Olemme takapotkun alkuvaiheessa
Nämä ilmaisut alkavat olla kyllä jo vähän hassuja, mutta nyt koronassa ollaan siis takapotkun alkuvaiheessa:
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4518445
Korona ei todellakaan ohi siis ole, valtamediat vaan ovat siitä täysin hiljaa, kun ymmärrettävästi sodasta pitää nyt uutisoida.
Kommentit (13)
Joo ja Mika Salmisen mukaan Tämä on jo se uusi normaali. Ei v iddu voi olla!!!
Ja 3 piikin teho näemmä hiipuukin jo 2 kk jälkeen.. enpäs tuotakaan tiennyt
Mikä hemmetin hyöty noista rokotteista on ? Teho hiipuu jo 2kk jälkeen!!? Aletaanko ottaa 3 rokotetta vuodessa? No, en minä ainakaan
Ja joo isot mediat ei kerro koronasta enää oikein mitään
Hyvä pointti. Itse ( ja varmasti moni muukin) lukisi kyllä ihan mielellään myös koronatilanneuutisia. Eikä pelkkää sotauutista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin hyöty noista rokotteista on ? Teho hiipuu jo 2kk jälkeen!!? Aletaanko ottaa 3 rokotetta vuodessa? No, en minä ainakaan
Ja joo isot mediat ei kerro koronasta enää oikein mitään
Ei se kolme/vuosi riitä. Neljä tai viisi rokotusta vuodessa on minimi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Itse ( ja varmasti moni muukin) lukisi kyllä ihan mielellään myös koronatilanneuutisia. Eikä pelkkää sotauutista.
Niitä ei enää julkaista, koska rokotetut on ylivoimaisena enemmistönä koronaan kuolleissa.
Meidät on rokotettu tehottomalla rokotteella moneen kertaan, joten miksi ei keskitetä rahoja toimivan lääkityksen kehittämiseen? Ihan se ja sama hakea suolaliuosta elimistöönsä 3 kk välein, koska se vaikuttaa yhtä hyvin kuin rokote.
Noin vuosi sitten oli "loppukiri".
Vierailija kirjoitti:
Mikä takapotku?
Totuus.
Viimeksi eilen luin valtamedioista koronauutisia. Taisi olla tv-uutisissakin asiaa koronatilanteesta. Jos ei rientää niin toissapäivänä.
Olipas ajatuksia herättävä juttu. Pisteet mäkijärvelle.
Lopetaan sodasta vouhottaminen ja keskitytään taas koronaan.
Markku Mäkijärvi puhuu asiaa