Montako klo 8 alkavaa koulupäivää ekaluokkalaisellanne on?
Kommentit (39)
Neljä kertaa kasiin, kerran ysiin.
Meidän ekaluokkalaisella on 3x 8-12 ja 2x 9-13 koulupäivät. Mielestäni ihan ok.
Kaksi. Kuuluu aikaisempaan ryhmään eli toisella ryhmällä ei ole ainuttakaan kasin aamua vaan kaksi kympin aamua.
4 kasin aamua. Parhaita, kun pyörii muun perheen rytmissä eikä tarvitse aamulla jäädä yksin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:02"]Kaksi. Kuuluu aikaisempaan ryhmään eli toisella ryhmällä ei ole ainuttakaan kasin aamua vaan kaksi kympin aamua.
[/quote] Kympin aamut olis ihan painajaista. Täällä aamuryhmä tulee kasiin ja iltaryhmä ysiin.
Yksi kasin aamu, kolme ysin aamua ja yksi kympin aamu.
Suomessa peruskoulu ei ala klo 8 missään. Tämän voi vaikka tarkistaa opetushallituksesta.
Yksi kasin (8.15), yksi kympin (10.15) ja kolme ysin. Minulle käy kaikki kellonajat, kun itse olen kotona.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:50"]Suomessa peruskoulu ei ala klo 8 missään. Tämän voi vaikka tarkistaa opetushallituksesta.
[/quote]
Höpö, höpö!
Meillä alkaa joka päivä yhdeksältä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:50"]Suomessa peruskoulu ei ala klo 8 missään. Tämän voi vaikka tarkistaa opetushallituksesta.
[/quote]
No anteeksi. Neljä kertaa alkaa 8.15 ja kerran 9.15. Noin, helpottiko?
Miksi koulu ei voi alkaa vaikka 8.30, vartti aamulla on paljon. Mun lapsen koululla alkaa, ja mun koulu ei missään vaiheessa alkanut ennen 8.25 ( lukio )
Ihan potaskaa, ettei missään ala koulut tasan kahdeksalta. Meidän ekaluokkalaisella alkaa joka aamu koulu klo 8.00. Ja tämä jatkuu myös tokaluokan! Aamut on aivan karseita, vaikka lapsen laittais kasilta illalla sänkyyn niin uni ei tule. Ja aamulla ei konkreettisesti meinaa saada hereille. Näin Oulussa.
4 kertaa. Ja 3 kertaa pääsee klo 16, 2 kertaa 14.30. Niin lukion ekaluokkalaisiltahan tätä kysyttiin?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:57"]Meidän ekaluokkalaisella on 3x 8-12 ja 2x 9-13 koulupäivät. Mielestäni ihan ok.
[/quote]Mun mielestä ei ole ok laittaa 30 asteen pakkaseen kävelemään puoli seiskalta jotta ehtii kävellä melkein 5 km matkan kouluun. Ja nopeeasti saa kävellä et ehtii tossa ajassa. Herätys viideltä.
[/quote]Meidän kaikilla lapsilla alkaa melkein aina kasilta tai vähän ennen.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:57"]
Meidän ekaluokkalaisella on 3x 8-12 ja 2x 9-13 koulupäivät. Mielestäni ihan ok.
[/quote]
Meillä ekaluokkalaisella viime vuonna sama setti ;) Kasiin joutui herättelemään, ysiin heräsi itsenäisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:57"]Meidän ekaluokkalaisella on 3x 8-12 ja 2x 9-13 koulupäivät. Mielestäni ihan ok.
[/quote]Mun mielestä ei ole ok laittaa 30 asteen pakkaseen kävelemään puoli seiskalta jotta ehtii kävellä melkein 5 km matkan kouluun. Ja nopeeasti saa kävellä et ehtii tossa ajassa. Herätys viideltä.
[/quote]Mikdi alapeukku, tämä arkea meillä. Nyt kesällä helpompaa kun voi pyöräillä.onneksi meidän kunnassa saa mennä pyörällä.
Turhan aikaista.
t. Mummi