Voisitko ottaa miehen, joka katsoo kaikki Formuloiden talvitestit, vapaat harjoitukset yms. kisojen lisäksi?
Kommentit (18)
Mieluummin kuin viinanhuuruisen kapakkaukon.
Totta hitossa ottaisin! Äijä tykkää hienosta lajista.
En todellakaan katselisi miestä joka tuhlaa kallisarvoista aikaansa tuollaiseen roskaan.
Joo jos se katsoisi niitä ironisesti.
Mitä noihin menee aikaa? Olisiko yhteistä aikaa ollenkaan? Jos ei olisi, niin miksi sitoutuisin mieheen, josta ei olisi minulle mitään iloa? Yhteisen ajan vuoksihan sitä ollaan nykyään yhdessä. Eri asia tietenkin olisi, jos olisin itsekin kiinnostunut noista asioista.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan katselisi miestä joka tuhlaa kallisarvoista aikaansa tuollaiseen roskaan.
Tällä palstalla oleminen on ajan tuhlausta.
Voisin. Lähtisin itse sillä aikaa lenkille, mutta itse kisat katsottaisiin yhdessä vaikka en nykyään mitään kisoja katso.
Kai sitä joku erikoisempikin harrastus saa olla, kunhan muuhunkin jää aikaa. Haittaako esim. jos mies on kiinnostunut shakista?
Tietenkin, moottoriurheilu on ainoa oikea laji,urheilu haisee bensalle ja jumppa hielle
Oh, totta hitossa! Pääsisi itsekin katselemaan mielin määrin. Turn off olisi, jos se kannustaisi Lulua, semmonen juntin kanssa en voisi seurustella.
Tottakai. Katson niitä usein yksiksenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla oleminen on ajan tuhlausta.
Ei jos samaan aikaan katselee temppareita ja on hankkinut tilauksen big brotheriin
Otin, katellaan yhdessä. Ja haaveillaan kisamatkasta.
Mies, joka toljottaa formuloita, on juntti.
Uskomatonta, että F1 vielä saa olla olemassa. Miksi ilmastohuoli ei koske tätä naurettavaa 'urheilua'?
Itse kisojen lisäksi valtavan koneiston lennättäminen ympäri maapalloa - tiedetäänkö edes koko sirkuksen hiilijalanjälkeä?!
Tottakai voisin. On niitä kummallisempiakin harrastuksia kuten kaljan juonti ja sellaista miestä en huoli.
Mun mies on formulafani. Kattoo just noi kaikki testit, harjoitukset, aika-ajot ja kisat, usein litkii myös bisseä samalla. Mua ei vois juuri vähempää kiinnostaa, mutta voin kyllä samalla sohvalla hänen kanssaan istua, kun hän tuijottaa formuloitaan. Teen siinä itse sitten jotain käsitöitä tai jotain muuta.
Enpä mä tuosta formulaintoilusta mitenkään riemuissani ole, mutta minkäs teet ku toinen tykkää.
Itse ei tule katsottua kuin aika-ajot ja kisat. Ehkä miehen kanssa saisi sitten nuo muutkin katsottua.