Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi synnytyksestä, joko uskaltaa..

Vierailija
27.08.2015 |

Synnytyksestä kuukausi. Jälkivuoto keatänyt kauan, nyt lähes loppunut mutta yhä tullut joka pv ihan vähän. Vointi muuten täysin hyvä ja alapää tuntuu normaalilta. Jälkitatjastys vasta 1,5vkon päästä. Uskaltaako harrastaa seksiä, kokeilla yhdyntää? Mies tietysti haluaisi ja itselläkin alkaa olla olo että voisi jo ihan hyvin. Mutta onko yhä tulehdusriski? Piräisikö olla niin ettei tarvi enää ollenkaan terveyssidettä tai pitäisikö odottaa jtarjastusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä odottaisin jälkivuodon loppumista kokonaan.

Vierailija
2/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite odottaisin. Kai sitä voi aiemminkin mut se tulehdusriski saattaa olla. Että onko sitte sen väärti. Jos ukko tai sinä kiirehditte ja sit saakin odotella hieman pidempään jos jotain tulee.

Itseä ärsyttäisi kiirehtivä ukko. En kyllä tiedä miten itse koet. Toiset on herkempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 viikkoa synnytyksestä. Vuotoa oli, mutta se oli tosi niukkaa. Käytössä kondomi. Ei kai tulehdus riski ole sen suurempi kuin kuukautisten aikana.

Vierailija
4/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, päivää vaille 2 vko sen jälkeen kun vauva syntyi sektiolla. Oli vähäistä vuotoa, käytössä kondomi.

Vierailija
5/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (ei synnyttäneenä) ajattelisin, että sitten kun tuntuu itsestä siltä. Ja tuntuu, että alapää voisi kestää. Mitä nopeammin, sen parempi, olen kuullut, että kun sitä lykkää, kynnys kasvaa aina isommaksi.
Ilmeisesti sitten jonkin tulehdusriskin takia kannattaa kondomia käyttää, siitä en tiedä.

Vierailija
6/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan hommiin jos siltä tuntuu mutta käyttäkää kondomia.

Meillä oli "oikeaa" seksiä vasta jälkitarkastuksen jälkeen koska osa tikeistä piti nyppiä pois. Toosa oli aika muusina synnytyksen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alettiin 5 pv synnytyksestä.

Vierailija
8/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kymin kanssa kokeilla varovasti . Minulla ainakin sattui alakertaan kun työnsi sisään. Ei tuntunut hyvälle vaikka kuinka halusin. Sormin jatkettiin muutama viikko

Vierailija
9/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:03"]

Meillä 2 viikkoa synnytyksestä. Vuotoa oli, mutta se oli tosi niukkaa. Käytössä kondomi. Ei kai tulehdus riski ole sen suurempi kuin kuukautisten aikana.

[/quote]

Samoin. Odoteltiin tikkausten paranemista 2 viikkoa ennen 'ekaa' yhdyntää. Jos tikeiltä olisin säästynyt, oltaisiin kai kokeiltu yhdyntää jo aiemmin.

Muistakaa pesu ennen ja jälkeen, sekä kondomi. Liukuvoidekin saattaa olla tarpeen.

Vierailija
10/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut alapäähän mitään. Sillä tuntuukin että miksipä ei, olisi voinut jo aiemmin. Mutta tuo vuoto. Kondomi tosiaan sitten:) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi