Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs kun (jos) terapiassa vaan itkettää koko ajan?

Vierailija
27.08.2015 |

Minusta on noloa itkeä muiden seurassa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paljon kysymyksiä terapiasta!

Vierailija
2/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itket. Et ole ainoa joka niin tekee, lisäksi ne terapeutit on nähneet kaiken jo moneen kertaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisen kysymyksen tein terapiasta.

Vierailija
4/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä itkin terapiassa juuri silloin alkuaikoina, silloin kirjaimellisesti padot aukesivat ja pääsin käsittelemään asioita. Rankkaa se oli, mutta samalla se oli minusta myös helpottavaa että sain itkeä asiani ammattiauttajalle. Jälkikäteen helpotti todella paljon. Myöhemmin terapiassa en enää oikeastaa itkenytkään, ehkä kerran pari jos puhuttiin oikein arasta ja tunteellisesta aiheesta.

Vierailija
5/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten menin masennuksen kourissa lääkärille, sain sanotuksi että "mä olen niin väsynyt" ja purskahdin itkuun. Onneksi minulle sattui mitä ihanin nuori naislääkäri kohdalle joka otti asiani tosissaan ja aloitti kanssani joka viikkoiset tapaamiset. Puolisen tuntia kerroin huoliani joka viikko, aluksi itkin joka tapaamisella mutta parin kuukauden kuluttua alkoi helpottaa :) Nyt, pari vuotta myöhemmin muistelen edelleen lämmöllä kyseistä lääkäriä.

Vierailija
6/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule valtavan tavallista :) Monet ihmiset ovat pitäneet ahdistuksensa vuosikaudet, jopa vuosikymmenet sisällään, ja yrittäneet kätkeä ne muilta. Sitten kun lopulta on paikassa missä saa vapaasti puhua, ihmisen seurassa joka ymmärtää ammattinsa puolesta eikä järkyty, usein tulee vain helpotuksen itku. Kyllä se aina jossain vaiheessa loppuu, eikä terapeutin edessä tarvitse itkua eikä mitään muutakaan inhimillistä hävetä.

Vierailija
7/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se just on tarkoitus että purat tunteitasi, siitä terapeutti sinulta odottaa.Ei sinne mitään vitsejä mennä kertomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi