Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin vaikea keskittyä mihinkään hömppään kun pelottaa että sota tulee tännekin?

Vierailija
19.03.2022 |

En pysty esim. Katsomaan mitään sarjoja ym. Uutiset myös ahdistaa

Hirveä pelko että menettää kaiken jos ja kun sota leviää tänne, selviääkö edes hengissä tai perhe. Lasten puolesta myös ahdistaa! Poika armeija ikäinen ja tyttö on teini.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Miksi pelottaisi? En voi siihen itse mitenkään vaikuttaa, joten siitä on turha stressata.

Olen kateellinen ihmisille jotka pystyvät ajattelemaan näin. Vaikka tiedän että on asioita joihin en voi vaikuttaa mitenkään, aivot eivät lakkaa käymästä ylikierroksilla ja stressaamasta. Ei mikään looginen selitys vain auta.

Vierailija
42/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei aina tarvitsekaan katsoa hömppää ja olla hauskaa

Tuommoisia nää nykyihmiset on. Varsinkin naiset. Välillä vaan kuvataan p*rsettä instaan ja laitetaan kuvia, mitä milloinkin on syöty jossain ravintolassa.

Hyvää niillekin tekis nähdä millaista on, jos tulee oikeen kurjaa. Siinä saattaisi tekokynnet ja -tukka menettää arvonsa.

Ja miehet vetää kaljaa ja pelaa pleikkaa. Mutta koska eivät ehkä laita siitä niin paljon kuvia instaan se on jotenkin jalompaa ja hienompaa touhua? Jessus nyt taas, ei tarvitse noin avoimesti näyttää vihaansa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Miksi pelottaisi? En voi siihen itse mitenkään vaikuttaa, joten siitä on turha stressata.

Olen kateellinen ihmisille jotka pystyvät ajattelemaan näin. Vaikka tiedän että on asioita joihin en voi vaikuttaa mitenkään, aivot eivät lakkaa käymästä ylikierroksilla ja stressaamasta. Ei mikään looginen selitys vain auta.

Sellaista ei ole.

Vierailija
44/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän se näyttää luonnistuvan täällä.

Vierailija
45/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuta hömppää kuin av:ta ehtinyt 10 vuoteen. Muu odottaa vielä kiltisti vuoroaan.

Vierailija
46/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

murehtija luonteelle ei voi mitään, se on vähän persoonallisuus piirre. ite tykkään katsoa youtubesta opetusvideoita englanniksi esim. ensiapu ,kasvien kasvatus vinkit. omavaraisuus,prepper, videot eri tilanteisiin. toivottavasti sitten osaa jossain kriisitilantees toimia.kirppikseltä voi ostaa ylimääräisiä täkkejä ja pestä ne. sitten jos sähköt katkee saa niistä apua kodin vuoraukseen,näin videolta miten ukrainalaiset peitti ikkunat ja seinät, täkeil ja tyynyil, kun ikkunat hajos ohjusiskuissa.nauloja ja vasaroita myös tarvittiin.sorkkarautaa tarvii raivaustöihin sekä lapioo.keskity konkreettiseen tekemiseen kun mieleen tulee jotain kauhuskenaarioita. kriisissä tarvitaan ihmisiä jotka on älynnyt ostaa esim.ensiapulaukkuja. ne voi lahjoittaa sit tosi kriisissä lääkäreille ja hoitajille.

välillä olen katsomatta uutisia kun rupee toi sota stressaamaan liikaa.

Vierailija
47/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkäähän nyt turhaan stressatko. Suomi on turvassa sodalta, ei se Ukrainasta tänne tule leviämään. Suomen turvallisuustilanne on hyvin erilainen Ukrainaan verrattuna. 

Tuota et usko itsekään. Kyllä tuo kahina eskaloituu tännekin, jos sitä Putinilta kysytään.

Kyllä mä uskon ja siksi varmaan ei ahdista ollenkaan

Sanoit, että "Suomi on turvassa sodalta". Miten tämän tiedät?

Henkilö jolta kysyit en ollut minä, eli alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta vastaus kuuluu, että 

politiikkaa ja valtioiden välisiä perustavanlaatuisia eroja ymmärtämällä. 

Vierailija
48/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

murehtija luonteelle ei voi mitään, se on vähän persoonallisuus piirre. ite tykkään katsoa youtubesta opetusvideoita englanniksi esim. ensiapu ,kasvien kasvatus vinkit. omavaraisuus,prepper, videot eri tilanteisiin. toivottavasti sitten osaa jossain kriisitilantees toimia.kirppikseltä voi ostaa ylimääräisiä täkkejä ja pestä ne. sitten jos sähköt katkee saa niistä apua kodin vuoraukseen,näin videolta miten ukrainalaiset peitti ikkunat ja seinät, täkeil ja tyynyil, kun ikkunat hajos ohjusiskuissa.nauloja ja vasaroita myös tarvittiin.sorkkarautaa tarvii raivaustöihin sekä lapioo.keskity konkreettiseen tekemiseen kun mieleen tulee jotain kauhuskenaarioita. kriisissä tarvitaan ihmisiä jotka on älynnyt ostaa esim.ensiapulaukkuja. ne voi lahjoittaa sit tosi kriisissä lääkäreille ja hoitajille.

välillä olen katsomatta uutisia kun rupee toi sota stressaamaan liikaa.

Muuten kiva kirjoitus mutta tuntuu aika oudolta lähteä ostelemaan vanhoja täkkejä ja ensiapulaukkuja 😞. Tähänkö on tultu..

Vierailija
49/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömpällähän ne massat pidetään tyhminä ja tyytyväisinä sekä helposti aivopestävinä.

Vierailija
50/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U li u li AHDISTUSHULLUN aloitus n:o 200023.

Vierailija
51/51 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tämä naapurimaan "diktatuuri" ja sodan raakuus tuli yllätyksenä kaikille, vaikka pieniä merkkejä oli ilmassa. Toisaalta eu:ssakin on oma diktatuurinsa. Rajaviivaakin on enemmän kuin laki sallii. Toisaalta voihan sitä elää normaalisti niin kauan kuin pystyy, miksipä ei. Ja teoriassa jos tulisi "pahempi" poikkeustilanne, niin tuurilla voi yrittää alueelle jossa voi elää suht normaalisti. Ellei sitten ole sellaisen alan ammattilainen tai kylmähermoinen, joka voi tehdä poikkeustilassa jotain asioille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan