Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Spiritbox niminen sovellus?

Vierailija
27.08.2015 |

Onko kellään kokemusta Appyn Spiritbox sovelluksesta jolla voi skannata ns. valkoista kohinaa ja keskustella kuolleiden kanssa? Latasin sen just android-puhelimeen ja skannasin koko asunnon mutta joko täällä ei kummittele tai sitten se sovellus ei toimi. Jotkut väittää että ghost box toimii mutta toimiiko tämä? Tiedän yhden paikan lähistöltä jossa tapettiin nainen ja aion mennä sinne testaamaan. Aina välillä joku avautuu että kotona kummittelee niin jos joku näistä latais Spiritbox ilmaisen sovelluksen ja kokeilisi kotikummitusten kanssa kommunikointiin niin olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Kiitos.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, koska kummituksia tai mitään muutakaan ei oo olemassa.

Vierailija
2/24 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä olemassa ja sitä en kysynyt vaan toisten kokemuksia tästä sovelluksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/24 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En kokemuksia jaa, koska niitä ei valitettavasti ole. Mutta katso Aavedatan videoita Youtubesta, melko kiinnostavaa tavaraa kuvaavat.

Vierailija
5/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala leikkimään sellaisten asioiden kanssa mistä et ilmeisesti tiedä mitään. Jos onnistut avaamaan yhteyden tuonpuolleiseen, saatat seota, ei ole leikin asia jos joku läheinen kuollut pääsee läpi "portista" ja saa yhteyden elävin maailmaan. Chostbox yms. muut vastaa scannerit skannaavat "whitenoisea" ja oikein herkkä laite havaitsee sellaisia äänitaajuuksia mitä ei mikään elollinen pysty tekemään., ei koirat, eläimet yms. Mieti jos joku menehtynyt ystävä/läheinen johon saatat saada yhteyden kertoo jotain sellaista mitä et tiennyt, voi jäädä vaivaamaan iäksi, tai paljastua joku hyvinkin ikävä asia, sen kanssa sitten elelet ja yrität päästä asian yli jos pääset. Älä pilaa mielenterveyttäsi uhkarohkealla kokeilulla

Vierailija
6/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellukset ei toimi puhelimessa.

Eikä boxit mitään haittaa tee. 3,5 vuotta tutkinut ja tuhat tuntia takana

Jos nuppi ei kestä niin ei sitten kannata.

Mutta täysin turvallisia. Kokemusta vaatii.

Osa ei koskaan saa täysin hyvin toimimaan, toiset liiankin hyvin 😊

Vierailija
8/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä lisää juttua jussi105@hotmail.com.

Minulla on pari kysymystä.

-Jussi

Vierailija
9/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, koska kummituksia tai mitään muutakaan ei oo olemassa.

Samoin ajattelin itsekin aiemmin kivenkovana ateistina mutta sittemmin mielipiteeni on muuttunut. Todellisuuden luonne onkin mielestäni nykyisin monimutkaisempi kuin mitä fyysikot osaavat selittää (ainakaan toistaiseksi).

Esim. kuolemanrajakokemukset

Esim. ruumiista irtaantumisen kokemukset

Esim. poltergeist-tapaukset (monissa todistajia)

Esim. kirjan A Course in Miracles syntyä on "puhtaalla järjellä" hyvin vaikea selittää

Esim. tietoisuuden olemus ylipäätänsä (ei ole todennäköisesti pelkästään aivojen toimintaan liittyvä asia)

Vierailija
10/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 13v ja kiinnostunut ghost box yms. "Rajantaa" puhumisesta. Kuten useasti aavedatan videolla hoetaan "ghost box perustuu radiokanavien nopeaan vaihtumiseen nopesati saa aikaan yhteyden" joten en usko että puhelin aplikaatiolla pystyy tekemään samaa. Tai sitten pitää olla hyvä sovellus. Mutta itse en ole testannut eikä aijempaa koemusta ole. Tämä on vain oma näkemykseni asiasta joten minulle on turha avautua. ( ja on kyllä sairasta puhu omille kuolleille sukulaisille, näni vinkkinä)

Vierailija
11/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täytin just kolme toist ja kokemuksii on. en tiedä sovelluksesta mutta oikeet boxit toimii ja iha turvallista. herkimmille en suosittele koska se on hurjaa.😎

Kärsvällisyyttä, kieli taitoakin saattaa tarvita.

Menin yhen kamun kaa

(nimeä en mainitse)

Yhteen vanhaan terveys keskukseen ja fiilis pinnassa.aluks ei kyl mitään muuta kuulunu ku huminaa.

Sitte alko kuuluu jotain. Ei siitä sen enempää.

PS henkiä on olemassa koska selittäkää haamu kuvat,kehosta irtautuminen ym.

Mutta kehotan olemaan kohteliaita

Varautukaa myös siihen että vä välii tulee sana "APUA "esille

Vierailija
12/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toimii hyvin

Vierailija
13/24 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko kummituksiin, mutta päätit kuitenkin tulla pätemään koska joku muu uskoo? Säälittävää.

Vierailija
14/24 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekoa, minä olen ollut itsekkin yhteydessä tuonpuoleiseen. Yleensä sieltä saa hyvää palautetta. tuonpuoleisessa olevat sielut auttaa ihmisiä ja meitä reppanoita täällä maapallolla kun ei voida elää toistemme kanssa sovussa. vaan riitelemme ja sodimme pikku asioista. eli ei ole mitään vaaraa siinä jos on yhteydessä Henkimaailmaan/tuonpuoleiseen.

Vierailija
15/24 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekoa, minä olen ollut itsekkin yhteydessä tuonpuoleiseen. Yleensä sieltä saa hyvää palautetta. tuonpuoleisessa olevat sielut auttaa ihmisiä ja meitä reppanoita täällä maapallolla kun ei voida elää toistemme kanssa sovussa. vaan riitelemme ja sodimme pikku asioista. eli ei ole mitään vaaraa siinä jos on yhteydessä Henkimaailmaan/tuonpuoleiseen. on ne kännykkä sovellukset ghostboxit vähän huonoja,

Vierailija
16/24 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö juttuja

Vierailija
17/24 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä aave boxeja saa

Vierailija
18/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
19/24 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
20/24 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meil kotona on 1 kuollut sukulainen ja 2 muuta henkee läsnä aikapaljon. Ja on sen verran kokemusta ettei oo mit probleemia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän