Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Filshie-klipsit ja järkyttävät kivut.

Auttakaa
18.03.2022 |

Minulle tehtiin vuosi sitten sektion yhteydessä sterkka, ja laittoivat filshie klipsit. Nyt on viimeisen kolmen kierron aikana ovulaatio kivut niin järkyttävät, että vuorokausi menee tuska hiessä ja kaksin kerroin. Oviksesta kuukautisiin on munasarjat aivan hellänä ja tunnen kuinka klipsit "raapii" välillä sisällä. Onko muita joilla olisi samaa? En kestä näitä kipuja kauaa, pitääkö vaatia kohta sterkan purkua jotta saisin elää jälleen normaalia elämää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo edes uskaltanut harkita ku kuullut että noista tulee paljon haittoja.

Vierailija
2/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filshiet laitettu 2014, ei mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin 2020 tähystyksessä. Kivut alkoivat viime keväänä eli aika samalla tavalla vuoden päästä. Perus tk lääkäri nauroi minut ulos kun kävin tutkituttamassa. Väitti ettei voi johtua klipseistä. Varasin gynelle ajan yksityiselle ja ultrasi. Molemmat klipsit olivat löystyneet ja melkein irti. Kivut johtuivat siis siitä. Kannattaa varata aika ihan asiantuntijalle, piakkoin jos et halua ylläri vauvaa.

Vierailija
4/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo edes uskaltanut harkita ku kuullut että noista tulee paljon haittoja.

En ole kuullut mistään haitoista. Itselläni ollut 15 vuotta eikä mitään ongelmia, ei niiden olemassaoloa mitenkään tiedä,

Vierailija
5/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä filshiet 13 vuotta ilman ongelmia. Olen tyytyväinen, etten silloin valinnut Essurea.

Vierailija
6/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 1990 joku kultainen pyykkipoika laitettu eikä mitään ongelmia...ikää 69v

Vierailija
7/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä filshiet 13 vuotta ilman ongelmia. Olen tyytyväinen, etten silloin valinnut Essurea.

Mulla on toisella puolella Filshien lisäksi myös 2012 laitettu Essure, toiselle puolelle sitä ei saatu kolmessa yrityksessä laitettua joten siksi lopulta 2014 Filshiet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi