Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alennusmyynnit

Vierailija
26.08.2015 |

En osta alesta mitään tavaraa. Onko se vähän outoa? Tuntuu, että kaikki on hulluna alennusmyynteihin.. Kuinka paljon ostatte alesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tosi paljon. Mun mielestä on tosi hienoa löytää alesta tuotteita mitä tarvitsee.

Vierailija
2/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 23:30"]Mä ostan tosi paljon. Mun mielestä on tosi hienoa löytää alesta tuotteita mitä tarvitsee.
[/quote] Tarvitsetko oikeasti? Mä en taas löydä koskaan niitä juttuja, joita tarvitsisin. Joskus nuorempana kävin paljonkin alennusmyynneissä, mutta jossain vaiheessa huomasin, että alesta ostetut kamat jää käyttämättä. Kai siinä iskee joku hintasokeus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tavara jää käyttämättä.
Mulla kengät on heikko lenkki. Olivat alessa tai ei, hiertävät helposti, vaikka kaupassa tuntuisivat hyvältä. Siksi ostan kaikista mieluiten kenkiä alesta, niin en menetä niin paljon rahaa, jos niitä ei voikaan käyttää.

Vierailija
4/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ale-tuotteista vähän sellainen mielikuva, että ne on niitä joita kukaan ei ole huolinut. Tuotteita, jotka on jollain tavalla vähän huonoja. Ap

Vierailija
5/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaupasta sen tavaran mitä oikeasti tarvitsen, oli se sitten normaalihintainen tai alessa. En osta alesta siksi "kun sai niin halvalla".

Vierailija
6/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en osta juurikaan, mutta lapsille ostan, jos tarpeellista/mieleistä/oikeaa kokoa löytyy. Esim nuoremmalle ostin parit lenkkarit, parit talvikengät, muitakin ulkovaatteita ja sitten muutaman sellaisen vaatteen, jota en olisi normaalihintaisena ostanut.