Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nyt vaan jaksa vastata puhelimeen.

Vierailija
27.08.2015 |

Töistä väsyneenä haluan röhnöttää nyt sohvalla ja syödä karkkia. Menkatkin alkoi. En nyt vaan jaksa hölöttää jonninjoutavia puhelimessa ja teeskennellä kiinnostunutta. Niin saatana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Mua ärsyttää kans että jatkuvasti pitäis olla jonkun tavoitettavissa.

Vierailija
2/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:56"]Töistä väsyneenä haluan röhnöttää nyt sohvalla ja syödä karkkia. Menkatkin alkoi. En nyt vaan jaksa hölöttää jonninjoutavia puhelimessa ja teeskennellä kiinnostunutta. Niin saatana.
[/quote]

Mulla sama juttu. Myös muulloinkin kuin väsyneenä. En vaan ymmärrä koko puhelimessa puhumisen ideaa. Tärkeät asiat tietysti pitää käydä läpi, mutta haluan heti sen jälkeen katkaista puhelun.

Mulla on yksi sellainen kaveri, joka haluaa puhua tuntikausia puhelimessa. Hänestä ei tahdo millään päästä eroon. Nykyään en enää vastaa hänen puheluihinsa, kun siinä menee aina vähintään tunti aikaa hukkaan. Laitan hänelle aina viestin, jos mulla on jotain asiaa.

Mun äiti on toinen. Ei osaa lopettaa puhelua. Jos hän soittaa, saatan sanoa että nyt on tosi paha paikka, olen auton ratissa, ruoka syttyi pannulla palamaan tms. Siltikään hän ei anna lopettaa vaan jatkaa, että "joo ei mulla nyt muuta ollutkaan, jatka vaan sitä mitä sulla oli kesken, mutta haluaisin vaan tarkistaa oletteko tulossa lauantaina? Ja sopiiko että tehdään sitä ja sitä sitten kun tulette? Ja jne jne" Siis vaikka sanoisin että olen auton ratissa ja nyt ei todellakaan pysty puhumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, jos on tärkeetä niin soittaa uudestaan. 

Vierailija
4/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:25"]Älä vastaa, jos on tärkeetä niin soittaa uudestaan. 
[/quote]

Jos minulle vastasit niin ei pidä paikkaansa. Tää mun kaveri soittaa niin monta kertaa että vastaan. Ja sitten asia on sitä luokkaa että "mä en tajua mitä se Maija näkee siinä Matissa" " pitäisikö mun laittaa uudet rakennekynnet". No tämä kaveri on elämäntapatyötön, että ehkä sillä sitten on aikaa ja energiaa sosialisoida jatkuvasti.

Nro 3

Vierailija
5/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten harmillista, että sinulla on ystäviä.

Vierailija
6/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä vastaa vaikka kuinka soittaa, tai hetken jaariteltua sanot että joo nyt pitää mennä, jutellaan paremmalla aikaa MOIKKA ja luuri kii. Älä jää selittelemään ja kuuntelemaan "joo mut viel  yks juttu" löpinöitä.

Vierailija
7/9 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan kolme ystävää ja ne riittää. Mitään höpöttäjiä en kaipaa.

Vierailija
8/9 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä vastaa vaikka kuinka soittaa, tai hetken jaariteltua sanot että joo nyt pitää mennä, jutellaan paremmalla aikaa MOIKKA ja luuri kii. Älä jää selittelemään ja kuuntelemaan "joo mut viel yks juttu" löpinöitä.

Mä estän tollasten höpöttäjien numerot.

Vierailija
9/9 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole mikään pakko. Onko sinulla lähipiirissä ihmisiä jotka suuttuvat herkästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän