Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko lapsellasi on jo unohduksia tullut wilmaan?

Vierailija
27.08.2015 |

Mun 5 luokkalaisella 6 unohdusta (osassa sekä läksyt tekemättä että vihko puuttuu) sekä yksi myöhästyminen, koulua käyty 2 VIIKKOA!

Mitähän tuon kanssa tekisi? Porkkana toimii paremmin kuin rangaistus. Perusluonteeltaan unohtelija

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]Unohduksia nyt sattuu kaikille. Enemmän huvittaa nämä negatiiviset palautteet aivan mitättömistä asioista; "Aivasti tunnilla" Ok. "Siirsi pulpettia luvatta" Tottakai pitää ryhmätöitä tehdessä kääntyä ympäri ollakseen kasvokkain takana istuvien kanssa. "Häiritsi tuntia kulkemalla luokassa ympäriinsä" Näemmä pitäisi aina pyytää erillinen lupa, kun hakee nenäliinoja luokan takaa.   En malta odottaa vanhempainiltaa, että pääsen kysymään mitä tällainen pelleily on. Wilma on hyvä keksintö, mutta opettajien (etenkin nuorten naisten) tulisi sanoa asiansa oppilaalle suoraan, eikä itkeä huoltajille Wilmassa tunnin jälkeen. terv. Kasiluokkalaisen pojan isä [/quote] :DDDDDD

[/quote] Luulen, että tuossa on totta tuo toinenkin puoli.

Vierailija
22/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä yhtään. 4. luokkalainen kysessä. Viime keväänä tulikin sitten useimmin.

Vierailija
24/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 luokkalainen. Kaks kertaa matikan tehtävät tekemättä. Muuta huonoa ei sitten ei ole tullutkaan. Olen niin iloinen!

Minäkään en ymmärrä näitä turhia "Väänteli haarukkaa ruokalassa" tai "Räpsytteli valoja ja juoksi karkuun" viestejä.

Vierailija
25/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. 6., 5. ja 1. lk.