Nuori ja komea lääkäri
On tosi tympeä minulle, vaikka olen nuori ja kaunis ja hauska ja tehokas ja taitava. Sitten sellaiselle mitättömälle keski-ikäiselle rouvalle on ihan mielinkielin. Voi vidu, miten ärsyttävää!
Kommentit (19)
Näin se menee. Terv. Keski-ikäinen, mitätön rouva.
Ehkä on tympeä ettet alkaisi vaan kuvittelemaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:27"]
On tosi tympeä minulle, vaikka olen nuori ja kaunis ja hauska ja tehokas ja taitava. Sitten sellaiselle mitättömälle keski-ikäiselle rouvalle on ihan mielinkielin. Voi vidu, miten ärsyttävää!
[/quote]
Tuo on yleistä, mitä paremman näköinen sen vaivaantuneempi nuori lääkäri, itse saan lääkärin punastumaan, teit kuitenkin vaikutuksen, tuo tympeys kertoo siitä,että pokka pettää muuten.
Parhaita ovat samanikäiset lääkärit, huumorintaju tuntuu olevan yhtä pervoa koko ikäluokalla, oli sitten mies- tai naislääkäri. Aina on hauskaa vastaanotolla (tulee se vaivakin siinä sivussa hoidettua).
Näköjään aika moni luulee omasta ulkonäöstään liikoja. Ei lääkäreitä teidän ulkonäkönne kiinnosta vaan terveydentilanteenne.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:42"]
Näköjään aika moni luulee omasta ulkonäöstään liikoja. Ei lääkäreitä teidän ulkonäkönne kiinnosta vaan terveydentilanteenne.
[/quote]
Ja höpöhöpö, et tiedä totuutta.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Ja höpöhöpö, et tiedä totuutta.
[/quote]
Sen totuuden tiedän, että moneen kolahtaa lääkärin palkka, ei lääkäri itse omana persoonanaan.
Ehkä on enemmän miehiin päin? -homolääkäri 26v
Just kävin toissapäivänä lääkärissä ja yritin flirtata suht komealle lääkärille. Se vaan jääty täysin. Ei taida noilla lääkäreillä olla sitä sosiaalista taitavuutta
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:49"]
Just kävin toissapäivänä lääkärissä ja yritin flirtata suht komealle lääkärille. Se vaan jääty täysin. Ei taida noilla lääkäreillä olla sitä sosiaalista taitavuutta
[/quote]
Ehkä syy olisi se, että hän tekee vaan työtään, eikä edes saa vastata flirtteihin.
Myös minä kohtasin vastaanotolla nuoren ja kauniin lääkärin. Ei siinä kauaa mennyt kun housut alas ja makaamaan kyljeleen vastaanottopedille ja naisälääkäri työnsi voidellun sormensa peräreikääni.
Ei siinä mitään.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Ehkä syy olisi se, että hän tekee vaan työtään, eikä edes saa vastata flirtteihin.
[/quote]
Kuka kieltää? Saahan putkimieskin flirtata asiakkaalleen jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:49"] Just kävin toissapäivänä lääkärissä ja yritin flirtata suht komealle lääkärille. Se vaan jääty täysin. Ei taida noilla lääkäreillä olla sitä sosiaalista taitavuutta [/quote] Ehkä syy olisi se, että hän tekee vaan työtään, eikä edes saa vastata flirtteihin. [/quote] Kuka kieltää? Saahan putkimieskin flirtata asiakkaalleen jos siltä tuntuu.
[/quote]
Ammattietiikka, vaitiolo- ja salassapitovelvollisuudet.
Koska ne vanhemmat naiset PALVOO häntä, nuorta komeaa LÄÄKÄRIÄ.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:49"] Just kävin toissapäivänä lääkärissä ja yritin flirtata suht komealle lääkärille. Se vaan jääty täysin. Ei taida noilla lääkäreillä olla sitä sosiaalista taitavuutta [/quote] Ehkä syy olisi se, että hän tekee vaan työtään, eikä edes saa vastata flirtteihin. [/quote] Kuka kieltää? Saahan putkimieskin flirtata asiakkaalleen jos siltä tuntuu.
[/quote]
Ammattietiikka, vaitiolo- ja salassapitovelvollisuudet.
[/quote]
Ööö eihän noi liity flirttailuun mitenkään xD
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:56"]
Koska ne vanhemmat naiset PALVOO häntä, nuorta komeaa LÄÄKÄRIÄ.
[/quote]
Juu ei. Koskaan ei ole tullut timmimpää ja komeampaa lääkäriä vastaan kuin oma mies on. Sellaisia ruipeloita, rillipäisiä pikkupoikia kaikki. Vähän sellainen äidillinen olo tulee näiden seurassa. N39
Jotkut miehet on sillä tavalla perverssejä, että kiihottuvat harmaista hiirulaisista ja pullukoista mammoista. Älä välitä, saat varmasti jonkun paremman!
Olen hukannut saman kuin edelinen
Ehkä se on niitä miehiä jotka haluaa vanhemman naisen koulutettavaksi ;)