APUAAAAAAA MITÄ MÄ TEEN
Okei eli ss lyhyesti aloitin pari viikkoo sitte lukion ja nyt yhellä tunnilla on NIIIIIIIIIN ihana tyttö et huhuh mut en oo ikinä uskaltanu puhuu sille, mut tänää se sano kyl mulle itte moi ja ss ajatukset ei pysy kasassa ja vatsassa koko ajan perhosia! Ja aina ku kävelee ohi otan tukee mun kaverista, enkä pysty hengittää ja SE TUOKSUU IHANALTA
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:44"]-SEmmosta se on. Ota kuvia siitä ja ihaile niitä, mieti sitä koko ajan ja ajattele yhteistä tulevaisuutta, yhteisiä lapsia jne. Kuinka hellit sitä ja se hellii sinua yms. Kyl se sitten siitä ajan myötä itsetuntokin kohentuu että uskallat pyytää hänen isältään tytön kättä.
[/quote]
Mitä vittua XDDDDDDD
Ihanaa! Sanot sille "moi" ja juttelet tilaisuuden tullen jotain pientä - jos ootte samoilla kursseilla, niin vaikka alkuun kurssien aiheesta jos tuntuu että ne perhoset vatsassa hermostuttaa liikaa. Tutustu ajan kanssa. Niin ja keskity sun opintoihin, sitä varten siellä koulussa ollaan ;)
tsemppiä :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:44"]-SEmmosta se on. Ota kuvia siitä ja ihaile niitä, mieti sitä koko ajan ja ajattele yhteistä tulevaisuutta, yhteisiä lapsia jne. Kuinka hellit sitä ja se hellii sinua yms. Kyl se sitten siitä ajan myötä itsetuntokin kohentuu että uskallat pyytää hänen isältään tytön kättä.
[/quote]
Mitä vittua XDDDDDDD
[/quote]
Samankaltainen vetää puoleensa lisää samanlaista.
-SEmmosta se on. Ota kuvia siitä ja ihaile niitä, mieti sitä koko ajan ja ajattele yhteistä tulevaisuutta, yhteisiä lapsia jne. Kuinka hellit sitä ja se hellii sinua yms. Kyl se sitten siitä ajan myötä itsetuntokin kohentuu että uskallat pyytää hänen isältään tytön kättä.