Naiset! Näin pidät parisuhteen hyvänä.
Kyllästyttääkö ainainen tappeleminen? Kireä tunnelma kotona? Puhumattomuus? Tunnekylmyys? Kerron teille nyt missä teette naiset väärin. Seuraava on biologisesti selvitettävissä ja tämän tiedon sisäistämällä takaan teille, että parisuhteenne taso tulee nousemaan.
Muistakaa vain nämä kolme sääntöä. Vain kolme! Tässä ne tulevat:
1. Tyydytä miehesi seksuaalisesti aina kun miehesi haluaa
2. Huolehdi riittävästä ruokatarjoilusta ja kokkaamisesta. Katso, että jääkaapissa on aina ruokaa ja virvokkeita.
3. Älä valita kaikesta. Suodata ainakin 90% valituksesta ja mieti vaikka ystäväsi kanssa, mistä oikeasti kannattaa keskustella. Muista LOOGINEN keskustelu.
Kuulostaako helpolta? No, sitä se ei ole. Mutta muista, että toisto on opintojen äiti. Näiden kolmen kohdan avulla aivan varmasti saatte tyydyttävämmän parisuhteen. Tulette myös itse paljon onnellisemmaksi näitä kolmea kohtaa noudattamalla. Unohtakaa itsekkyys ja nauttikaa toisten onnesta ja saatte myös itse tästä palasen.
Kommentit (36)
Minun kolme käskyäni miehille
1) Anna naiselle seksiä. Penis ei kulu käytössä.
2) Siivoa oma-aloitteisesti. Kodin siisteydestä huolehtiminen on myös sinun vastuullasi.
3) Sulje se telkkari/tietokone/tabletti/mikä lie ja ole oikeasti läsnä äläkä vain murahtele epämääräisesti kun nainen puhuu tai kysyy jotakin.
Minkäs tyyppinen tämä juttu olisi, jos kyseessä olisi miehet?
heh, elän mieluummin onnellisena yksin, kun alan orjaksi jollekki ukolle.
Ja vitut. Parisuhteessa kotihommat tehdään 50-50.
Hyvään parisuhteen tarvitaan KAKSI.
Vitut parisuhteesta. Minulle riittää se, että olen itse tyytyväinen.
Mäki kävin ihmettelemään että mitäs sen miehen sitten pitää tehdä? Vai olla vaan ja rapsutella muniaan ja pelata pleikkaria kun nainen tarjoilee minihameessa kaljaa tissien välistä ja lappaa ruokaa sen suuhun?
1. Tyydytän aina, kun mies haluaa. Siis en koskaan. Mies joko ei halua seksiä tai minua.
2. Tämä onkin hankala, mies kun on tunnesyöjä ja hyvin nirso. Osaa sanoa vasta vähän ennen ateria-aikaa, mitä tänään tekisi mieli, eikä sitä välttämättä löydy edes asuinalueemme neljästä ruokakaupasta. Ja niistä löytyy vaikka mitä. Rakastan kyllä kokkaamista.
3. Enhän minä valita oikeastaan mistään. Hyvin kauniisti ilmaisen jonkin asian, jos edes sitä. Mies ei enimmäkseen edes tiedä vaikka sairauksistani tai murheistani. Looginen koitan olla, mutta se on vaikeaa, kun mies vääntelee käsitteiden sisältöjä ja siirtelee tolppia.
Silti olen laiska idiootti lehmä narttu, joka tekee kaiken väärin. Enkä ikinä saa mieheltäni. Vierailta kyllä tulee kehuja olemuksestani, viimeksi toissapäivänä. Onko tämä nyt se hyvä parisuhde? Koska se onnen palanen lohkeaa minun suuntaani?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:13"]
Ja vitut. Parisuhteessa kotihommat tehdään 50-50.
[/quote]
Paitsi jos toinen ei käy töissä.
Lassukan iltapäiväpala ennen Iltalehden lukemista. Kyllä taas naiset provosoituu, ha-ha-ha...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:12"]
Minkäs tyyppinen tämä juttu olisi, jos kyseessä olisi miehet?
[/quote]
Listassa olisi 120 kohtaa, joista suuri osa ristiriidassa keskenään :D
Ainoastaan luolamiehen kaltainen idiootti haluaa naisen, jonka ainoa tehtävä elämässä on mukailla miehen haluja ja tarpeita. Fiksu ihminen kaipaa parisuhteessa keskustelua ja myös sitä, että sillä toisellakin on niitä mielipiteitä.
Kolme kohtaa miten voit pitää parisuhteesi kunnossa.
1. Pidä lupauksesi
2. Tyydytä kumppanisi
3. Ole reilu ja tasapuolinen
Väärin! Mä oon ainakin huomannu et mun mies pysyy ainakin tyytyväisenä ja ilmapiiri hyvänä kun meillä on vähintään kolmen päivän välein seksiä.Se osaa kyl itekki laittaa ruokaa ja toisaalta se jaksaa mun kiukuttelua ja valitustakin kuunnella jos on vaan saanu tarpeeks.Kaikki ja KAIKKI on seksistä kiinni.Onneks satun pitämään siitä puuhasta itsekin;)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:11"]
Kyllästyttääkö ainainen tappeleminen? Kireä tunnelma kotona? Puhumattomuus? Tunnekylmyys? Kerron teille nyt missä teette naiset väärin. Seuraava on biologisesti selvitettävissä ja tämän tiedon sisäistämällä takaan teille, että parisuhteenne taso tulee nousemaan.
2. Huolehdi riittävästä ruokatarjoilusta ja kokkaamisesta. Katso, että jääkaapissa on aina ruokaa ja virvokkeita.
3. Älä valita kaikesta. Suodata ainakin 90% valituksesta ja mieti vaikka ystäväsi kanssa, mistä oikeasti kannattaa keskustella. Muista LOOGINEN keskustelu.
Kuulostaako helpolta? No, sitä se ei ole. Mutta muista, että toisto on opintojen äiti. Näiden kolmen kohdan avulla aivan varmasti saatte tyydyttävämmän parisuhteen. Tulette myös itse paljon onnellisemmaksi näitä kolmea kohtaa noudattamalla. Unohtakaa itsekkyys ja nauttikaa toisten onnesta ja saatte myös itse tästä palasen.
[/quote]
Olet selvästi ymmärtänyt jotain väärin.Kuvailemasi juttu ei ole parisuhde,vaan jos joku toimii noin,kyseessä on mies ja hänen koti/seksiorjansa,mahdollisesti tuontivaimo? Oikeassa parisuhteesssa taas yritetään saada seksihalut edes jotenkin sopimaan yksiin,kotityöt jaetaan niin kuin parhaaksi katsotaan ja keskustelua ei pidetä "epäloogisena valittamisena".Onko ap:lla thaimorsian vai ihanko nyrkkikyllikin kanssa haaveilet naisesta,joka toimisi niin kuin kuvailit?
Varmasti toimii, mutta mitkä olisivat miehen velvollisuudet tuossa samassa kuviossa? Jos nainen maksaa 50% menoista ja käy kokopäivätyössä, niin miksi hän olisi se ainoa kokkaaja ja kaupassakävijä? Ja kuuluuko kuvioon myös se, että mieskin tyydyttää naisen 100%?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:11"]Kyllästyttääkö ainainen tappeleminen? Kireä tunnelma kotona? Puhumattomuus? Tunnekylmyys? Kerron teille nyt missä teette naiset väärin. Seuraava on biologisesti selvitettävissä ja tämän tiedon sisäistämällä takaan teille, että parisuhteenne taso tulee nousemaan.
[/quote] Mies, näin pidät parisuhteessa kunnossa:
1. Anna naisellesi läheisyyttä, hellyyttä ja kehuja aina kun nainen haluaa. Ennakoi naiseksi tunteita ja anna hellyyttä myös spontaanisti.
2. Osallistu kotitöihin ja lasten hoitoon. Tee kotitöitä myös oma-aloitteisesti, kun huomaan jonkun asian kaipaavan siivousta tai korjausta.
3. Kuuntele naiseksi juttuja ja ole kiinnostunut. Osallistu keskusteluihin ja ole avoin. Voit myös kertoa omia tuntemuksiaan ja kysellä naisesi haaveita ja tuntemuksia.
Muista, että kertaus on opintojen äiti, niin parisuhteesi toimii tulevaisuudessakin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:11"]
[/quote]Lisäisin, että laita silikonirinnat ja botoxia huuliin ja perseimplantit ja kasvata peppuun asti hiukset(vaikka olisi hiirenhäntä)ja ajele kaikki karvat muualta paitsi päästä ja kävele perse pitkänä polvet koukussa korkkareilla, niin onnellisuus on varmaa. HUOH
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:13"]heh, elän mieluummin onnellisena yksin, kun alan orjaksi jollekki ukolle.
[/quote]
Sama.
Aloituksen tekijä lienee mies tai kynnysmattonainen? No ei kai, selvä provo, huono sellainen.. Sovinismia naispainotteiselle keskustelupalstalle.
Juu, minulla on parempaakin tekemistä ja itsekunnioitustakin löytyy sen verran, etten tuhlaa elämääni miehen miellyttämiseen.
Miksei asia päde toisinpäin? "Mies, näin pidät naisesi tyytyväisenä"?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Olet selvästi ymmärtänyt jotain väärin.Kuvailemasi juttu ei ole parisuhde,vaan jos joku toimii noin,kyseessä on mies ja hänen koti/seksiorjansa,mahdollisesti tuontivaimo? Oikeassa parisuhteesssa taas yritetään saada seksihalut edes jotenkin sopimaan yksiin,kotityöt jaetaan niin kuin parhaaksi katsotaan ja keskustelua ei pidetä "epäloogisena valittamisena".Onko ap:lla thaimorsian vai ihanko nyrkkikyllikin kanssa haaveilet naisesta,joka toimisi niin kuin kuvailit?
[/quote]
Ovatko nuo kolme asiaa todella niin kaukaisia vaatimuksia? Mielestäni ihan perusasioita (paitsi että parisuhteen asiat eivät kuulu ulkopuolisille), lisäisinkin vielä muutaman kohdan mutta turhaan kirjoittaisin. Kohta yksi on tärkein :)