Voisitko pettää kumppaniasi?
Tai oletko jopa pettänyt, tai käynyt vieraissa luvan kanssa? Jollain kierolla tavalla olisi kiihottavaa panna varattua naista, mutta en luultavasti uskaltaisi/kehtaisi lähestyä tai ehdottaa sellaista varatulle.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:55"]
Vtun homo
[/quote]
Aika oudot perusteet homouteen.
En ainakaan kovin helposti,ehkä jos joku Johnny Depp tai Peter Franzen tulisi ehdottelemaan,voisi olla suuri kiusaus hairahtua.
Minä luulen että pystyisin pettämään, valitettavasti. Henkisesti olen jo pettänytkin, fyysisesti en vielä.
En. En muutenkaan ole niin seksin perään ikinä ollu, lähinnä miehen mieliksi sitä meilläkin harrastetaan useammin kuin kerran viikossa, otan suihin jne. Koska rakastan ja arvostan miestäni, mun ihana kiltti lihaksikas kaljupää, joka tekis mitä vaan mun ja meidän lasten takia :) <3
Olen pettänyt. En usko että pystyisin siihen enää.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:18"]
Minä luulen että pystyisin pettämään, valitettavasti. Henkisesti olen jo pettänytkin, fyysisesti en vielä.
[/quote]
Ehkä vähän OT,mutta millä tavalla olet pettänyt henkisesti? Itse ihastun helposti muihin miehiin,kun oman kanssa menee huonosti.En siis tee ihastukselle mitään,haaveilen vain,mutta siitä tulee silti joskus huono omatunto.
En usko. Rakastan miestäni enkä halua loukata häntä pettämällä. Kamala ajatus. Ja en käsitä miten voisin kestää olla itseni kanssa petettyäni.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:26"]
En usko. Rakastan miestäni enkä halua loukata häntä pettämällä. Kamala ajatus. Ja en käsitä miten voisin kestää olla itseni kanssa petettyäni.
[/quote]
Sama täällä.
Vielä reilu vuosi sitten olisin vastannut, että en ikinä voisi pettää, mutta nyt vastaus on muuttumassa. Mitään ei ole tapahtunut vielä, mutta jos eteen tulee oikea tilanne, niin saattaa tapahtuakin. Siitä en sitten tiedä polkaisenko jarrut kiinni ennen, mutta polkaisisinko seuraavalla kerralla vai antaisinko vain mennä? Miehen kanssa seksiä on hänen toiveestaan enää harvoin, läheisyyttä ei yhtään ja ei myöskään mitään muuta mukavaa. Eroa ajattelen usein, mutta toteutus kaipaa sitä viimeistä niittiä riidoissa. Henkisesti olen pettänyt jo kauan ja siitä ei tule minulle mitään tunnontuskia, päinvastoin. N41
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:18"]
[/quote]
Ehkä vähän OT,mutta millä tavalla olet pettänyt henkisesti? Itse ihastun helposti muihin miehiin,kun oman kanssa menee huonosti.En siis tee ihastukselle mitään,haaveilen vain,mutta siitä tulee silti joskus huono omatunto.
[/quote]
Viestitellyt 'tuhmia' toisen miehen kanssa, samoin uskoutunut tälle toiselle meidän ongelmista.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:35"]
Voin ja olen.
[/quote]
Koska tavataan? T. Ap
En ole pettänyt, mutta saattaisin pettää jos tilanne tulisi.
En voisi pettää. Mieheni on pettänyt minua kerran yli kymmenen vuotta sitten, enkä haluaisi koskaan hänelle (tai kenellekään muullekaan) aiheuttaa sellaisia tunteita ja ajatuksia, mitä pettämisen paljastuminen minussa aiheutti.
En.Ei kiinnosta pätkääkään mitkään seksihommat kenenkään kanssa.
Kyllä voisin. Anna mennä siis vain ap, aina voi yrittää vaikka toinen varattu olisikin. Mieli voi vaihtua.
Vtun homo