Naiset! Näin pidät parisuhteen hyvänä.
Kyllästyttääkö ainainen tappeleminen? Kireä tunnelma kotona? Puhumattomuus? Tunnekylmyys? Kerron teille nyt missä teette naiset väärin. Seuraava on biologisesti selvitettävissä ja tämän tiedon sisäistämällä takaan teille, että parisuhteenne taso tulee nousemaan.
Muistakaa vain nämä kolme sääntöä. Vain kolme! Tässä ne tulevat:
1. Tyydytä miehesi seksuaalisesti aina kun miehesi haluaa
2. Huolehdi riittävästä ruokatarjoilusta ja kokkaamisesta. Katso, että jääkaapissa on aina ruokaa ja virvokkeita.
3. Älä valita kaikesta. Suodata ainakin 90% valituksesta ja mieti vaikka ystäväsi kanssa, mistä oikeasti kannattaa keskustella. Muista LOOGINEN keskustelu.
Kuulostaako helpolta? No, sitä se ei ole. Mutta muista, että toisto on opintojen äiti. Näiden kolmen kohdan avulla aivan varmasti saatte tyydyttävämmän parisuhteen. Tulette myös itse paljon onnellisemmaksi näitä kolmea kohtaa noudattamalla. Unohtakaa itsekkyys ja nauttikaa toisten onnesta ja saatte myös itse tästä palasen.
Kommentit (36)
Näin saat paremman parisuhteen mies!
1. Älä vonkaa koskan. Tällöin naisen ei tarvitse koskaan kieltäytyä
2. Tee koti työt ja ruuat pyytämättä. Silloin naisen ei tarvitse nalkuttaa niistä sinulle.
3. Käyttäydy hyvin. Silloin sinusta ei ainakaan tule yhtä valituksen aiheesta. Opettele kuuntelemaan naisen huolia.
4. Älä ole itsekäs, vaan ajattele ensin miten voit itse olla parempi ihminen toiselle.
Auts, ekassa kohdassa olen toiminut väärin. Mies haluaa kahden viikon välein, mutta minä tyhmä olen lähennellyt miestäni jopa 2-3 päivän välein. Pitääpä muistaa tästä eteenpäin.
Toka kohta on hanskassa. Kolmas kohta periaatteessa myös, tosin en vaadi häneltä keskustelua ja tykkään kotona olla miehen mielestä liiankin hiljaa. Pitänee alkaa vaatimaan keskustelutuokioita parisuhteemme tilasta. Niin sitä voi mennä vikaan viisaampikin, mutta onneksi ap neuvoit ennen kuin ero ehti näiden 18 vuoden jälkeen tulla. Kiitoksia. :)
Täh missä oli päivittäiset suihinotot ja b-rapun rajaton käyttö kuukautisten aikaan. T. N35
Miksi pitää olla niin kovin ehdoton? Onko parisuhteen onnistuminen todella vain naisen tai miehen harteilla? Koko termissäkin on sana "pari", joka viittaa siihen, että suhdetta tehdään yhdessä... Ärsyttää että parisuhde nähdään vain toispuoleisena käsitteeä, jossa toisen pitää tehdä kaikkensa ja toinen vain nauttii hedelmistä.
Öh, mikäs tuossa nyt on vikana ja niin kynnysmattona oloa?
Kohtaan 1: Annan aina, kun mies haluaa - itseasiassa haluaisin vaikka useamminkin. Vaikka seksi ei aina heti kiinnostaisi, niin kyllä se jo pienen lämmittelyn jälkeen alkaa kiinnostaa. Kertaakaan ei ole ollut semmoinen oli, "että hitto ku tuli taas pantua".
Kohtaan 2: Itsekin tykkään hyvästä ruoasta ja herkuista ylipäätänsä. Minusta on myös kiva kokata, sillä teen ihan hiton hyvää ruokaa.
Kohtaan 3: Olen huomannut, että, kun pidän turhat mölyt mahassa, niin on itselläänkin mukavempaa. Ja ketä muka OIKEASTI kiukuttaa hikinen sukkapari lattialla.
Niin ja siihen "kynnysmattouteet": Saan tulla ja mennä miten huvittaa (just tulin tyttöjen reissulta Roomasta), olen akateeminen ja itseasiassa tienaan paremmin kuin mieheni :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:12"]
Minkäs tyyppinen tämä juttu olisi, jos kyseessä olisi miehet?
[/quote]
Listassa olisi 120 kohtaa, joista suuri osa ristiriidassa keskenään :D
[/quote]
Ja useimmat kohdat olisivat tulkinnanvaraisia:
1. Rakastele naista hyvin.
2. Älä katso vastaantulevia naisia liian pitkään.
3. Pidä huolta ulkonäöstäsi ja kunnostasi, mutta älä vain sen verran kuin nainen kokee sopivaksi määräksi panostaa itseesi. Muuten olet pinnallinen ja omahyväinen keikari.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:08"]
- Minä annoin aina, kun mies halusi. Vain sairaana kieltäydyin
- Olen tosi hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa. Keittiö on minun aluettani.
- en edes osaa nalkuttaa. Nielen kiukkuni
silti mies vaihtoi minut lennosta toiseen 20 avioliittovuoden jälkeen. Selityksenä oli sen, että minä en tykkää samanlaisesta musiikista kuin hän, enkä ole innostunut samoista harrastuksista kuin hän, ja että minä en ole tarpeeksi käytännönläheinen vaan olen liian teoreettinen.
Eli jos minä olisin aloittanut tämän ketjun, niin mitkäköhän minun väittämäni olisivat?
[/quote]
Eihän aloituksessa väitettykään, että kaikki parisuhteet olisi näiden kolmen kohdan avulla pelastettavissa. Sehän olisi täysin posketon väite. Sen sijaan siinä sanottiin, että näitä 3 kohtaa noudattamalla parisuhteen laatu paranee. Tässä lähdetään siis maalaisjärkeä käyttäen siitä oletuksesta, että ko. neuvoja ei ole aiemmin sovellettu, koska jos olisi, niin eihän parisuhteen laatu voisi parantua, koska muutosta aiempaan ei edes tapahtuisi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"]
Kohtaan 1: Annan aina, kun mies haluaa - itseasiassa haluaisin vaikka useamminkin. Vaikka seksi ei aina heti kiinnostaisi, niin kyllä se jo pienen lämmittelyn jälkeen alkaa kiinnostaa. Kertaakaan ei ole ollut semmoinen oli, "että hitto ku tuli taas pantua".
Kohtaan 2: Itsekin tykkään hyvästä ruoasta ja herkuista ylipäätänsä. Minusta on myös kiva kokata, sillä teen ihan hiton hyvää ruokaa.
Kohtaan 3: Olen huomannut, että, kun pidän turhat mölyt mahassa, niin on itselläänkin mukavempaa. Ja ketä muka OIKEASTI kiukuttaa hikinen sukkapari lattialla.
Niin ja siihen "kynnysmattouteet": Saan tulla ja mennä miten huvittaa (just tulin tyttöjen reissulta Roomasta), olen akateeminen ja itseasiassa tienaan paremmin kuin mieheni :)
[/quote]
Vähän samalla silmällä luin itsekin. Enkä kyllä koe olevani mikään palvelija tms. Meillä on hyvä, päälle 20 vuotta kestänyt avioliitto.
1. Seksistä ollaan aina tykätty, joten ei ole miehen tarvinnut vongata, kun olen mielellään lähtenyt hommaan matkaan
2. Ruoka on meille tärkeää. Minä varsinkin olen todella kiukkuinen nälissäni, joten ruokaa löytyy kaapista ja valmiina säännöllisesti
3. Tyhjästä ei jaksa enää rätkyttää. Moni asia on tosi pieni, kun pysähtyy miettimään, että jaksaako tuollaisesta tyhjää vänistä miehelle. Se ajatus on aina hyvä, että älä anna auringon laskea vihan ylle. Eli miettii aina, että jos toinen lähteekin ovesta viimeisen kerran ja tapahtuu vaikka onnettomuus, haluanko viimeisten sanojen olevan kitkeriä ja riitaisia. Oikeita syitä riidellä on todella vähän ja niitäkään ei jaksa enää riidellä, vaan niistä voi puhua ihan asiallisestikin.
Ja kynnysmatoksi en itseäni kyllä koe. Kumpikin on tyytyväisiä ja haluaa osoittaa pienillä arkisillakin jutuilla, kuinka tärkeä toiselle on.
Teen ihan oikeastikin noin ja vielä enemmänkin. Tällä viikollakin mies on saanut seksiä joka päivä, noista muutama kerta vielä kunnon perusteellinen suuhoito eri tavoin. Ja sellaista seksiaktia ei mieheni edes keksi, mihin en suostuisi heti. Joka päivä siivoan ja teen muut askareet, laitan sille mieleistä ruokaa ja niin edelleen. Olen suht. hiljainenkin vielä, enpä juuri nalkuta ellei oikeasti mies ole mokannut jotain ja silloin itsekin kokee sen paremmaksi niin saa asiat hoidettua. Maksan elämisestäkin puolet ja käytän meihin ja mieheen enemmän rahaa kuin itseeni. Työpäivän jälkeen seurustelen miehen kanssa, kyselen kuulumiset ja olen niin perhanan hyvä vaimo muutenkin.
Ja se jumalauta valittaa ja kiukkuaa joka asiasta aamusta iltaan. Ikinä ei ole hyvä, vaan milloin on auto liian likainen, milloin suku on ääliöitä, milloin väsyttää ja milloin on tylsää, milloin on parta huonosti ajettu, milloin se kahdeksanmillinen lenkkiavain on hukassa ja milloin ottaa päähän lähteä lenkille ja milloin ottaa päähän kun ei lähdetty lenkille. Usein mietin, miten joku mies antaisi mitä tahansa tällaisesta huolenpidosta.
Nainen ei tuollaisesta järjestelystä saa mitään extraa parisuhteeseen tai hänen käsityksensä parisuhteesta ei parane ollenkaan, mutta mies voi nauttia tuollaisesta järjestelystä. Onko onnellinen parisuhde sellainen jossa vain toinen nauttii?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:20"]
Täh missä oli päivittäiset suihinotot ja b-rapun rajaton käyttö kuukautisten aikaan. T. N35
[/quote]
Ah, hyvä kun muistit sen minkä AP unohti, hölmö AP.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:43"]
Nainen ei tuollaisesta järjestelystä saa mitään extraa parisuhteeseen tai hänen käsityksensä parisuhteesta ei parane ollenkaan, mutta mies voi nauttia tuollaisesta järjestelystä. Onko onnellinen parisuhde sellainen jossa vain toinen nauttii?
[/quote]
Tuo olikin lista naisille, miten he voivat parantaa suhdetta. Valittamisen sijaan jotkut toiset täällä laativat miehille vastaavan listan, mitä he voivat tehdä suhteen eduksi. Sinäkin voisit tehdä niin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:11"]
Kyllästyttääkö ainainen tappeleminen? Kireä tunnelma kotona? Puhumattomuus? Tunnekylmyys? Kerron teille nyt missä teette naiset väärin. Seuraava on biologisesti selvitettävissä ja tämän tiedon sisäistämällä takaan teille, että parisuhteenne taso tulee nousemaan.
Muistakaa vain nämä kolme sääntöä. Vain kolme! Tässä ne tulevat:
1. Tyydytä miehesi seksuaalisesti aina kun miehesi haluaa
2. Huolehdi riittävästä ruokatarjoilusta ja kokkaamisesta. Katso, että jääkaapissa on aina ruokaa ja virvokkeita.
3. Älä valita kaikesta. Suodata ainakin 90% valituksesta ja mieti vaikka ystäväsi kanssa, mistä oikeasti kannattaa keskustella. Muista LOOGINEN keskustelu.
Kuulostaako helpolta? No, sitä se ei ole. Mutta muista, että toisto on opintojen äiti. Näiden kolmen kohdan avulla aivan varmasti saatte tyydyttävämmän parisuhteen. Tulette myös itse paljon onnellisemmaksi näitä kolmea kohtaa noudattamalla. Unohtakaa itsekkyys ja nauttikaa toisten onnesta ja saatte myös itse tästä palasen.
[/quote]
Ja mies: jotta naisesi haluaa tehdä näitä kolmea käskyä, tee naisellesi seuraavia asioita ja hän haluaa olla sinulle hyvänä:
1) Anna naisellesi läheisyyttä ilman seksiin tyrkyttämistä. Hipaisuja ohimennessä, vähintään kaksi kunnon halia päivässä, sylissä silittelyä jne. Nainen tuntee itsensä rakastetuksi eikä panokoneeksi. Muista myös sanallisesti helliä naistasi; kerro kuinka paljon rakastat ja arvostat.
2) Osta ruoka kotiin. Sinulla kuitenkin se auto on, ja myös lihaksikkaammat käsivarret, joten kiikuta ruoka kotiin ja maksa se. Naisesi saattaa tehdä sinulle ruokaa kun olet toteuttanut kohtaa 1.
3) Älä ota puolivillaista "kuuntelen, mutta en oikeasti kuuntele"-katsetta. Jos rakastat naistasi, haluat myös kuulla päivittäin, mitä hänen päiväänsä on kuullut. Nainen puhkeaa kukkaan kun mies on myös henkisesti läsnä. Olematta kiinnostunut naisesi asioita hänen seksuaaliset halunsa ja rakkautensa lässähtää kuin pannukakku.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Samaa mieltä.
1)Tottakai rakasta haluaa pitää hyvänä ja useille miehille se tarkoittaa seksiä. Tietenkään aina ei tarvitse olla yhdyntää, muutenkin voi pitää hyvänä. Toimii myös toisinpäin. Ihmettelen suuresti pareja, joissa jompikumpi vain päättää, että seksiä ei nyt tipu. Seksi on olennainen osa parisuhdetta, muuten ollaan kavereita. Jos seksin näkee vain tylsänä peruspanona, ei ihmekään jos ei usein tee mieli, mutta kyllä parisuhteessa pitää olla fyysistä läheisyyttä ja mielestäni olisi outoa, jos suhteessa en haluaisi, että kumppanilla olisi myös fyysisesti hyvä olo.
2) Yhdessä ruokailu ja hyvän ruoan syöminen tuo iloa molemmille. Se nyt tuskin on pakollista, että nainen olisi se, joka ruoan aina ostaisi, mutta toki hyvään ruokaan kannattaa panostaa.
3) Nalkuttaako miehesi sinulle jatkuvasti tai kritisoiko sinua? Tuskin. Monet naiset tuntuvat ajattelevan, että miehestä pitää jotenkin koulia "mallikelpoinen" mies ja tämä tehdään nalkuttamalla. Ihmisillä on erilaisia käsityksiä esim. siisteydestä ja rahankäytöstä, mutta nalkuttamalla ja valittamalla ei paljon tulosta synny, aikuisten pitää osata keskustella ja sopia yhteisistä, molemmille sopivista pelisäännöistä. Naisen mielipide ei ole aina se ainoa oikea, ei edes kodin- tai lastenhoidossa. Älä myöskään oleta, että mies on ajatustenlukija. Sano, jos jokin asia painaa mieltä, kysy, jos jokin tuntuu olevan vialla.
Välillä parisuhdeavautumisia kuunnellessa tulee mieleen, että miksi ihmeessä ihmiset ovat kumppanin kanssa, jossa tuntuu olevan kaikki vialla. Kumppani ei ole lapsi tai koulutettava ihminen vaan tasaveroinen partneri ja tottakai rakastaan haluaa myös miellyttää ja tehdä toisen olon hyväksi. Kummasti käy niin, että mitä paremmin ja kunnioittavammin kohtelet kumppaniasi, sitä parempaa kohtelua itse saat. Ja jos näin ei käy, on ehkä vaihtaa aikusempaan partneriin. Mutta kyllä liian usein näkee suhteita, missä mies on jotenkin alistettu lapsen asemaan, nainen käyttäytyy kuin mies ei osaisi mitään, seksiäkään ei kauheasti miehen kanssa haluta ja miestä pidetään muutenkin vähän tyhmänä. Ihmettelen suuresti haluaisivatko nämä naiset itse olla itsensä kanssa suhteessa.
- Minä annoin aina, kun mies halusi. Vain sairaana kieltäydyin
- Olen tosi hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa. Keittiö on minun aluettani.
- en edes osaa nalkuttaa. Nielen kiukkuni
silti mies vaihtoi minut lennosta toiseen 20 avioliittovuoden jälkeen. Selityksenä oli sen, että minä en tykkää samanlaisesta musiikista kuin hän, enkä ole innostunut samoista harrastuksista kuin hän, ja että minä en ole tarpeeksi käytännönläheinen vaan olen liian teoreettinen.
Eli jos minä olisin aloittanut tämän ketjun, niin mitkäköhän minun väittämäni olisivat?