Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Refluksi ja pahoinvointi

Vierailija
27.08.2015 |

Kuuluuko tämä kamala pahoinvointi refluksiin, vaikka sillä hetkellä ei muita oireita olisikaan? Välillä täytyy mennä pytylle yökkäämään. Tämä on nyt tullut ihan uutena oireena ja refluksivaivat muutenkin pahentuneet, ja olen ihan toivoton tämän asian suhteen, pelkään että mulla on mahasyöpä. Päivystyksessä oon hyppinyt tämän vaivan kanssa niin usein että kohta ne rakentaa minulle oman oven sinne. 

Onko tämä JATKUVA pahoinvointi siis normaalia? Välillä yökkäilen useamman kerran illalla/yöllä pytyllä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä refluksiin liittyy pahoinvointi, mutta en ihan varma ole, että liittyykö ihan noin paha, että oksentaa pitää. Mulla se pahoinvointi on vain sellaista etovaa oloa ja kuvotusta. Pahimmillaan voi olla tunne, että ihan kuin oksettaisi, mutta ei kuitenkaan niin, että se oksennus olisi oikeasti tulossa.

Onko sulla ollut mitään lääkekuuria? Mulla on auttanut 28 päivän Pariet-kuuri.

Vierailija
2/2 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankos tuo on jatkunut tai milloin huomasit että alkoi jotain outoa olla.. Ehdotan melkee että käyt jossain yksityisellä, vaikka olisi kuinka akuuttia tarvetta niin siellä julkisella o aina joku jolla on vielä isompi vaiva ja siten oot aina jonon viimeinen jos on jotain vähemmän hengenvaarallista.

Tästä tuskin on apua, kuulostaa nyt että on jotain muuta taustalla, mutta kerronpa nyt kuitenkin mitä tein kun en halunnut alkaa noita refluksiin liittyviä pillereitä popsimaan koska sivuvaikutuslistalla oli yksi mainittu sivuvaikutus (vaikkakin pienellä todennäköisyydellä) joka voisi jäädä pysyväksi, sellaiset pillerit ei oikein kiinnosta... Oletko mitään sisäisiä apteekkituotteita käyttänyt .. ne on lähes säännöstään mitoitettu jollekin 150 kg plösölle joka ei ole herkkä eikä siten huomaa haittoja helposti. itse paloittelen pillerit 4 osaan ja otan hiljakseen päivän mittaan reippaan veden kanssa.

Noita refluksin aiheuttajia taitaa olla erilaisia. Ei tuommoinen pahoinvointi ole tuttua siinä mitä itsellä ollut, joka johtui lähinnä siitä että söin kun tiedostamatta jännitin vatsalihaksia tai en muutenkaan ollut rentona. Hapot mahasta puristuivat sitten ylös jotenkin. Muuta selitystä en keksinyt. Laskin sängyn päätyä ihan pikkiriikkisen niin että tuskin huomaa (tosin jos ongelma on akuuttina yöllä niin enemmän tilapäisesti voi auttaa mutten suosittele pidempiaikaisesti) ja pyrin olemaan rentona ennen syömistä.

Itsellä tuota tulee jos syön istualteen jännittyneenä (tapahtuu helposti jos katsoo jotain jännittävää tv:stä).. Kesti vuosia kehittyä ongelma tuosta tavasta.

Oma vaikutelma on että noi julkisen puolen palvelut on lähinnä heitä varten keidän tulisi jo harkita muita vaihtoehtoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi