Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin opiskelijat

Vierailija
27.08.2015 |

mitä kääntäjää käytätte? sanakirja on hidas ja googlekääntäjä ei tunnu osaavan ruotsia. mitä esim. lukiossa käytetään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enkkukaan niin sujuvaa, mutta kiitos vastauksesta, ihmettelin miksei gk osaa..ap

Vierailija
2/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa meillä ainakin käytettiin ihan netistä löytyviä ilmaisia sanakirjoja. Löytyi minulta ihan paperinenkin sanakirja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexin! Ihan paras sanakirja ikinä :) Muista vaan valita finska ja valinnaksi båda niin kyllä rullaa. Tosin ihan kaikkea sieltäkään ei löydy, mutta kouluruotsin kanssa pärjää loistavasti.

Vierailija
4/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tack

Vierailija
5/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän mot-sanakirjaa, mutta siihen tarvitsee tunnukset, että pääsee käyttämään. Ne saa yliopistolta.

Vierailija
6/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kääntää jotain asiaa ruotsiksi, niin jos osaat kirjoittaa saman asian sujuvalla englannilla Googlen kääntäjään, niin ruotsinkielinen käännös on huomattavasti parempi kuin suomi-ruotsi -kieliparilla. Ongelma ei ole Googlen kääntäjän ruotsintaito, vaan suomi on se joka tuottaa sille ongelmia.

Vierailija
7/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lukiolaiset käyttää? olen etäopiskelija niin ei ole keltä kysyä. Ja olen melko alkeissa vasta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi