Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko pettää kumppaniasi?

Vierailija
27.08.2015 |

Tai oletko jopa pettänyt, tai käynyt vieraissa luvan kanssa? Jollain kierolla tavalla olisi kiihottavaa panna varattua naista, mutta en luultavasti uskaltaisi/kehtaisi lähestyä tai ehdottaa sellaista varatulle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Vieras piirakka pitää suhteen virkeänä.

Vierailija
22/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni puhui koko 7v suhteemme ajan, ettei koskaan voisi pettää minua. Kertoi rakastavansa ja haluavansa elää kanssani loppuelämän. Uskoin häntä.

Kunnes kaksi viikkoa sitten kertoi olleensa kuukauden salasuhteessa Merjan kanssa ja nyt molemmat ovat täynnä rakkautta ja halua jakaa loppuelämän toistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta sitten kerran petin. Ja tunnustin. Sain anteeksi ja ymmärsin silloin, mitä kaikkea olin menettämässä. Sen jälkeen ei ole käynyt mielessäkään. 

Vierailija
24/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin en oo koskaan pystynyt.

Vierailija
25/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pettää. Silloin syy olisi mieheni käyttäytymisessä, en usko että voisin ihastua tai rakastua toiseen. 

Vierailija
26/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan unelmointia, pettäminen on mulle ehdoton ei, vaikka kepeään flirttiin saatan lähteä mukaan.
terveisin rouva

Vierailija
27/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:35"]

Voin ja olen.

[/quote]

Samoin minä.

Vierailija
28/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä haluta pettää, jos sellainen tilanne tulisi eteen, mutta en kuitenkaan usko että pystyisin siihen. Ehkä se juuri ajatustasolla onkin "kiihottavaa".

Vierailija
29/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 varattua oon pannu, risteilyjen juhlaa.

Vierailija
30/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:52"]

Tai oletko jopa pettänyt, tai käynyt vieraissa luvan kanssa? Jollain kierolla tavalla olisi kiihottavaa panna varattua naista, mutta en luultavasti uskaltaisi/kehtaisi lähestyä tai ehdottaa sellaista varatulle.

[/quote]

Nykyistäni en. Meillä on kaikki hyvin. 

Edellistä petin, enkä kadu vieläkään.

Vierailija
31/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Luultavasti ainakin jollakin tapaa. En välttämättä heti naimaan lähtisi, mutta voisin tapailla toista vakavissani. Yhden yön suhteita en halua. N39

Vierailija
32/37 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin, varmaankin. Olen tässä viimeisen kuukauden ajan itkenyt päivittäin, kun selvisi miehen petturuus, joten silmä silmästä. Mutta eipä mua varmaan kukaan huolisi, kun olen miehellenikin ilmaa.

Vierailija
33/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:35"]

Kyllä mä voisin, varmaankin. Olen tässä viimeisen kuukauden ajan itkenyt päivittäin, kun selvisi miehen petturuus, joten silmä silmästä. Mutta eipä mua varmaan kukaan huolisi, kun olen miehellenikin ilmaa.

[/quote]

Äläs sano. Voi olla että kohta olet harrastamassa kiihkeää seksiä jonkun panojörnijän kanssa.

Vierailija
34/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Hänellä on historiaa pettämisen kanssa, ja tiedän että pettäminen tuhoaisi hänen psykologisesti. En mistään hinnasta tekisi niin. Mieluummin eroan.

Vierailija
35/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mies on täysunelma, mitä nyt stressatessaan jää seksi vähän vähälle. Silloin tulee semmoinen olo että kun olisi joku rakastaja tossa kaapissa, jonka kaa vois vaan peuhata ja heivata sen sit kaappiin takasin. Mut sitten taas ajattelen, että eipä se olis sitä samaa seksiä mitä meidän kahden välillä on, joten ei siitä mitään "apua" sinänsä ois. En mä ketään muuta edes haluaiskaan.

Meitä molempia on petetty edellisessä suhteessa, en vois tehdä niin kenellekään.

Vierailija
36/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en humalassa enkä selvinpäin. Tilaisuuksia on ollut useampia (ollaan tällähetkellä etäisuhteessa) missä hyvännäköis etäisuhteessa miehen on baarissa tullut ehdottomaan (ja olen oikeasti tuntenut valtavaa vetoa niihin) mutta silti kieltäytynyt kaikesta lähemmästä kontaktista. Edellisen suhteen aikana tulin petetyksi enkä koskaan voisi aiheuttaa samaa tuskaa rakkaalleni.

Vierailija
37/37 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, etteikö koskaan missään tilanteessa voisi tulla tilannetta, jossa pettäisin. Jos meillä olisi pahempi kriisi päällä ja sopiva nainen tulisi ehdottelemaan hyvässä nousuhumalassa, voi olla, että liha olisi heikko. Tiedän kuitenkin, että katuisin sitä lopun ikääni ja luultavasti en pystyisi salaamaan ja pilaisin suhteeni lopullisesti. Olen kuitenkin periaatteellisesti sitä mieltä, että pettäminen ei ole sallittua missään tilanteessa. En ole koskaan pettänyt ketään. Ei minulla ole edes ollut läheltä piti-tilanteita. En myöskään hyväksy sellaista usein näkemääni, että määritellään mielettömän tarkat säännöt mikä on sallittua ja mikä ei, ja yritetään sitten löytää joku harmaa alue, jolla urheillaan. Sitten käy vahinko ja valitetaan, että tilanne vain lähti lapasesta. Se on turha valittaa, jos antaa pirulle pikkusormen.

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän