jonnejen villitys kutsua juustohampurilaista juustoksi?
Olenko ainoa jota vituttaa tämä uusi jonnejen villitys kutsua juustohampurilaista juustoksi? Onko se niin saatanan raskasta sanoa se hampurilainenkin siihen perään? Onko se, pullamössöt? Aina sen kuullessa tekisi mieli tintata niin että "cäppi", vai millä sitä rumaa tarralakkia nyt kutsutaankaan, lentää.
Jos olisin maikkarin kassalla ja joku tilaisi juuston niin sitten toisin ihan vittuillakseni yhden paketin oltermannia.
Kommentit (21)
Olet. Se on juusto tai euron juusto.
Niinhän ne Mäkkärissä ja niiden mainoksissa niitä kutsuvat?
McDonalds käyttää OMASSA MAINONNASSAKIN sanaa euron juusto, eli ei ole pelkkien jonnejen juttu, vaan ihan itse yrityksen
Huoh. Juustohampurilaista pn sanottu juustoksi jo 20 vuoden ajan.
Se on kuule työntekijöidenkin kesken ihan vaan juusto. Tavallinen hampurilainen on tavis. T. Hesessä työskentelevä, myös Mäkissä ollut
Koko aloituksen pointti taisi olla siinä että sanoo mäkkäriä maikkariksi ja odottaa kuinka moni takertuu siihen.
Tiedätkö, minkä ajan lapsia ovat pullamössölapset? Nämä jonnet ei edes tiedä, mistä puhut, jos puhut pullamössöstä. Ja minua ärsyttää ihmiset, jotka kutsuu mäkkäriä "hassusti" maikkariksi.
Olen pienen elämäni tilannut juustoaterian.
Rouva 43v
Juusto oli juusto jo silloin 25 vuotta sitten kun mäkkäri auliisti saapui käpykyläämme ruokkimaan.
Tää oli hyvä! 4/5 mutta ei ihan jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:45"]
Niinhän ne Mäkkärissä ja niiden mainoksissa niitä kutsuvat?
[/quote]
MTV3=Mäkkäri
McDolan=Maikkari
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:46"]
Se on kuule työntekijöidenkin kesken ihan vaan juusto. Tavallinen hampurilainen on tavis. T. Hesessä työskentelevä, myös Mäkissä ollut
[/quote]
Mäkkärissä tavallinen on kyllä hp. Niin ne aina huutaa sinne taakse kun mä meen tilaamaan. "Yks hoopee." Ja juustosta huutavat että juusto, mutta niitä mä en edes tilaa.
10 vuotta vanha juttu ja mäkkäri itse mainostaa juusto 1e
Olet vähän ajasta jäljessä.. ekan kerran kuulin ton juuston 90 luvulla ja jossain vaiheessa kun yleistyi, niin ne laitto sen omaan mainokseensa.
80- luvulla, jo ennen "maikkaria" (??), Juustohampurilaista sanottiin Stadissa juustoksi.
Häh? Ainahan niitä on noiksi kutsuttu, ainakin omista teinivuosista asti. N23
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:46"]
[/quote]
Mäkkärissä tavallinen on kyllä hp. Niin ne aina huutaa sinne taakse kun mä meen tilaamaan. "Yks hoopee." Ja juustosta huutavat että juusto, mutta niitä mä en edes tilaa.
[/quote]
No tuolla mäkkärissä jossa itse työskentelin, se oli tavis.
*Ojentaa käyntikortin hyvälle terapeutille*