Siis mitä ihmettä? Miksi se uutinen poistettiin?
Oikeesti? :O Eikö tänne saa Ilta-Sanomien uutisia linkittää?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:05"]Mikä uutinen?
[/quote]
Albaanien palauttamisesta kotimaahan. Ap
Hommatrollit varmaan huomasivat linkin ja hyökkäsivät öyhöttämään ja valehtelemaan kuten aina.
Joku hyysäri veti herneen nenään koska ei näe mitään ongelmaa koko Albanian siirtymistä meille elämään tuilla. Hehän eivät edes tiedä ettei Albaniassa sodita ja on turvallinen maa. Kiima vaan saada tänne jokainen maailman muslimi on niin suuri ettei tosiasioista tarvitse välittää.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:10"]Joku hyysäri veti herneen nenään koska ei näe mitään ongelmaa koko Albanian siirtymistä meille elämään tuilla. Hehän eivät edes tiedä ettei Albaniassa sodita ja on turvallinen maa. Kiima vaan saada tänne jokainen maailman muslimi on niin suuri ettei tosiasioista tarvitse välittää.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, olen hyysäri ja mielestäni on hyvä, että ne turvapaikanhakijat joille ei myönnetä turvapaikkaa palautetaan. Asiasta on turha öyhöttää.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:10"]Joku hyysäri veti herneen nenään koska ei näe mitään ongelmaa koko Albanian siirtymistä meille elämään tuilla. Hehän eivät edes tiedä ettei Albaniassa sodita ja on turvallinen maa. Kiima vaan saada tänne jokainen maailman muslimi on niin suuri ettei tosiasioista tarvitse välittää. [/quote] Ei pidä paikkaansa, olen hyysäri ja mielestäni on hyvä, että ne turvapaikanhakijat joille ei myönnetä turvapaikkaa palautetaan. Asiasta on turha öyhöttää.
[/quote] hah niin varmaan.Ota kotiis mamuloinen ja elätä itse heidät.Tai pakkaa kimpsusi ja häivy suomesta.
Mikä uutinen?