Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva huitoo ja rääpii imettäessä

Vierailija
27.08.2015 |

Alan olla tosi kylläsynyt imetykseen, kun 6,5kk vauva huitoo käsillään ja rääpii mun kasvoja ihan jatkuvasti. Imetykset on yhtä stressiä kun pitää varoa ettei toi ipana kouki silmiä päästä. Ärsyttää.

Oon koittanut kapalointi-idealla ottaa huitova käsi vartalonsa viereen hellästi mutta tiukasti, mutta silloin vauva rimpuilee vain. 

Nyt vielä eka hammas tullut alhaalle niin puri nänniäkin ja nyt on haava siinä.

Mulle alkaa riittää imetys. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto..miten voitte tunkea rintojanne lapsen suuhun!? Ja yksi hullu antaa vielä hieroa toista nänniäänkin samalla. Kyllä äitiys tekee sitten sairaita naisista! Menetetään täysin järki siitä mikä on soveliasta kanssakäymistä aikuisen ja lapsen välillä. Lapsi kuuluu ruokkia omalla maidolla PULLOSTA siihen asti kunnes saa omat hampaat ja voi alkaa syödä oikeaa ruokaa. Ei mikään ihme ettei miehiä enää synnytyksen jälkeen kiinnosta seksi naisensa kanssa kun näkevät kuinka se oma nainen tekee yhtäkkiä jotain niin käsittämätöntä rinnoillaan. Mies on tottunut näkemään ne seksuaalisina eliminä ja yhtäkkiä nainen tekee niistä pelkät maitotankit ja yhtäkkiä niissä ei olekaan muka mitään seksuaalista. On se vaan vastenmielistä katsottavaa. Kyllä mies haluaa naisen joka haluaa säilyttää seksuaalisuutensa eikä muuttua miksikään pelkäksi lehmäksi vasikat jaloissaan.

VelaN26

Vierailija
22/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne kädet teipata jos liikaa vehtaa ja veivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla ei olisi mitään sitä vastaan että imetettäisiin vielä viisitoistavuotiasta. Jotkut nyt vaan saavat sellaiset kiksit tästä että joku tulee heidän nännejän kiskomaan ja imeskelemään. Jotkut saattavat jopa ihan kadunkulmissa oleilla ja antaa satunnaisten ohikulkijoiden imeä itseään, kun ei omassa perheessä enää imuvoima riitä.

Vierailija
24/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:25"]Kuinka pitkään teidän negapeukuttajien mielestä sitten pitäisi imettää, kun yli puoli vuotta jatkunut imetys ei ole tarpeeksi pitkään? 8-vuotiaaksi? [/quote] Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin 6,5kk ja 8v? Esim. suositeltu vähintään 1v?

[/quote]

ja WHO:n suositus 2 vuotta...

Vierailija
25/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla imetyskoru autto. 

Vierailija
26/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippusiteillä kädet imetyksen ajaksi vauvan seläntaakse.

Vierailija
27/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:38"]

Nippusiteillä kädet imetyksen ajaksi vauvan seläntaakse.

[/quote]

Onko nää tämmöset jutut oikeasti niiden kirjoittajista hauskoja? 

Vierailija
28/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on erilainen huumorintaju, se heille suotakoon.

Vierailija
29/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän samanikäinen vauva tekee tuota myös, ja vielä mieluummin nipistelee, harjoittelee kai pinsettiotetta... Mulla on olkavarret ihan täynnä pieniä mustelmia (vauva on iso ja aikamoinen voimanpesä). Mikään lelu tai harso ei tähän ole auttanut, mutta tuota imetyskorua voisi kokeillakin! Musiikki auttaa muuten meillä huitomiseen ja rimpuiluun, siis rauhoittaa vauvaa. Nipistely tosin vaan jatkuu, mutta ei ihan niin kiivaana. :D

Vierailija
30/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nauroin :'D

Vierailija
31/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oksettava.

Vierailija
32/35 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:57"]Oot oksettava.
[/quote] siis tolle imetyksen parjaajalle joka kirjotti rumasti oli tää tarkotettu!

Vierailija
33/35 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myynnissä kauniit imetyskorut, esimerkiksi sellaiset: http://soffia.fi/news/orbis/2016-02-10-72

Vierailija
34/35 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:32"]

Mikä hiton imetyskoru?? Ahhaahhaahah voi luoja..

No semmoinen, mitä vauva voi räplätä, kun imee tissiä. Toisille vauvoille kun pitää olla actionia siinä imetyksen ohella. Action voi olla vaikkapa äidin naaman räpläämistä ja raapimista, tai sitten vaikka sen imetyskorun räpläämistä. 

Mun pikkuveljelle 70-luvulla riitti äidin paidan kaulukset, ne oli aina rikki näprätty.

Vierailija
35/35 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään teidän negapeukuttajien mielestä sitten pitäisi imettää, kun yli puoli vuotta jatkunut imetys ei ole tarpeeksi pitkään? 8-vuotiaaksi?

Vähintään 8-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi