestä joka tuhlaa kallisarvoista aikaansa tuollaiseen roskaan.

Vierailija
5/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos se katsoisi niitä ironisesti.

Vierailija
6/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noihin menee aikaa? Olisiko yhteistä aikaa ollenkaan? Jos ei olisi, niin miksi sitoutuisin mieheen, josta ei olisi minulle mitään iloa? Yhteisen ajan vuoksihan sitä ollaan nykyään yhdessä. Eri asia tietenkin olisi, jos olisin itsekin kiinnostunut noista asioista. 

Vierailija
7/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan katselisi miestä joka tuhlaa kallisarvoista aikaansa tuollaiseen roskaan.

Tällä palstalla oleminen on ajan tuhlausta.

Vierailija
8/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Lähtisin itse sillä aikaa lenkille, mutta itse kisat katsottaisiin yhdessä vaikka en nykyään mitään kisoja katso. 

Vierailija
9/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joku erikoisempikin harrastus saa olla, kunhan muuhunkin jää aikaa. Haittaako esim. jos mies on kiinnostunut shakista?

Vierailija
10/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, moottoriurheilu on ainoa oikea laji,urheilu haisee bensalle ja jumppa hielle

Vierailija
11/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, totta hitossa! Pääsisi itsekin katselemaan mielin määrin. Turn off olisi, jos se kannustaisi Lulua, semmonen juntin kanssa en voisi seurustella.

Vierailija
12/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Katson niitä usein yksiksenikin.

Vierailija
13/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oleminen on ajan tuhlausta.

Ei jos samaan aikaan katselee temppareita ja on hankkinut tilauksen big brotheriin

Vierailija
14/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, katellaan yhdessä. Ja haaveillaan kisamatkasta.

Vierailija
15/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka toljottaa formuloita, on juntti.

Uskomatonta, että F1 vielä saa olla olemassa. Miksi ilmastohuoli ei koske tätä naurettavaa 'urheilua'?

Itse kisojen lisäksi valtavan koneiston lennättäminen ympäri maapalloa - tiedetäänkö edes koko sirkuksen hiilijalanjälkeä?!

Vierailija
16/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mun luona niitä katso.

Vierailija
17/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. On niitä kummallisempiakin harrastuksia kuten kaljan juonti ja sellaista miestä en huoli.

Vierailija
18/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on formulafani. Kattoo just noi kaikki testit, harjoitukset, aika-ajot ja kisat, usein litkii myös bisseä samalla. Mua ei vois juuri vähempää kiinnostaa, mutta voin kyllä samalla sohvalla hänen kanssaan istua, kun hän tuijottaa formuloitaan. Teen siinä itse sitten jotain käsitöitä tai jotain muuta.

Enpä mä tuosta formulaintoilusta mitenkään riemuissani ole, mutta minkäs teet ku toinen tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi