Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Käytäthän maskia" Kuulutus Kaupassa

Vierailija
18.03.2022 |

Se tuli tänään ka kaupassa oli kyllä ihan oikeasti pari tyyppiä, jotka kieltäytyivät maskin käytöstä. Sanoin kuulutuksen perään ja vielä helvetin kovalla äänellä "NIIN. saatana". Ja nämä maskista kieltäytyjät katsoivat aivan pelokkaasti minua. He pelästyivät, niin. Ja poistuivat kaupasta nopeasti.

Harmi että pelottaa, mutta joskus on pakko nyt vaan olla oikeuden puolesta puhuja.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei ole ollenkaan vaikeaa uskoa, että he katsoivat sinua pelästyneen näköisinä.

Vierailija
2/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin Prsmaan noin 5km.Kyllä Prisman ulko -ovissa on Laput edelleen maskin käytöstä jne. käsidesit löytyy myös. Itse käyttänyt koko ajan maskia siellä missä kehotus oli,käytän edeleen oli niiden suositus tai ei .On minun asiani, eikä ole muilta pois. Sama kun minulle ei kulu jos jotkut eivät käytä maskia ym.Kukin tekee itse mitä haluaa!En vaivaa päätäni asialla, huolehdin vain itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kaikki eivät voi käyttää maskia, ja toisekseen ne ovat ihan turhia. Korona oli jo Suomesta 2020 poissa kesällä ilman maskeja. 

Vierailija
4/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas maskihullu siirtynyt nyt häiriköimään marketteihin. Se sun kovaääninen puheesi levittää varmaan niitä pelkäämiäsi pöpöjä enemmän kuin maskittomat yhteensä.

Vierailija
5/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulivat että olet joku hullu tuntematon narkkarihyökkääjä ja pako pois kaupasta? Luulen että jään itse kauppaan silti. :)

Vierailija
6/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosta seuraavalla kerralla viestiä vielä parilla kierrepotkulla ilmaan.

Vierailija
7/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät keskaria ja jatkoivat rauhassa ostoksia. Vetäis lättyyn jos joku vielä kehtais vinkua maskista.

Vierailija
8/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä niin ihme kansaa että jaksaa vääntää jostain maskiasiasta vielä vuosien jälkeenkin

Vierailija
9/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vastamelukuulokkeet, jotta ei tarvitse typeriä kuunnella. Maskia en käytä

Vierailija
10/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella, että jotkut lammasmaiset kansalaiset sitten myös laittavat moisen turhakkeen naamalleen. Itse en ole vielä maskia käyttänyt, enkä käytä.

Vierailija
11/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttivät keskaria ja jatkoivat rauhassa ostoksia. Vetäis lättyyn jos joku vielä kehtais vinkua maskista.

Niin, näitä keskaria näyttäviä ja väkivaltaisia ääliöitä valitettavasti sikiää yhä. Meidän kunnon ihmisten pitää heitäkin sietää pitkin hampain.

Vierailija
12/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma asiani, käytänkö. Eli en käytä. En ottanut myöskään rokotuksia ensimmäistäkään. Ilman rättejä ja rokotuksia olen pärjännyt vallan mainiosti.

Vierailija
13/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut ettei maskista ole mitään hyötyä ellei ole köhää tai puhu niin ettei omat pärskeet lennä ympäristöön. Jos ei suutaan aukaise turhaan niin mitä hyötyä maskista ja nämä tavalliset halvimmat maskit eivät auta juurikaan mitään vain ollen ihan turhike turvalla. 

Vierailija
14/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäthän ja käytä ovat eri asioita. Ensimmäinen on enemmän kehote/toive, jälkimmäinen määräys.

Vierailija
15/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa huutelemasta tai on kohta kasvojen lisäks vaippa housuissa. tommosia hermanneja jaksa kattella pidä mölyt isossa mahassa.

Vierailija
16/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oma asiani, käytänkö. Eli en käytä. En ottanut myöskään rokotuksia ensimmäistäkään. Ilman rättejä ja rokotuksia olen pärjännyt vallan mainiosti.

Tosi hyvä asenne ja näin olisin minäkin tehnyt jos olisin ollut terve nuori mutta kun on ikää ja sairauksia niin en noin huoleton pystynyt kuitenkaan olemaan sortuen rokotuksiin ja maskin käyttöön. Kuolemaa en pelkää ja taisin ottaa viimeiset rokotukset niin että suraavaksi jätän ne väliin tuli mitä tuli. 

Vierailija
17/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lakkaa huutelemasta tai on kohta kasvojen lisäks vaippa housuissa. tommosia hermanneja jaksa kattella pidä mölyt isossa mahassa.

Tuon kirjoittajan älykkyys on tekstistä päätellen vaippaikäisen tasoa.

Vierailija
18/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoaisin tuollaiselle lähimmän suljetun osoitteen ja toivottaisin tsemppiä toipumiseen.

Vierailija
19/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatella, että jotkut lammasmaiset kansalaiset sitten myös laittavat moisen turhakkeen naamalleen. Itse en ole vielä maskia käyttänyt, enkä käytä.

Raavi kerrankin kunnolla sitä persettäs, kun tämä maskiasia sitä näin kutittaa.

Vierailija
20/21 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä huutelet. Ei kauheasti kiinnosta maskit, kun töissä on ensin pitänyt 8h sellasta naamalla ja kotimatkalla poikkeaa maitopurkin hakemassa. Menee minuutti juosta hyllyltä kassalle. Jos siitä koronan saat, niin on se jostain muualta tullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi