Mitä ajattelet juuri NYT?
Kommentit (35)
Kävin pitkästä aikaa katsomassa OKV:n postauksia, ja nyt ajattelen että voiko tuon naisen "selvitys" tuloistaan ja menoistaan pitää edes etäisesti paikkaansa.... 0_O
Tota miten toi 13-vuotias yritettiin raiskata Espoossa mustan miehen toimesta. En vaan jaksa. En vittu jaksa ymmärtää miksei näille voida tehdä loppua tai ENNALTAEHKÄISTÄ näiden tapahtumien lisääntymistä. Siinä vaiheessa kun mut yrittää joku mamu raiskata niin helvetinportit aukee. Sitä päivää odotellessa.
Palsta on aivan täynnä paskaa. Alkaisinkohan pelaamaan.
ajattelen että Päivi Lipponen on täysin sekopää.
Tuo tuli siis mieleen kun täällä on 6 raiskaustapausta päivässä. Kylläpä niitä on. Ja 8 mamu rasisti kirjoitusta päivässä. Pelkkää paskaa koko etusivu täynnä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:58"]
Tuo tuli siis mieleen kun täällä on 6 raiskaustapausta päivässä. Kylläpä niitä on. Ja 8 mamu rasisti kirjoitusta päivässä. Pelkkää paskaa koko etusivu täynnä.
[/quote]
Loput on lassukka ressuka / haistakaa huo*at vihtorin tohri keskustelua
Nälkä!Hesburgeriin voisi mennä vaikka farkut puristaa
Että tuon toisen ketjun ap tajuaisi lähteä turvaan vauvansa kanssa! Jos hänellä on liikaa omia ongelmia ja ei siksi aio lähteä, niin antaisi edes vauvan turvaan ennenkuin sekoilisi itse lisää!
Just nyt harmittaa että kesälomalla aloitettu käsitöiden tekeminen on jäänyt. Kahvilla työkaverin kanssa juteltiin viikonlopun vietosta, ja huomasin ettei mulla taaskaan ole mahdollisuutta viettää vapaata aikaa perheen ja käsitöiden parissa.
Että oksettaa (oon raskaana) ja pää kipee, viittisköhän ottaa särkylääkettä (kun oon raskaana)
Ajattelen, että AV vituttaa tänään jopa enemmän kuin normaalisti. Ei jaksa enää, eihän tämä enää edes viihdytä.
(Ei ole tosin tämän ketjun vika - sori ap :))
Nii siihe face ryhmää viel sen verta palaan, et sais naaman kans tuntoja ja vitutustaa purkaa, ja ärsyttää luonnollisesti kumppaneitaa :)
Ajattelen miten kova jätkä tuo Usain Boltti onkaan. Ja miten paljon Gatlinia sisäisesti vituttaa. Ja miten onneliseksi tulin kun ehdin nähdä tuon juoksun. Ja, että pitäis alkaa pakkaamaan järkevästi ennen kuin tulee liian kiire ja pakkaan pösilösti.
Ajattelen että yksi kaveri ei varmaan lähdekään huomenna minun kanssa baariin vaikka itse sitä toissapäivänä ehdotti...
Ajattelen että nyt olen kohdannut jotain sellaista, mitä aina toivoinkin. <3
Ajattelen että miten mä käsittelen ton lohenrötkäleen joka kaapissa odottaa.
:D Ihania ajatuksia. Kertokaa lisää!
Ja hei sinä eka kommentoija - nyt otat ittees niskasta kiinni ja sovit asian lukkoon. Neljäs voi ottaa lohenrötkälettä kans niskasta kiinni ja sitten vapaalla tyylillä silppuamaan.
ap
Ajattelin tulevia vanhenpainiltoja, taas sitä esittele lapsesi ja itsesi löpinää. Mitähän sitä tällä kertaa keksis?
Miksi tää jalka ei parane?
Miksi en pääse tekemään tavallisia asioita?